تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دستگاه تصفیه آب تایوانی آر او مکس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دستگاه تصفیه آب خانگی آر او مکس ROMAX بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی محسوب می شود.
اگر خواهان دستگاه تصفیه آب باکیفیت و با کارایی بالا هستید، این دستگاه می تواند یک پیشنهاد خوب برای شما باشد.
دستگاه تصفیه آب خانگی ROMAX در کشور آمریکا طراحی و توسعه یافته و در کشور تایوان مونتاژ و تولید شده است. ( دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل )
دستگاه تصفیه آب اورجینال آر او مکس از روش اسمز معکوس RO بهره می گیرد و در ۶ مرحله عمل فیلتراسیون را انجام می دهد.
دستگاه تصفیه آب خانگی آر او مکس ROMAX یکی از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب می باشد. این دستگاه دارای تاییدیه و استانداردهای ISO 9001 ،SGS ،CE ،NFS ،WaterQuality و غیره می‌باشد.

مکانیزم و نحوه تصفیه کردن دستگاه تصفیه آب خانگی آر او مکس ROMAX:
برند ROMAX یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی محسوب می‌شود. اگر شما به دنبال کیفیت و کارایی بالا هستید این دستگاه می تواند یک پیشنهاد خوب برای شما باشد. دستگاه ROMAX در کشور آمریکا طراحی و توسعه یافته و در کشور تایوان مونتاژ و تولید شده است.

(دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل) دستگاه اورجینال آر او مکس از روش اسمز معکوس بهره می گیرد و در ۶ مرحله عمل فیلتراسیون را انجام می دهد. در این ۶ مرحله تمام ناخالصی ها و سختی های موجود در آب کاهش پیدا می کند.

روش اسمز معکوس یا همان آر او RO:
این روش یک روش بسیار دقیق برای از بین بردن تمام ذرات و ناخالصی های موجود در آب می باشد به این صورت که مولکول های آب را غربال می کند و ملکول های سالم و اشباع نشده را از اشباع شده ها جدا می سازد. این روش مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است. روی تمام قطعات دستگاه تصفیه آب تایوانی آر او مکس نظیر آداپتور برق، پمپ، گیج فشار، فیلترهای تصفیه و دیگر قطعات حک شده که باعث جلب اطمینان و رضایت مشتری می‌گردد.

مراحل تصفیه کردن آب در دستگاه :
تصفیه آب خانگی آر او مکس دارای سه مرحله پیش تصفیه می باشد. در اولین هوزینگ که محل قرار گیری فیلتر است یک فیلتر الیافی قرار داده شده که که ذرات معلق،گل و لای، خزه و جلبک های موجود در آب را به طور کامل حذف می کند. در مرحله دوم، فیلتر کربن پودری که در هوزینگ دیگر جای گرفته است وظیفه حذف آلاینده های شیمیایی، کلر و ترکیبات آن، طعم، بو و مزه نامطبوع را برعهده دارد. کربن موجود در این فیلتر کاملا گیاهی است و از پوست نارگیل تولید شده است.

این کربن طی انجام فرایندهایی فعال می‌شود و نیز قدرت جذب بالایی دارد. مرحله سوم مکمل و تکمیل کننده دو مرحله قبل می باشد و فرایند تصفیه کردن آب را کامل می‌کند. دستگاه تصفیه romax دارای دو سال گارانتی طلایی تعویض قطعات و پشتیبانی کامل تیم فنی گوارنوش می‌باشد که باعث می شود با خیال آسوده این دستگاه را انتخاب کنید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید بهترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۰۱۵۳۲۶۵۶۴
۰۹۱۲۹۵۹۷۱۷۹
در صفحه های اجتماعی همراه ما باشید:

اینستاگرام
کانال تلگرام
خرید از گوارنوش