تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بررسی هدفون نیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت «NIA» از جمله تولیدکنندگان تجهیزات صوتی است. این شرکت توانسته در چند سال اخیر محصولات صوتی بسیار با کیفیت را به بازار ارائه دهد. [color=rgba(0, 0, 0, 0.87)][font=Roboto, RobotoDraft, Helvetica, Arial, sans-serif]هدفون نیا s3000 از جمله محصولات با کیفیت و عالی این شرکت محسوب می شود. در این سایت مدل اورجینال آن در اختیار شما قرار گرفته است. تا با خیال آسوده خریداری نمایید و از داشتن هدفونی قدرتمند لذت ببرید. می توانید با استفاده از بلوتوث 5.0 به گوشی خود این هدفون را متصل نمایید. و با آن به موسیقی گوش دهید. می توانید برای مکالمه نیز از هدفون استفاده نمایید. همچنین هدفون دارای محفظه کارت حافظه می باشد که می توانید کارت را پر نموده و داخل آن قرار دهید و به موسیقی هایی که بر روی کارت حافظه وجود دارد گوش دهید.[/font][/color]
کابل شارژ هدفون NIA s3000 نیز از نوع میکرو USB می باشد. شما می توانید هدفون را با فاصله 10 متری از گوشی نیز استفاده نمایید بدون اینکه نگران قطع شدن آن باشید. از دیگری ویژگی هایی که این هدفون دارد این است که گیرنده داخلی رادیو دارد و می توانید خیلی ساده به رادیو دسترسی داشته باشید.
پوشش کاپ های هدفون بی سیم نیا NIA s3000 بر روی گوش بسیار کامل و عالی است و باعث می شود که صداهای محیط اطراف به گوش شما نرسد و مزاحمتی برای شما ایجاد نکند. همچنین باعث خستگی و آزار رسیدن به گوش ها نیز نمی شود. این هدفون دارای باتری داخلی لیتیومی می باشد و مانند گوشی های موبایل به سادگی شارژ می شود. بر روی هدفون نیز دکمه های فیزیکی برای کم و زیاد کردن صدا وجود دارد. همچنین دارای یک میکروفون داخلی با کیفیت است تا مکالمه های ساده و آسان داشته باشید بدون اینکه صدای نویز باعث آزار شما و فرد مقابل شود.
NIA s3000 موجود در فروشگاه کاملا اورجینال بوده و قابلیت همخوانی و کنترل از طریق اپلیکیشن را دارا می باشد .
[تصویر:  S3000_001-300x300.jpg]
کلام آخر : NIA S3000 بخریم یا نه ؟
NIA s3000 یک هدفون بسیار با کیفیت و مقاومت می باشد که رنج هدفون های گران قیمت و کلاس قیمتی بالا و متوسط می باشد که دراای ارگونومی خاص و راحتی بسیار زیادی روی گوش می باشد که مناسب استفاده های طولانی مدت و مکالمه های زیاد می باشد .
اگر به دنبال یک هدفون با کیفیت بسیار بالا تا رنج 500 هزارتومان هستید، این هدفون بهترین گزینه در بین رده های قیمتی مشابه می باشد . همچنین برند نیا برندی مطمئن در زمینه تولید هدفون و هندزفری میباشد که تولید NIA s3000 مهر تاییدی بر عملکرد صحیح این کمانی بزرگ می باشد .