تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پرپشت کردن قطعی ابرو و مژه با مواد طبیعی در کمترین زمان !!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]بدیهی است که ابرو و مژه های پرشت می تواند جلوه چشم ها را چندین برابر نماید. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال حجیم تر کردن ابرو مژه خود می گردند که پرطرفدارترین آن ها اکستنشن و میکروبلیدینگ است. اما این روش ها در کنار هزینه های زیادی که فرد متحمل می شود در اثر مرور زمان ریزش مو و مژه را موجب می شود . اما در این مطلب ما شما را روش های طلایی و موثر آشنا می کنیم تا به پر پشتی مژه و ابرو نیز دست پیدا کنید.
روغن کرچک : اولین و موثر ترین راهکار برای پرپشتی و همچنین زیبایی و سلامت موی مژه و ابرو روغن کرچک است . شما می توانید این روغن را به تنهایی یا با مخلوط آلوئه ورا برای پرپشتی موی خود نیز استفاده کنید . شما با تداوم این کار هفته ای 3 بار می توانید تاثیرات آن را شاهد باشید.
ویتامین E: از دیگر راه ها استفاده موضعی و یا مصرف ویتامین E بوده. این ویتامین از آنتی اکسیدان های قوی بشمار می رود که می تواند درپرپشتی ابرو و مژه نیز بسیار موثر باشد.
آلوئه ورا اکسیر جوانی : اما از روش های بسیار موثر ژل آلوئه ورا است که می تواند در مدت زمان کوتاه شما رابه هدفتان برساند. آلوئه ورا به دلیل خصیت آنتی اکسیدانی نه تنها در پشتی ابرو و مژه موثر است بلکه در زیبایی و سلامتی تار های مو هم نقش زیادی دارد.
اما از روغن های مفید برای پرپشتی ابرو و مژه
• روغن سیاه دانه
• روغن زیتون
• روغن رزماری
• روغن آرگان
https://dermisteb.com/?s=%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4+%D9%85%D9%88&post_type=product
[/font]

[تصویر:  55443f008aa7d090.jpg]