تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویرایش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که ثبت نام خود را برای پذیرش بدون آزمون مقاطع کاردانی یا کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی ورودی مهر و بهمن سال ۱۴۰۰ انجام داده اند، در صورت نیاز می توانند در زمان تعیین شده اطلاعات ثبت نامی و یا اولویت های انتخابی خود را ویرایش کرده و یا تکمیل کنند.



دانشگاه های غیرانتفاعی به دلیل تنوع رشته های بدون کنکور ارائه شده و هزینه و شهریه معقول نظر داوطلبان بسیاری را جلب کرده اند. معمولا پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 برای متقاضیان دو بار در سال برای ورودی نیمسال اول و نیمسال دوم انجام می شود.
برای هر ورودی داوطلبان باید پیش از ثبت نام از تمامی شرایط و ضوابط پذیرش این دانشگاه ها و رشته های ارائه شده مطلع باشند. در بعضی از موارد داوطلبان پس از تکمیل و تایید ثبت نام و انتخاب رشته خود متوجه برخی ایرادات و نواقص در ثبت نام خود می شوند و نیاز به ویرایش این اطلاعات دارند.
بنابراین برای آگاه سازی این دسته از داوطلبان از زمان و نحوه اصلاح اطلاعات ثبت نام این دانشگاه، در ادامه این مقاله زمان و نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ را توضیح داده ایم.

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400
در هر دوره از نام نویسی برای پذیرش در ثبت نام دانشگاه های غیرانتفاعی، امکان ویرایش ثبت نام و انتخاب رشته از ابتدا تا انتهای مهلت ثبت نام این دانشگاه ها وجود داشته است. بنابراین می توان گفت همین رویه را برای ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ورودی مهر و بهمن ۱۴۰۰ نیز خواهیم داشت.

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

در طی سال های اخیر مهلت ثبت نام و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته ورودی بهمن 1400 و پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی معمولا از اواخر آذر ماه آغاز شده است. با استناد به این موضوع و براساس اطلاعیه های منتشر شده توسط سایت سازمان سنجش، زمان ویرایش ثبت نام برای این دانشگاه از تاریخ 14 آذر شروع شده و تا 20 آذر ادامه خواهد داشت. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی بهمن 1400 تا تاریخ 24 آذر تمدید شده است.


ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده و تا 24 آذر ادامه خواهد داشت.

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400

با توجه اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان ویرایش و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سال 1400 مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ورودی مهر ماه سال ۱۴۰۰ از 14 مرداد آغاز شد و تا 15 شهریور ادامه داشت. این ثبت نام بدون تاخیر در زمان اعلام شده برگزار شد. 


ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400 از 14 مرداد آغاز شد.

برای دریافت اطلاعات درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و نحوه انجام آن، می توانید به مقاله زیر مراجعه کرده و درباره ثبت نام این نوع از دانشگاه ها مطالعه نمایید.
حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400
با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ورودی مهر و بهمن 1400 داوطلبان این ورودی کافیست برای ویرایش اطلاعات خود در زمان مقرر مجددا وارد سایت ثبت نامی یعنی سایت ثبت نام بدون کنکور سنجش شوند و با ورود به سامانه ثبت نام و لینک ویرایش ثبت نام، موارد مورد نظر خود را تغییر داده و یا تکمیل کنند.

راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400

جست و جوی عبارت "سازمان سنجش" در کادر میانی مرورگر و یا جست و جوی عبارت "sanjesh.org" در کادر بالای مرورگر 

[تصویر:  1617538457_1.jpg]

 انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده "سازمان سنجش آموزش کشور"

[تصویر:  1617538465_2.jpg]

ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه "سراسری" از منوی سمت راست سایت و انتخاب گزینه "سامانه ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰" در صفحه باز شده

[تصویر:  1638860824_2.jpg]

انتخاب گزینه "ورود به سیستم" از منوی سمت راست صفحه

[تصویر:  1638860831_4.jpg]

  ورود به صفحه شخصی ثبت نام با استفاده از "کد رهگیری، شماره پرونده و کد ملی" و ویرایش اطلاعات

[تصویر:  1638860838_5.jpg]

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن 1400

در صورت تمایل به کسب اطلاعات درباره لیست رشته ها این دانشگاه در رشته های مختلف و برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، توصیه می شود مقاله زیر را مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]



مشاوره ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400
داوطلبان، برای انجام ویرایش ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه در هر ورودی، لازم است به چند نکته دقت کافی را اختصاص بدهند این نکته ها به داوطلبان در وارد کردن صحیح اطلاعات و موفقیت در ثبت نام این دانشگاه ها موثر است.

برای این کار، داوطلبان لازم است در مدت زمانی که به عنوان زمان ثبت نام این دانشگاه اعلام شده، اقدام به ویرایش ثبت نام خود کنند. در غیر اینصورت، باید منتظر اعلامیه های جدید سایت سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ورودی مورد نظر باشند.

در وارد کردن به درستی و صحیح اطلاعات خود به خصوص معدل کتبی دیپلم دقت کافی را داشته باشید، زیرا نتیجه داوطلبان براساس معدل های وارد شده در فرم ثبت نام است و در صورتی که مشخص شود معدل به درستی وارد نشده، درخواست داوطلب برای ثبت نام و پذیرش این دانشگاه باطل خواهد شد.

اگر در زمینه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 سوالی دارید، می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپرسید. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه های بدون کنکور می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا شوید.

در صورتی که داوطلبی به اطلاعات شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ورودی مهر و بهمن ۱۴۰۰ خود دسترسی ندارد، می تواند مجددا این اطلاعات را از طریق سایت سازمان سنجش بازیابی کند.
در ادامه بخوانید: بازیابی شماره پرونده ثبت نام بدون کنکور

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]




آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

تاریخ 21 آذر 1400
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی بهمن 1400 تا تاریخ 24 آذر تمدید شده است.

تاریخ 14 آذر 1400
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

تاریخ 1 آذر 1400
طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه دارد.


سوالات متداول

1- ✔️ چه زمانی می توان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ورودی بهمن را ویرایش کرد؟
✔️ معمولا ویرایش ثبت نام این دانشگاه همزمان با مهلت نام نویسی این دانشگاه ها در ورودی بهمن 1400 انجام می شود که تاریخ دقیق آغاز و پایان آن در این مقاله اطلاع رسانی شده است.


2- ✔️ آیا امکان جا به جایی اولویت های انتخابی دانشگاه های غیر انتفاعی وجود دارد؟
✔️ همانطور که در مقاله توضیح داده شده داوطلبان می توانند برای جا به جایی و ویرایش اولویت های خود اقدام کنند.


3- ✔️ چگونه می توان ثبت نام مهر دانشگاه غیر انتفاعی را ویرایش کرد؟
✔️ داوطلبان می توانند با ورود مجدد به سایت و لینک ثبت نام، ویرایش مورد نظر را انجام دهند که نحوه آن در مقاله کاملا توضیح داده شده است.
منبع : ویرایش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting