تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج دانشگاه امام صادق 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ طی دو مرحله اعلام میشه. در مرحله اول اسامی دعوت شدگان به مصاحبه این دانشگاه و در مرحله دوم اسامی پذیرفته شدگان نهایی و ذخیره دانشگاه امام صادق از بین داوطلبایی که در مصاحبه این دانشگاه شرکت کردن، در سایت سازمان سنجش، در اختیار داوطلبای این دانشگاه قرار می گیره.


دسته ای از دانشگاه های دارای شرایط خاص برای پذیرش دانشجو، متقاضیای خودشون رو در چند مرحله محک میزنن و بطور کلی این داوطلبا علاوه بر شرکت در کنکور سراسری 1401 باید در مصاحبه علمی عقیدتی دانشگاه مورد نظر هم شرکت کنن. دانشگاه های زیادی مثل دانشگاه امام صادق، مطهری، شاهد و ... مصاحبه های علمی عقیدتی رو برای متقاضیای خودشون برگزار می کنن.
دانشگاه امام صادق یکی از دانشگاه های دارای شرایط خاص هست که نتایج اون بطور متفاوتی نسبت به سایر دانشگاه ها اعلام میشه. از اونجایی که خیلی از داوطلبا اطلاعات درستی درباره اعلام نتایج دانشگاه امام صادق سال ۱۴۰۱ ندارن، در این مقاله راجع به نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی این دانشگاه توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین!

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱
نتایج نهایی دانشگاه امام صادق، هر سال اواخر شهریور ماه از طریق درگاه سازمان سنجش برای تمامی افرادی که تونستن در مراحل این دانشگاه امتیاز های لازم رو کسب کنن، در زمانی که توسط این سایت تعیین خواهد شد، اعلام میشه. این دانشگاه برای پذیرفتن ورودی های جدید، سالانه قبل از اعلام نتایج نهایی دانشگاه، تمامی داوطلبان واجد شرایط ثبت نام رو در دو مرحله مورد سنجش بر اساس شرایط این دانشگاه، قرار میده.

سال گذشته نحوه اعلام نتایج نهایی دانشگاه امام صادق دچار تغییراتی شد. با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری نتایج نهایی دانشگاه امام صادق (ع) در هفته اول مهر ماه سال 1400 در سایت سازمان سنجش منتشر شد. برای امسال نیز پیش بینی می کنیم در همین بازه نتایج نهایی دانشگاه امام صادق (ع) اعلام بشه.


نتایج نهایی دانشگاه امام صادق (ع) ۱۴۰۱ هنوز منتشر نشده، در صورت انتشار تاریخ دقیق، در این قسمت اطلاع رسانی میشه.

داوطلبایی که منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 هستن، برای اطلاع از اعلام نتایج این آزمون، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونن.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری



[تصویر:  1480618076.gif]


مراحل ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱
سازمان سنجش، همزمان با اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی و ذخیره دانشگاه امام صادق سال ۱۴۰۱ یکسری توضیحات در ارتباط با نحوه ثبت نام این دانشگاه هم ارائه می کنه که شامل موارد زیر میشه. این شرایط مربوط به نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع) در سال 1400 هست و هنوز شرایط سال 1401 در سایت سنجش منتشر نشده :

ثبت ­نام دانشگاه امام صادق به صورت مجازی انجام میشه، زمان و نحوه ثبت نام این دانشگاه از طریق درگاه اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) واحد برادران به نشانی www.gznisu.ir و واحد خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir اطلاع رسانی میشه. عدم مراجعه به سامانه ثبت­ نام در زمان تعیین شده، به منزله انصراف از ثبت­ نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی از طرف فرد پذیرفته شده، قابل قبول نیست.

داوطلبایی که زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، در یکی از انتخاباشون قبول شدن و بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه امام صادق اسمشون در لیست پذیرفته شدگان اصلی این دانشگاه هم هست، باید به دلخواه یکی از دو رشته قبولی رو انتخاب کنن و در این صورت، در رشته ای که انتخاب نکردن نمی تونن ثبت نام داشته باشن.

داوطلبایی که اسمشون در لیست پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق 1401 نیست، درصورت داشتن سوال و یا اعتراض نسبت به نتایج آزمون، باید درخواست خودشون رو طریق سایت دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری کنن. همچنین، داوطلبایی که اسمشون جزو اسامی نتایج نهایی دانشگاه امام صادق نیست، اما برای دانشگاه های دیگه با شرایط خاص اقدام کردن، می تونن برای اطلاع از نتایج این دانشگاه ها مقاله زیر رو مطالعه کنن.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور

اعلام نتایج نهایی دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱
بعد از برگزاری کنکور سراسری و اعلام نتایج اولیه این آزمون، پذیرفته شدگان برای مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع) از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به این دانشگاه دعوت میشن و باید طبق جدول زمانی که از طریق سایت های این دانشگاه واحد برادران به نشانی www.gznisu.ir و سایت واحد خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir اعلام میشه به آدرس هسته گزینش این دانشگاه مراجعه کنن.

تا امسال هیچ اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج اولیه دانشگاه امام صادق یا لیست معرفی شدگان به مصاحبه این دانشگاه از طریق سایت سنجش یا سایت دانشگاه امام صادق منتشر نشده، بنابراین داوطلبا برای اطلاع از نتایج اولیه این دانشگاه باید منتظر تماس تلفنی یا پیامک از طرف این دانشگاه باشن.

اگه بعد از خوندن این مقاله همچنان سوالی درباره اعلام نتایج دانشگاه امام صادق 1401 داشتین، می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و سوالاتتون رو از کارشناسای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از تمام اخبار مربوط به دانشگاه امام صادق مطلع بشین.

داوطلبایی که برای انتخاب رشته خودشون دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کردن و به مصاحبه این دانشگاه دعوت شدن و منتظر اعلام نتایج مصاحبه هستن، برای دریافت اطلاعات بیشتر از زمان و نحوه دریافت نتایج این دانشگاه می تونن مقاله زیر و مطالعه کنن.
در ادامه بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان


[تصویر:  1480618076.gif]



سوالات متداول

1- ✔️ نتایج نهایی دانشگاه امام صادق از طریق چه سایتی اعلام می شود؟
✔️ این نتایج از طریق سایت سنجش اعلام میشه که آدرس این سایت در متن مقاله گفته شده.

2- ✔️ دعوت به مصاحبه دانشگاه امام صادق چطوری اعلام میشه؟
✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده، این دعوت از طریق تماس تلفنی با داوطلبان اعلام میشه.

3- ✔️ اسامی داوطلبان ذخیره دانشگاه امام صادق به چه نحوی اعلام میشه؟
✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده، این اسامی از طریق سایت سنجش و به همراه اسامی قبولی دانشگاه امام صادق اعلام میشه.
منبع : اعلام نتایج دانشگاه امام صادق 1401
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting