تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که موفق به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر و بهمن سال 1400 شده اند،  می توانند، با توجه به نیم سال ثبت نام در زمان مشخص نتایج نهایی پذیرش خود را دریافت کنند. نتایج نهایی پذیرش رشته‌ های بدون‌ آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی 1400 در سایت سازمان سنجش منتشر میشود.


متقاضیان بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی که پس از ورود به سایت ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی ۱۴۰۰ فرم ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل نمودند و موفق به دریافت کد رهگیری و شماره پرونده شدند، منتظر اعلام نتایج نهایی پذیرش این دوره هستند.
داوطلبان ورودی مهر و بهمن باید دقت داشته باشند که برای هر داوطلب یک قبولی از میان موارد انتخاب شده توسط فرد به عنوان رشته محل قبولی اعلام می شود. داوطلبان در صورت علاقه به تحصیل در رشته و دانشگاه پذیرفته شده برای انجام مراحل نهایی ثبت نام به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.
به منظور اطلاع رسانی هر چه بیشتر در ادامه این مقاله زمان، نحوه و لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 برای ورودی مهر و ورودی بهمن را برای داوطلبان این ثبت نام، ارائه داده ایم.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400
داوطلبان با مراجعه اینترنتی به سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را تکمیل می نمایند و پس از حدودا چند روز فرم انتخاب رشته های متقاضیان و مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه و اطلاعات داوطلبان توسط سازمان سنجش بررسی شده و صلاحیت و یا عدم صلاحیت شان و رشته محل قبولی نهایی اعلام می شود.

برای مشاهده نتیجه خود در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400 هر یک از داوطلبان نیاز به در دسترس داشتن اطلاعات شخصی ثبت شده در ثبت نام خود خواهند داشت. پس از وارد کردن مشخصات خود و وارد شدن به سایت از ظریق یکی از راه های موجود، می توانند نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش خود را مشاهده نماید.

سال گذشته نتایج انتخاب رشته و ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای ورودی بهمن ، حدودا 1 الی 2 هفته بعد و در تاریخ 17 دی ماه اعلام شده و لذا پیش بینی می شود که نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن [b]۱۴۰۰ [/b]نیز در محدوده زمانی نیمه دوم دی ماه اعلام شود


نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400 احتمالا در نیمه دوم دی ماه اعلام می شود

داوطلبانی که این دوره در دانشگاه غیرانتفاعی شرکت کرده و منتظر اعلام نتایج هستند، می توانند با مطالعه این مقاله، و استفاده از سایت موجود در مقاله، نتایج خود را مشاهده نمایند. 
بیشتر بخوانید: سایت اعلام نتایج بدون کنکور غیرانتفاعی

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400
با توجه به اینکه فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی بوده و با توجه به رویه ثبت نام هر ساله نتایج نهایی این پذیرش نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org اعلام خواهد شد.

هر داوطلب برای مشاهده نتایج خود در گام اول باید آدرس " sanjesh.org " و یا " سنجش " را در مرورگر سیستم خود تایپ نماید و گزینه " google search " را کلیک کنید.

[تصویر:  1626516734_1.jpg]

از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه " سراسری " را انتخاب کنید.

[تصویر:  1626516772_2.jpg]

در صفحه باز شده گزینه " نتایج نهایی انتخاب رشته های پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 " را انتخاب کنید.

[تصویر:  1626516779_3.png]

حال وارد سامانه ثبت نام می شوید که در این صفحه به دو روش می توانید نتایج خود را مشاهده کنید:

[تصویر:  1626516798_4.png]


این تصاویر برای سال گذشته می باشد، درصورت بروز تغییر در مراحل، راهنمای تصویری بروزرسانی خواهد شد. به محض فعال شدن لینک مشاهده اعلام نتایج، در این قسمت قرار داده خواهد شد.

به داوطلبانی که در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی شرکت کرده اند، توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه مشاهده اعلام نتایج خود، مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]



زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400
از آنجایی که لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ در دفترچه بدون کنکور سراسری و مجزا از رشته های با کنکور منتشر می شود، نتایج بدون آزمون غیرانتفاعی 1400 برای داوطلبان ورودی مهر نیز همزمان با نتایج سایر دانشگاه های بدون کنکور سراسری اعلام خواهد شد.

سال گذشته نتایج ثبت نام بدون کنکو دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی مهر مدتی پس از اتمام مهلت ثبت نام اعلام شده و لذا با استناد به اظهارات سخنگوی سازمان سنجش نتایج نهایی پذیرش رشته‌ های بدون‌ آزمون دانشگاه های سراسری سال 1400 هفته اول مهرماه اعلام شد.


نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400 اعلام شد

در صورت جا ماندن از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی، می توانید برای اطلاع یافتن از مهلت تمدیدی این ثبت نام با مطالعه مقاله زیر از زمان آن مطلع شوید.
بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]



شما جهت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید لذا مشاوران ما می توانند شما را در روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا یاری کنند. همچنین داوطلبان می توانند برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مرتبط با این دانشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن، عضو کانال تلگرامی بدون آزمون هیوا شوند.

به داوطلبانی که این دوره در دانشگاه غیرانتفاعی و یا رشته مورد نظر پذیرفته نشده اند، توصیه می کنیم شانس خود را برای سایر دانشگاه ها از جمله پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیز امتحان کنند.
در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور سراسری


سوالات متداول

1- ✔️ لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در کدام سایت فعال می شود؟
✔️ نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش اعلام می شود که لینک مستقیم در این مقاله نیز قرار داده می شود.


2- ✔️ آیا نتایج ثبت نام رشته های بدون کنکور به صورت جداگانه از سایر دانشگاه های بدون کنکور سراسری اعلام می شود؟
✔️ نتایج ثبت نام رشته های بدون آزمون تمامی دانشگاه های سراسری اعم از دانشگاه غیر انتفاعی به صورت همزمان با هم اعلام می شود.


3- ✔️ نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیر انتفاعی چه زمانی اعلام می شود؟
✔️ نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی مدتی پس از ثبت نام اعلام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.
منبع : نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru