تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج نهایی ارشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبان مجاز شده در آزمون کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج اولیه ۱۴۰۱ فرم اینترنتی انتخاب رشته ارشد را تکمیل و ثبت می کنند. مدتی پس از انجام این فرآیند نتایج نهایی کارشناسی ارشد مشخص می شود که با مراجعه به سایت sanjesh.org نتایج این آزمون قابل مشاهده خواهد بود.



پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1401 داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خود گردان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل می کنند. متقاضیان در این مرحله مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود می باشند.
این داوطلبان به منظور اطلاع از نتایج نهایی کارشناسی ارشد، می بایست اخبار و اطلاعیه های منتشر شده را دنبال کنند و در موعد مقرر نسبت به مشاهده نتیجه و دریافت کارنامه نهایی خود اقدام نمایند. در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد محل قبولی داوطلب مشخص شده و امکان ثبت نام و ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان این آزمون فراهم می شود.
داوطلبان پس از اولویت بندی کردن کد رشته های مورد علاقه خود منتظر اعلام نتایج نهایی هستند تا از قبولی و یا عدم قبولی خود در دانشگاه ها آگاه شده و در صورت پذیرش به دانشگاه محل قبولی خود رفته و ثبت نام کنند. به همین دلیل، در ادامه مقاله به توضیح زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می پردازیم.

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1401
پس از آن که نرم افزار سازمان سنجش به بررسی فرم انتخاب رشته تمامی داوطلبان پرداخت، نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1401را منتشر می کند. داوطلبان در این زمان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، نتایج خود را مشاهده نمایند.

سال گذشته نتایج نهایی این آزمون در بازه زمانی مهر ماه اعلام شد و احتمالا با استناد به این موضوع نتایج امسال هم در این تاریخ اعلام خواهد شد. داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون می توانند، در مهلت مقرر برای ثبت نام در دانشگاه محل پذیرش شده اقدام کنند.


در حال حاضر زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1401 هنوز منتشر نشده است. به محض اعلام زمان دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به تغییرات احتمالی این بازه زمانی به داوطلبان توصیه می کنیم، با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مطلع شوند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد می توانید به مقاله زیر مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد

[تصویر:  academy1.gif]

زمان اعتراض اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1401
پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد، گاها با داوطلبانی مواجه هستیم که به اعلام نتیجه این آزمون معترض بوده و به دنبال راهی برای ثبت درخواست اعتراض خود می باشند. معمولا تعداد زیادی از داوطلبان پس از اعلام نتایج، با وجود تلاش بسیار زیاد خود، به نتیجه اعتراض داشته و از آن راضی نیستند. 

سازمان سنجش با در نظر گرفتن بخشی تحت عنوان، اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا اعتراضات خود را از طریق ارسال درخواست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت نمایند. داوطلبانی که قصد ارسال این درخواست را دارند، می توانند در ابتدا مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس به ثبت درخواست خود در سایت مربوطه، بپردازند.

نارضایتی برخی دیگر از داوطلبان، نتیجه اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 می باشد. به عبارت دیگر بسیاری از متقاضیان به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی دچار اشتباهاتی در مرحله انتخاب رشته شده و نتیجه نهایی دلخواه را کسب نمی کنند.  این داوطلبان می توانند، از قابلیت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده کرده و از این طریق به اصلاح برخی اشتباهات رایج در انتخاب رشته کارشناسی ارشد بپردازند.

برخی از داوطلبانی که در کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کرده بودند نیز می توانند، پس از اطلاع از زمان اعلام نتایج ارشد بر اساس سوابق تحصیلی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از نتایج خود مطلع شوند.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور


[تصویر:  arshad.gif]




کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در تاریخ اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در مشاهده نتایج یاری می کنند. همچنین به داوطلبان توصیه می کنیم، با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ سریع تر مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ آیا در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1401 فقط رشته محل قبولی داوطلبان مشخص می شود؟
✔️ بله، با توجه به متن مقاله، داوطلبان در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد فقط می توانند از وضعیت قبولی خود مطلع شوند اما جزئیات این نتایج در کارنامه نهایی کارشناسی ارشد درج می شود.


2- ✔️ آیا امکان اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1401 وجود دارد؟
✔️ بله، همانطور که در متن مقاله گفته شد، در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد، لینک اعتراض به نتایج در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش فعال می شود.


3- ✔️ نتایج نهایی کنکور ارشد 1401 چه زمانی اعلام می شود؟
✔️نتایج نهایی معمولا مدتی بعد از انتخاب رشته اعلام می شود که به محض اعلام زمان دقیق این مقاله بروزرسانی خواهد شد.
منبع : زمان اعلام نتایج نهایی ارشد