تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: روش های معجزه آسا در جوانسازی پوست صورت که نمیدانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]
یکی از مهم ترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک پوست صورت جوانسازی کردن آن می باشد.
در طول سالیان زندگی هر فردی هرچه که سن بالا تر می رود عارضه هایی مانند چین و چروک یا لکه های پوستی در صورت افراد بیشتر دیده می شود که این امر موجب از دست دادن اعتماد به نفس خواهد شد. از بهترین روش ها برا زیبا سازی سازی مجدد پوست صورت جوانسازی کردن آن می باشد. برای اینکه بهترین درمان را برای پوست صورت خود پیدا کنید باید ابتدا راجب پوست خود اطلاعات کافی داشته باشید و به نوع پوست خود اینکه خشک است یا مرطوب یا پوست چرب توجه کنید و سپس برای درمان اقدام کنید.
برای درمان جای زخم هایی که بر اثر آکنه در پوست صورت ایجاد میشود جوانسازی با میکرودرم ابریژن بهترین روش می باشد. اگر در بازه زمانی 30 تا 75 سال قرار دارید و پوست شما دچار افتادگی خفیفی شده است و می خواهید از پیر شدن پوست خود جلوگیری کنید روش هایفوتراپی روش مناسبی می باشد.
این روش از جوان سازی پوست ماندگاری بالا و خطر کمتری برای افراد دارد. از دیگر روش هایی که به کمک آن میتوانید پوست صورت خود را جوان کنید و لایه های خارجی پوست را که دچار آسیب دیده گی شده است را از بین ببرید جوانسازی با لیزر فرکشنال می باشد. جوان سازی پوست صورت با لیزر یک از پیشرفته ترین روشها برای از بین بردن چین و چروک های صورت می باشد.


https://dermisteb.com/?s=+%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C+&post_type=product
[/font]

[تصویر:  8ed5a80c1cfdb5cf.jpg]