تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج انتخاب رشته آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، بعد از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبا در زمان اعلام شده از طرف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر میشه و داوطلبایی که در مرحله انتخاب رشته این دانشگاه شرکت کردن، می تونن با اطلاعاتشون وارد سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org بشن و نتیجه انتخاب رشته آزاد  ۱۴۰۱ رو ببینن. 


چند سالیه که به خاطر دلایلی مثل رقابت شدید بین داوطلبای کنکور در رشته های پرمتقاضی (گروه پزشکی و غیر پزشکی) داوطلبای زیادی در کنار انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو هم انجام میدن و شانسشون رو برای قبولی در رشته محل های این دانشگاه امتحان می کنن. این داوطلبا بعد از تمام شدن پروسه انتخاب رشته، منتظرن تا سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، جواب انتخاب رشته رو اعلام کنه و نتیجه کنکور آزادشون رو ببینن.
نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org اعلام میشه و داوطلبایی که در انتخاب رشته آزاد شرکت کردن، می تونن با اطلاعاتشون ( کد ملی و شناسه دانشگاه آزاد ) وارد سایت بشن و نتایج نهایی دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ رو ببینن که این نتیجه ممکنه یکی از سه تا وضعیت قبولی، مردودی و یا ذخیره باشه. در ادامه در مورد زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 توضیح دادیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشین!

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ هم مثل سال های قبل از طرف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد، اطلاع رسانی میشه. سال گذشته با توجه به زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری و مراحل بعدی این آزمون، نتایج نهایی دانشگاه آزاد در مهر ماه اعلام شد، تاریخ اعلام نتایج آزاد امسال مشخص نیستاما پیش بینی می کنیم امسال هم مثل سالای گذشته نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد تا هفته اول مهر ماه اعلام بشه.


هنوز زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ منتشر نشده. به محض اینکه تاریخ دقیق اعلام شد، در این قسمت اطلاع رسانی لازم، انجام میشه.

البته داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن تا به محض انتشار اخبار درباره اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 1401 بتونن در کمترین زمان ممکن ازش مطلع بشن. هچنین برای اطلاع از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد


[تصویر:  1480618076.gif]


نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
داوطلبایی که انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام میدن، می تونن برای مشاهده نتیجه خودشون به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه و با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد که پایین کارنامه کنکور سراسری نوشته میشه، جواب انتخاب رشته رو مشاهده کنن. متقاضیا می تونن به محض اینکه نتایج دانشگاه آزاد اعلام شد، با طی کردن مراحلی که در ادامه توضیح دادیم، وارد صفحه اعلام نتایج بشن و نتیجه شون رو ببینن.

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا باید به سایت azmoon.org برن و روی گزینه نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد سال 1401" کلیک کنن.

[تصویر:  1639818978_1604122096_Untitled%20(1).jpg]

در این قسمت داوطلبا می تونن با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خودشون در کادرای مربوط و کلیک روی دکمه " ورود " از نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد خودشون مطلع بشن.

[تصویر:  1639818986_1604122148_Untitled%20(1).jpg]

در ادامه اگه داوطلبی قبول شده باشه، جلوی کد رشته محلی که حد نصابش رو آوردن کلمه " قبول "  و اگه حد نصاب هیچ کدوم از انتخاب هاشون رو نیاورده باشه کلمه " مردود " نوشته میشه.

[تصویر:  1639818994_1583220557_33%20(1).jpg]

و اگه ترازشون به تراز آخرین نفر قبولی نزدیک بود، در قسمت " نتیجه " نوشته که ذخیره نفر چندم و در قسمت " رشته محل "، رشته و دانشگاه قبولی ذخیره و همچنین جلوی کد رشته محل مربوط کلمه " ذخیره " هم هست، که با توجه به ظرفیت دانشگاه ها، می تونن شامل قبولی ذخیره دانشگاه آزاد در ورودی مهر یا بهمن بشن.

[تصویر:  1639819001_1583220572_44%20(1).jpg]

[تصویر:  1639819009_1583220582_55%20(1).jpg]


به محض اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401، لینک مستقیم جهت مشاهده این نتایج در این قسمت قرار داده می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد و نحوه دریافت اون، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنین.
بیشتر بخوانید: نتایج نهایی دانشگاه آزاد
راهنمای پذیرفته شده های دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 داوطلبایی که قبول شدن و می خوان در رشته و دانشگاه قبولیشون ثبت نام کنن، باید پیگیر اطلاعیه های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد باشن و با توجه به زمان بندی که اعلام میشه، باید به همراه مدارک لازم به دانشگاه قبولیشون مراجعه و ثبت نامشون رو قطعی کنن.

داوطلبا دقت کنن که برای بعضی از دانشگاه ها در کنار ثبت نام حضوری، ثبت نام اینترنتی هم لازمه، که می تونن پیگیر اطلاعیه های خود سایت باشن تا اگه نیاز به ثبت نام اینترنتی بود، اون رو تکمیل کنن. همچنین به محض اینکه زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شده های دانشگاه آزاد از طرف سنجش و پذیرش آزاد مشخص بشه، اینجا اطلاع رسانی می کنیم.

داوطلبایی که در اعلام نتایج کنکور سراسری هم قبولی داشتن، می تونن بین قبولی آزاد و سراسری، با توجه به فاکتورایی مثل علاقه، دوری و نزدیکی، رشته، دانشگاه و شهریه دانشگاه آزاد، یکی رو انتخاب و برای ثبت نام به دانشگاه قبولی برن.

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تمام سوالای شما در مورد اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پاسخ بدن و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با شما در ارتباط باشن. همچنین داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخبار مربوط به دانشگاه آزاد در کانال بدون کنکور تحصیلیکو عضو بشن.

داوطلبایی که تمایل به ثبت نام در دانشگاه های آزاد رو دارن، قبل از تکمیل ثبت نام خودشون باید از شهریه این دانشگاه مطلع بشن که می تونن برای دریافت این اطلاعات، مقاله زیر رو مطالعه کنن.
در ادامه بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد


[تصویر:  1480618076.gif]



سوالات متداول

1- ✔️ نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 در سایت sanjesh.org اعلام میشه؟
✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، نتایج انتخاب رشته آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه.

2- ✔️ نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چه زمانی اعلام میشه؟
✔️ این نتایج احتمالا در شهریور ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته خواهد شد.

3- ✔️ بریا مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی لازمه؟
✔️ از جمله اطلاعات لازم برای مشاهده این نتایج، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاده که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده.
منبع : اعلام نتایج انتخاب رشته آزاد
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting