تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی و علوم اجتماعی علاقه دارند تا در سازمان بهزیستی مشغول به کار شوند. پذیرفته شدگان آزمون کتبی استخدام سازمان بهزیستی سال ۱۴۰۰ برای شرکت در مصاحبه پس از موفقیت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی و طی کردن سایر مراحل مختلف به استخدام این سازمان در می آیند.

سازمان بهزیستی از مراکزی است که با هدف توانمند سازی اقشار کم درآمد، نیازمند حمایت، دارای معلولیت یا نقص عضو، در سال 57 و از ترکیب 16 موسسه و سازمان مختلف تشکیل شد. این سازمان با هدف جذب نیرو اقدام به برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور می نماید. البته این مرکز همانند هر ارگان مهم دولتی و اجتماعی دیگر با شرایط و پیش نیازهای خاصی نیروهای مورد نیاز خود را از طریق آزمون جامع استخدام در دستگاه های دولتی انتخاب می نماید. 
پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور 1400 پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت با اطلاع از زمان و مکان مصاحبه رشته شغلی محل پذیرش خود، باید برای شرکت در مصاحبه آماده شوند. افراد علاقه مند و واجد شرایط با مطالعه مقاله زیر می توانند از جزئیاتی مانند زمان و محل مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰ جهت جذب در سازمان بهزیستی مطلع شوند.

زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰
آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور و آزمون استخدامی سایر مراکز و موسسات دولتی به صورت یکپارچه و آنلاین از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به نشانی sanjesh.org انجام می شود. بنابراین اطلاعیه های لازم از طریق سایت سنجش به داوطلبان و شرکت کنندگان ارائه می گردد.

مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور 1400 از دو بخش مصاحبه تخصصی و عقیدتی تشکیل شده که معمولا زمان انجام هر دو مصاحبه نزدیک به یکدیگر است. پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان هر استان نام آن ها و زمان انجام مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور تحت عنوان دعوت نامه مصاحبه به آن ها اعلام می گردد. زمان انجام مصاحبه توسط روابط عمومی سازمان بهزیستی، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی هر استان اعلام شده و طی 3 ماه به ترتیب شغلی انجام خواهد پذیرفت. 

اطلاعیه های مربوط به مصاحبه استخدام سازمان بهزیستی معمولا در فروردین ماه بعد از برگزاری آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی منتشر شده و سازمان مربوطه به پذیرفته شدگان از طریق تماس تلفنی زمان و مکان برگزاری آزمون را اطلاع می دهد. هنوز زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰ اعلام نشده، اما سال گذشته مصاحبه آزمون سال 99 از 22 خرداد تا 25 خرداد برگزار شد. پیش بینی می کنیم در صورت برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، مصاحبه این آزمون طبق روال سال گذشته در خرداد ماه انجام گیرد.


به محض مشخص شدن زمان مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰ اطلاع رسانی لازم در این قسمت صورت می گیرد.

پس از پذیرفته شدن در آزمون شما باید در مصاحبه سازمان بهزیستی شرکت کنید. کارشناسان سازمان در خصوص مسائل مرتبط شغلی از شما پرسش خواهند کرد و میزان آشنایی با تخصص ها و اطلاعات مورد نیاز سازمان در شما سنجیده خواهد شد. همچنین یک مصاحبه عقیدتی سیاسی انجام می پذیرد که سوالات آن، در مورد آشنایی شما به مفاهیم دینی و سیاسی، مسائل مرتبط با قانون اساسی و دستگاه های مختلف کشور است. 
بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

[تصویر:  academy1.gif]

محل مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰
پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، تا چند برابر ظرفیت هر شغل برای شرکت در مرحله مصاحبه دعوت می شوند که مراحل بعدی از جمله ارسال مدارک و شرکت در مصاحبه از طریق سایت سنجش به اطلاع کاربران می رسد.

کلیه امور مربوط به آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 باید از طریق سایت سنجش و همچنین سایت بهزیستی پیگیری شود. لازم به ذکر است در صورت دعوت شدن به مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور با تماس تلفنی محل برگزاری و ساعت مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور یک ماه پیش از برگزاری مصاحبه به داوطلبان اعلام می شود. همچنین داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت behzisti.ir از زمان دقیق و مکان مصاحبه اطلاع کسب نمایند.

معمولا مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی در ساختمان سازمان بهزیستی هر استان برگزار می گردد. برگزاری مصاحبه سه روز یا بیشتر بسته به جمعیت داوطلبین، به طول می انجامد. به خاطر داشته باشید در صورت عدم حضور در زمان و مکان مشخص شده به عنوان داوطلب انصرافی تلقی خواهید شد.
بیشتر بخوانید: محل مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰
برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور باید تمامی مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه از جمله مدارک تعیین هویت شخصی، تحصیلی و کارت پایان خدمترا با خود همراه داشته باشند. در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور فهرست تمام مدارک مورد نیاز را پیدا خواهید کرد. توجه داشته باشید که کلیه مدارکی که با خود به همراه دارید باید اسکن شده باشند.

توجه داشته باشید در صورت ارائه مدرک غیر قابل تایید و یا ناقص، ثبت نام شما حتی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ملغی خواهد شد و عواقب قانونی در انتظار فرد خاطی خواهد بود. مدارک لازم برای شرکت در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی به شرح زیر می باشد:

مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰
 چهار قطعه عکس 4*3 پرسنلی
اصل شناسنامه به همراه کپی تمام صفحات آن
اصل و کپی از پشت و روی کارت ملی (در صورت عدم صدور کارت ملی جدید، رسید پستی و کد رهگیری نیاز است)
اصل مدرک تحصیلی
ارائه اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم
ارائه اصل کارت شناسایی و معرفی نامه بنیاد شهید برای خانواده شهدا یا جانبازان و ایثارگران
ارائه معرفی نامه سازمان بهزیستی برای افراد دارای نقایص جسمانی و معلول جهت شرکت در مصاحبه
ارائه مدرک مربوطه با با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای حافظان قرآن کریم
ارائه استشهاد محلی از محل زندگی داوطلب برای استفاده از سهمیه بومی هر استان
همراه داشتن مستندات کافی برای برگزیدگان علمی جشنواره ها و المپیادهای ملی و جهانی و ارائه گواهی ثبت اختراع و نوآوری توسط داوطلب

آن دسته از افرادی که در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای سازمان هایی مانند وزارت کشور، صداوسیما، انرژی اتمی و ... شرکت کردند برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰
در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور با توجه به رشته و مشاغل مورد نیاز از بخش های مختلف مانند سوالات تخصصی، عقیدتی، سیاسی و همچنین روانشناسی سوالاتی پرسیده می شود. برای آشنایی با سوالات آزمون و محتوای اطلاعات مورد نیاز جهت شرکت مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور می توانید با جستجو در اینترنت اطلاعات خوبی کسب کنید.

بخش های مصاحبه  آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰
سوالات سنجش عقیدتی و مذهبی
سوالات سنجش انگیزه و یا روانشناسی
سوالات سنجش سطح دانش تخصصی
سوالات سنجش سطح زبان انگلیسی (زبان های خارجی)
سوالات سنجش سطح آشنایی با کامپیوتر و نرم افزار مرتبط وظیفه داوطلب

جهت شرکت در آزمون کتبی، منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توسط مجری برگزار کننده این آزمون یعنی سازمان سنجش به داوطلبان اعلام می شود. اما در بخش مصاحبه شفاهی، محور کلی سوالات در جهت شناخت هرچه بیشتر خصوصیات رفتاری و شخصیت داوطلب است.

سوالات عقیدتی پیرامون اصول دینی و مرتبط با نماز و سایر فریضه های دینی مطرح می شود، پرسش در مورد خانواده و فضای خانوادگی داوطلب، روخوانی قرآن و اطلاع و بحث در مورد اخبار روز سیاسی ایران و جهان می تواند بخشی از گزینش عقیدتی باشد.

در بخش روانشناسی معمولا پاسخ به تست های مختلف شخصیت شناسی به صورت آزمون رایانه ای انجام می شود. در سال های گذشته داوطلبین آزمون نئو را به انجام رسانیده اند.

