تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چگونه ملانین مو را افزایش دهیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]آنتی اکسیدان برای افزایش ملانین در مو
آنها با افزایش تولید ملانین در موها از بدن شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند، آنتی اکسیدان ها در غذاهایی مانند کدو تنبل، سبزیجات برگ سبز، هویج، لوبیا و غیره فراوان هستند.
مواد معدنی برای افزایش ملانین در مو
کمبود آهن و مس نیز می تواند دلیل سفید شدن زودرس موها باشد. مواد غذایی مانند بادام، سبزیجات سبز، شکلات تلخ و غیره منابع غنی این مواد معدنی هستند و باید به مقدار کافی مصرف شوند تا تشکیل ملانین در بدن بهبود یابد.
ویتامین هایی برای افزایش ملانین در مو
تولید ملانین به دلیل کمبود ویتامین A، C، B7 و B12 در بدن به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. از این رو باید مکمل ها و مواد غذایی را در رژیم غذایی خود بگنجانید که بتواند بر این کمبود غلبه کند. برخی از منابع خوب این ویتامین ها مرکبات، سیب زمینی، لوبیا، تخم مرغ، گوشت قرمز، ماهی و غیره هستند.
سایر داروهای افزایش ملانین در مو
چندین روغن گیاهی و طبیعی مانند Triphala و Bhringraj دارای خواص ترمیم ملانین هستند. برای نتایج موثر می توانید آنها را روی پوست سر خود ماساژ دهید.
محصولات غنی از ملانین برای افزایش ملانین در مو
تمام روش های فوق پاسخ هایی در مورد چگونگی افزایش طبیعی ملانین در مو بودند. همچنین می‌توانید از محصولات مراقبت از موی مصنوعی مانند روغن‌ها، شامپوها و رنگ‌های حاوی مواد غنی از ملانین مانند پروبیوتیک‌ها، آستاگزانتین، لوتئین و غیره استفاده کنید. این محصولات می‌توانند سفیدی زودرس مو را متوقف کرده و رنگ طبیعی آن را بازگردانند.

https://dermisteb.com/product/france-mesotherapy-cocktail-revitacare-haircare/
[/font]

[تصویر:  c4999934cb8c52e5.jpg]