تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج ارشد آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در دو مرحله اعلام می شود. در مرحله اول وضعیت علمی و رتبه داوطلبان مشخص شده و در مرحله دوم پس از انتخاب رشته ارشد، قبولی یا مردودی داوطلبان در این آزمون اعلام می شود. نتایج این آزمون پس از اعلام زمان آن، در سایت sanjesh.org منتشر خواهند شد.


با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1401 در یک کارنامه منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . در این کارنامه وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشخص شده و امکان انتخاب رشته محل های مورد علاقه را برای او فراهم می کند.
متقاضیان مجاز می توانند پس از بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به سایت azmoon.org مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند. پس از بررسی این فرم، نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منتشر شده و داوطلب از محل قبولی خود مطلع می شود.
این داوطلبان به منظور اطلاع از نتایج نهایی کارشناسی ارشد، می بایست اخبار و اطلاعیه های منتشر شده را دنبال کنند و در موعد مقرر نسبت به مشاهده نتیجه و دریافت کارنامه نهایی خود اقدام نمایند. در ادامه زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم.

اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد را تقریبا یک ماه بعد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اعلام می کند. با توجه به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال 1401 احتمالا در تیر ماه شاهد اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال جاری خواهیم بود.


زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1401 هنوز مشخص نشده است و به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

داوطلبانی که منتظر نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته محل های این دانشگاه می باشند، باید در بازه زمانی اعلام شده، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارنامه اولیه کارشناسی ارشد را دریافت کنند. در این کارنامه درصد دروس، رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد درج شده است.

به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد شوند. 

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد، می توانید به مقاله زیر مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد

[تصویر:  academy1.gif]

اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و توسط سازمان سنجش اعلام می شود. از این رو متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد باید در موعد مقرر که توسط سایت سازمان سنجش پس از اعلام نتایج نهایی اعلام می شود، به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و وضعیت علمی خود را بررسی نمایند. نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در این مرحله به صورت کارنامه اعلام شده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی قابل دریافت است.

زمان اعلام نتایج نهایی هنوز اعلام نشده است اما با توجه به روند اعلام نتایج سال های گذشته، پیش بینی می کنیم نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1401 در شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شود. داوطلبان می بایست در زمان مقرر اعلام شده، به سایت مربوطه مراجعه کرده و کارنامه نهایی خود را دریافت نمایند.


زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ هنوز مشخص نشده است و به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. 

هر چند انتظار می رود نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به صورت مجزا و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام شود اما دو سالی است شاهد اعلام این نتایج توسط سازمان سنجش می باشیم.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات درباره اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، می توانید به مقاله زیر مراجعه کرده و آن را مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


[تصویر:  arshad.gif]



مشاوره زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
عوامل مختلفی درقبولی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 موثر می باشند که نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تاثیر بسزایی در این نتیجه خواهد داشت. از این رو داوطلبان علاوه بر مطالعه منابع مفید و داشتن برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، باید انتخاب رشته ای بی نقص داشته باشند.

در صورت عدم موفقیت در این مرحله و اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1401 می توانید شانس خود را در آزمون سال بعد بیازمایید. ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هم راه حل مناسب دیگری برای ورود به تحصیلات تکمیلی می باشد.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]



کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تمامی مراحل آزمون همراه شما بوده و بهترین راهکار را در اختیارتان قرار می دهند. راه ارتباطی داوطلبان با مشاوران این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد. همچنین به داوطلبان توصیه می کنیم، با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ سریع تر مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد


سوالات متداول

1- ✔️ اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1401 چه زمانی است؟
✔️ پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد در تیر ماه باشد، که به محض اطلاع در متن مقاله قرار می گیرد.


2- ✔️ نحوه مشاهده اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1401 چگونه است؟
✔️ مراحل مشاهده اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 در متن مقاله قرار گرفته است.


3- ✔️ اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 چه زمانی منتشر می شود؟
✔️ مطابق متن مقاله زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد احتمالا در مرداد ماه باشد، که تاریخ دقیق آن بروزرسانی خواهد شد.
منبع : زمان اعلام نتایج ارشد آزاد