تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چرا باید تتر بخریم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  tether_ie7u.jpg]
چرا باید تتر بخریم؟
دو دلیل اصلی برای خرید تتر وجود دارد که عبارتند از:
حفظ ارزش پول و جلوگیری از ضرر
از آنجا که ارزهای دیجیتال با هدف تبادلات مالی ساخته شده‌اند و از طرفی با توجه به نوسانات رمزارزها و سود و زیان ناشی از آنها، استفاده گسترده از آنها، ریسک آور است. استیبل کوین ها با هدف رفع ضرر و زیان احتمالی ایجاد شدند.
خرید سایر رمز ارزها
تتر در واقع پلی بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال ایجاد است و بسیاری از کاربران کریپتوکارنسی، از تتر برای خرید سایر رمزارزها استفاده می‌کنند. به گفته وال استریت ژورنال بیش از ۸۰ درصد معاملات خرید و فروش بیت کوین به وسیله تتر انجام می‌شود. در واقع این استیبل کوین منبع اصلی نقدینگی برای سایر ارزهای دیجیتال است.
تاریخچه ایجاد تتر
تتر در سال ۲۰۱۵، تتر توسط یک شرکت هنگ کنگی به نام تتر لیمیتد(Tether limited)  ایجاد شد. در حال حاضر در مقام پنجم بهترین ارزهای دیجیتال قرار دارد . ارزش بازار تتر، در حدود ۶۸.۳۸ میلیارد دلار است و در حدود ۳.۰۹ درصد از کل بازار را شامل می‌شود.
چرا بهتر است به جای دلار، تتر بخریم؟
افراد زیادی به دنبال خرید دلار به عنوان نوعی سرمایه گذاری هستند اما پیشنهاد ما این است که به جای دلار ، تتر بخرید و سه دلیل مهم برای این پیشنهاد داریم که عبارتند از:
حمل و نقل آسان
به دلیل حمل و نقل سخت دلار، نوع دیجیتالی آن یعنی تتر پیشنهاد می‌شود.
امنیت
برخلاف دلار، کسی نمی‌تواند تتر شما را بدزدد! علاوه بر این امکان خرید تتر تقلبی وجود ندارد.
سرعت و سهولت
بر خلاف دلار، برای خرید و فروش تتر نیاز به ایستادن در صف طولانی و مراجعه فیزیکی نیست. تمامی اتفاقات تنها با چند کلیک در اکس نوین ممکن است.
پیش بینی آینده تتر
بر اساس گزارش Crypto Outlook بلومبرگ که توسط استراتژیست ارشد کالایی مایک مک گلون(Mike McGlone)  نوشته شده، در صورت ادامه روند صعودی قیمت، تا انتهای سال میلادی جاری، تتر (USDT) احتمالاً مقام دوم ارزهای دیجیتال را از اتریوم (ETH) خواهد گرفت.
سرویس Trading Beasts اعلام کرده که متوسط قیمت تتر تا دسامبر ۲۰۲۲ ، قیمت تتر به ۱.۲۸۶۵۵ دلار و تا دسامبر ۲۰۲۳ به ۱.۲۸۸۳۲ دلار خواهد رسید اما سایت Wallet Investor نظر مخالفی با Trading Beasts دارد و پیش بینی می‌کند که قیمت تتر در  انتهای سال جاری به ۰.۹۹۹۹ دلار خواهد رسید!
چگونه تتر بخریم؟ راهنمای خرید تتر
اگر قصد خرید تتر را دارید، در اولین قدم، لازم است به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. صرافی های ارز دیجیتال به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:
1- صرافی ارز دیجیتال خارج کشور
2- صرافی ارز دیجیتال داخل کشور
با توجه به مشکلات ناشی از تحریم ‌ها علیه ایران، صرافی‌های ارز دیجیتال خارج از کشور، به طور مستقیم به کاربران ساکن ایران ارائه خدمات نداشته و استفاده از خدمات آنها، نیازمند تغییر آی پی (IP) است. در هنگام کار با این صرافی ‌ها و تغییر آی پی، در صورتی که آی پی واقعی شما نمایش داده شود، کیف پولتان بلوکه خواهد شد و تمامی موجودی برای همیشه از دسترستان خارج خواهد شد. با توجه به مورد گفته شده، صرافی های ارز دیجیتال داخل کشور گزینه معقول‌تری است.
کلام آخر
برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت و صرافی تاپ کنز دعوت می کنیم.