تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها را در زمان اعلام نتایج نهایی مشخص می کند. متقاضیان می توانند برای دریافت نتایج خود به سایت مربوطه مراجعه کنند.


آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ که نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کرده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.
این داوطلبان به منظور اطلاع از نتایج نهایی کارشناسی ارشد، می بایست اخبار و اطلاعیه های منتشر شده را دنبال کنند و در موعد مقرر نسبت به مشاهده نتیجه و دریافت کارنامه نهایی خود اقدام نمایند. در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد محل قبولی داوطلب مشخص شده و امکان ثبت نام و ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان این آزمون فراهم می شود.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت azmoon.org فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل کرده و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی این فرم اولین رشته محل دارای ظرفیت را به عنوان محل قبولی اعلام می کند. این نتایج به بررسی وضعیت قبولی یا مردودی داوطلبان پرداخته و امکان ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس را برای پذیرفته شدگان این مرحله فراهم می کند. در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 می پردازیم.

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
هر سال با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، اخبار و اطلاعیه های مختلفی منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و تاخیر در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1401 کلیه فرایند های آزمون به تعویق افتاد و داوطلبان دانشگاه آزاد و سراسری، نتایج نهایی خود را به صورت همزمان در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مشاهده کردند.

در واقع به دلیل فشردگی زمانی در فرایند های آزمون، نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز توسط سازمان سنجش اعلام شد تا پذیرفته شدگان بتوانند در اسرع وقت ثبت نام خود را انجام داده و از نیمسال اول تحصیلی وارد دانشگاه شوند.

زمان اعلام نتیجه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 هنوز اعلام نشده اما پیش بینی می کنیم در صورت برگزاری این آزمون در زمان معین شده، نتایج نهایی این آزمون در مرداد ماه 1401 اعلام شود.



هنوز زمان دقیق اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1401 مشخص نیست. به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 1401 می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 1401

[تصویر:  academy1.gif]

زمان انتشار کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
امسال نیز در فاصله کوتاهی پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 شاهد انتشار کارنامه ای تحت عنوان کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشیم که بر روی سایت azmoon.org قرار می گیرد.

داوطلبان با دریافت این کارنامه می توانند از رتبه و تراز اکتسابی خود و رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر رشته محل مطلع شده و به تحلیل وضعیت قبولی یا مردودی خود بپردازند، اما از آنجا که کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ وضعیت داوطلب را در رشته محل های پایین تر از محل قبولی او نشان نمی دهد، امکان ارسال درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای داوطلبان وجود نخواهد داشت و این متقاضیان تنها از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می توانند سوالات و اعتراضات خود را مطرح کنند.

داوطلبانی که با اشتباهات رایج در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد آشنایی کامل داشته و انتخاب های خود را بر اساس چهار فاکتور علاقه، هزینه، مسیر و کیفیت انجام داده اند، از مندرجات کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 رضایت بیش تری داشته و این نتیجه را حاصل آگاهی و درایت خود می دانند. بر اساس تجربیات سالیان گذشته زمان انتشار کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد احتمالا در اواخر شهریور ماه خواهد بود. 

آن دسته از داوطلبانی که در پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کرده اند، می توانند نتایج پذیرش خود را از سایت دانشگاه آزاد مشاهده نمایند. همچنین مطالعه مقاله زیر کمک شایانی به این دسته از داوطلبان می نماید.

اگر به دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تمایل دارید، می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.
بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


[تصویر:  arshad.gif]



کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده خدمت رسانی به داوطلبان بوده و با تحلیل درست کارنامه ارشد، داوطلبان را در مراحل بعدی خود راهنمایی می کنند. برای ارتباط با مشاوران این مرکز می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید. همچنین به داوطلبان توصیه می کنیم، با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و دنبال کردن صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۱ سریع تر مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 از طریق چه سایتی اعلام می شود؟
✔️ با توجه به متن مقاله انتظار داریم که، نتایج از طریق سایت این مرکز اعلام شود، اما ممکن است طبق روال سال گذشته شاهد انتشار نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش هم باشیم.


2- ✔️ آیا امکان اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 وجود دارد؟
✔️ با توجه به متن مقاله، برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سامانه ای جهت اعتراض به نتایج در نظر گرفته نمی شود و داوطلبان تنها از طریق ارائه درخواست الکترونیکی می توانند سوالات خود را مطرح کنند.


3- ✔️ آیا همزمان با اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 کارنامه داوطلبان نیز منتشر می شود؟
✔️ کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در فاصله چند روز پس از اعلام نتایج منتشر شده و بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد که جزییات آن در مقاله توضیح داده شده است.
منبع : زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