سوالات در بخش تخصصی، مرتبط با شغلی که سازمان برای آن اعلام نیاز کرده پرسیده می شوند. البته سوالات روتین نیز در میان پرسش ها وجود دارد. آگاهی از انواع معلولیت، وظایف بهزیستی، حمایت اجتماعی به شما در موفقیت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور کمک خواهد کرد.

سوالات بخش کامپیوتر و زبان به عقیده داوطلبین سال های گذشته آسان ترین مراحل آزمون است و شما با مطالعه و آموزش نسبی به خوبی از عهده آن برخواهید آمد.
بیشتر بخوانید: سوالات مصاحبه استخدامی دستگاه های اجرایی
مشاوره موفقیت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰
برای کسب موفقیت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور فراتر از آمادگی های لازم برای انجام و پاسخ به آزمون های کتبی و شفاهی شما باید توانایی های خود برای دریافت شغل مورد نظر را احراز کنید.

رفتار و ظاهر مناسب تاثیر به سزایی در جلب نظر هیات داوری و مسئولین مصاحبه خواهد داشت. اعتماد به نفس کافی و پاسخ های خالی از اضطراب و آرامش کافی، نشانگر تسلط و آمادگی داوطلب برای در اختیار گرفتن شغل مربوطه است.

در کنار رفتار مناسب و پرهیز از پرحرفی و رعایت آداب گفتگو، کمک زیادی به موفقیت شما در مصاحبه خواهد نمود. برای ارائه یک معارفه خوب و دادن پاسخ های صحیح و بدون استرس بهتر است پیش از مصاحبه چند جلسه تمرین نمایید، تا با آمادگی کامل در روز مصاحبه حاضر شوید.

جهت تایید استخدام شما در سازمان، سعی کنید صداقت کامل در تمام مراحل را رعایت کنید. بانوان محترم به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از خانم ها در روز مصاحبه با چادر در محل مصاحبه حاضر شدند که بعدا در تحقیقات محلی و مشخص شدن غیر چادری بودن آن ها با عنوان عدم رعایت صداقت در رفتار و گفتار، از روند پذیرش کنار گذاشته شدند. در صورت چادری نبودن حضور با مانتوی بلند و حجاب مناسب، کافی خواهد بود.
بیشتر بخوانید: کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰
پس از شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور، این سازمان ظرف حدود 45 روز اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه آزمون استخدامی را اعلام می کند. اما ممکن است با توجه به شرایط بیماری کرونا تغییری در روند برگزاری و اعلام نتایج هر مرحله از آزمون و مصاحبه پیش بیاید. در صورت بروز تغییر در روند مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور 1400 اطلاع رسانی لازم در این مقاله صورت می گیرد.

نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی پس از طی کردن تمام مراحل مصاحبه و تکمیل تحقیقات سازمان در مورد داوطلبین و گزارش عدم اعتیاد شرکت کنندگان اعلام می شود. در سال های گذشته نتایج مرحله نهایی استخدام در بهزیستی نیمه اول بهمن ماه از طریق سازمان های مربوطه اعلام می شد. امسال نیز در صورت برگزاری آزمون استخدامی سازمان بهزیستی احتمالا در بهمن ماه شاهد اعلام نتایج نهایی آزمون باشیم.
در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور ۱۴۰۰ را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.



سوالات متداول

1- ✔️ استخدام در سازمان بهزیستی کشور در چند مرحله انجام می شود؟
✔️ این گزینش در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی انجام می شود که جزئیات پذیرش در مرحله مصاحبه به طور کامل در متن مقاله گفته شده است.


2- ✔️ مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی چه زمانی برگزار می شود؟
✔️ معمولا پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، مصاحبه این آزمون توسط بهزیستی کشور برگزار می شود که به محض مشخص شدن در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد.


3- ✔️ برای شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی داشتن چه مدارکی لازم و ضروری است؟
✔️ از مدارک لازم برای این مصاحبه می توان به داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی فرد اشاره کرد برای آشنایی با سایر مدارک مطالعه متن مقاله توصیه می گردد.
منبع : مصاحبه آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کشور
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru