تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رشته های دانشگاه امام حسین
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانشگاه امام حسین در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف در سال 1401 دانشجو می پذیرد. رشته های دانشگاه امام حسین ۱۴۰۱ به همراه جزئیات مربوط به این رشته ها، در دفترچه راهنمای ثبت نام این دانشگاه درج شده و در سایت دانشگاه امام حسین به نشانی ihu.ac.ir منتشر می شود.

رشته های دانشگاه امام حسین 1401 در مقاطع مختلف و شرایط ورود به هر رشته در دفترچه ثبت نام دانشگاه امام حسین درج شده و در سایت این دانشگاه برای داوطلبان قابل مشاهده است. همچنین در دفترچه کنکور سراسری درباره رشته های دانشگاه امام حسین و جزئیات این رشته ها توضیحات کاملی ارائه شده است.
برای ثبت نام در دانشگاه امام حسین داوطلبان باید از رشته های این دانشگاه اطلاع داشته باشند، به همین جهت در این مقاله لیست رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین، لیست رشته های ارشد ۱۴۰۱، لیست رشته های دکتری دانشگاه امام حسین 1401 و مشاوره رشته های دانشگاه امام حسین به طور کامل برای داوطلبان توضیح داده شده است.


لیست رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین ۱۴۰۱
یکی از دانشگاه هایی که زیر مجموعه سپاه بوده و در چند سال اخیر دانشجو می پذیرد، دانشگاه افسری امام حسین می باشد. در سال ۱۴۰۱ نیز دانشگاه افسری امام حسین در رشته های مختلف اعلام ظرفیت کرده و داوطلبان واجد شرایط دانشگاه امام حسین باید در زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین نسبت به ثبت نام در رشته مورد نظر اقدام نمایند.
 
دانشگاه افسری امام حسین واقع در شهر تهران بوده و داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی این دانشگاه، در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین تحصیل می نمایند. آزمون استخدام در دانشگاه افسری امام حسین به طور جداگانه از کنکور سراسری برای داوطلبان علاقه مند به استخدام در این دانشگاه برگزار می شود. بسته به رشته ای که داوطلبان در آن مدرک دیپلم خود را اخذ کرده اند، رشته های متنوعی در دانشگاه افسری امام حسین ارائه و در دفترچه ثبت نام دانشگاه امام حسین درج شده که لیست این رشته ها و گرایش های مربوط به آنها در جدول زیر توضیح داده شده است.
 
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین
مهندسی مکانیک (گرایش های طراحی جامدات، حرارت و سیالات)
فیزیک
مهندسی عمران
زیست شناسی سلولی و مولکولی
مهندسی نقشه برداری
میکروبیولوژی
مهندسی برق (الکترونیک و مخابرات)
حقوق
مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)
جغرافیای سیاسی نظامی عملیات کشوری
علوم کامپیوتر
اطلاعات نظامی و علوم سیاسی
مهندسی هوافضا
تربیت بدنی و علوم ورزشی
مهندسی فناوری اطلاعات (IT)
مدیریت زنجیره تامین (آماد)
مهندسی صنایع (تولید صنعتی)
علوم اقتصادی
ریاضی (کاربردی)
شیمی

 
در صورت ایجاد هر گونه تغییر در رشته های دانشگاه افسری امام حسین 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.
 
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین

[تصویر:  academy1.gif]


لیست رشته های ارشد دانشگاه امام حسین ۱۴۰۱
دانشگاه افسری امام حسین زیر نظر نیروی سپاه کشور در شهر تهران تاسیس شده و در چند سال اخیر از طریق بورسیه مستقیم سپاه، اقدام به استخدام دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد می نماید. داوطلبان واجد شرایط و دارای بورسیه سپاه در زمان مقرر باید نسبت به ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین ۱۴۰۱ اقدام نمایند. تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه جامع امام حسین انجام می شود.
 
در مقطع ارشد دانشگاه افسری امام حسین برای رشته های مختلفی اعلام ظرفیت شده که کاملترین لیست رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین در جدول زیر توضیح داده شده است. لیست رشته های ارائه شده در جدول زیر مربوط به آخرین دوره آزمون ورودی دانشگاه افسری امام حسین بوده و به محض انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد دانشگاه امام حسین، در صورت ایجاد هر گونه تغییر در لیست رشته های این دانشگاه، رشته های جدید در این مقاله درج خواهد شد.
 
لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین
مجموعه مهندسی عمران (سازه)
مهندسی فناوری اطلاعات (شبکه های کامپیوتری)
مهندسی شیمی (طراحی فرآیند)
مهندسی پدافند غیرعامل (آفا)
مهندسی کامپیوتر (رایانش امن)
فیزیک اپتیک و لیزر
مهندسی پدافند غیرعامل (سازه)
مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)
فیزیک هسته ای
مهندسی پدافند غیرعامل (طراحی)
ریاضی کاربردی (آنالیز عددی)
مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)
مهندسی برق (جنگ الکترونیک)
ریاضی کاربردی (بهینه سازی)
مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی)
مهندسی برق (الکترونیک قدرت)
ریاضی کاربردی (رمز و کد)
مهندسی صنایع (سیستم های کاربردی)
مهندسی برق (سیستم های قدرت)
زیست شناسی سلولی و مولکولی
مهندسی صنایع (لجستیک و زنجیره تامین)
مهندسی برق (مخابرات امن و رمز نگاری)
شیمی آلی
مهندسی هوافضا (آیرو دینامیک)
مهندسی برق (مخابرات سیستم)
شیمی تجزیه
مهندسی هوافضا (سازه های هوایی)
مهندسی برق (مخابرات و میدان و موج)
شیمی معدنی
پیشرانه
مهندسی برق (افزاره های میکرونانو)
شیمی فیزیک
مهندسی برق (مدارهای مجتمع)
شیمی نانو

 
داوطلبانی که مایل به ثبت نام کارشناسی ارشد و پذیرش در هر یک از رشته های دانشگاه جامع امام حسین هستند، باید با مطالعه منابع آزمون دانشگاه افسری امام حسین، خود را آماده ورود به این دانشگاه نمایند.
 
در صورت ایجاد هر گونه تغییر در لیست رشته های ارشد دانشگاه جامع امام حسین 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.
 
بیشتر بخوانید: کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین

[/url]
[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


لیست رشته های دکتری دانشگاه امام حسین ۱۴۰۱
افرادی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه امام حسین هستند، باید با استفاده از بورسیه مستقیم سپاه در این دانشگاه مشغول به تحصیل شده و پس از اتمام دوره تحصیلی در رشته مورد نظر، به استخدام نیروی سپاه کشور دربیایند. داوطلبانی که می خواهند در دانشگاه امام حسین تحصیل کنند، باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام این دانشگاه اقدام نمایند.
 
دانشگاه جامع امام حسین در سال ۱۴۰۱ نیز به منظور تربیت افسران جهت دفاع از مرزهای هوایی کشور، از میان داوطلبان واجد شرایط در رشته های مختلف دکتری دانشجو می پذیرد. لیست رشته های دانشگاه امام حسین در مقطع دکتری در جدول زیر توضیح داده شده و داوطلبان برای پذیرش در هر یک از این رشته ها باید شرایط پذیرش در این دانشگاه را داشته باشند.
 
لیست رشته های دکتری دانشگاه امام حسین
ریز زیست فناوری (نانو بیو تکنولوژی)
شیمی آلی
شیمی تجزیه
فیزیک هسته ای
فیزیک اپتیک و لیزر
مطالعات منطقه ای
مهندسی صنایع
مهندسی مکانیک طراحی کاربردی دینامیک کنترل و ارتعاشات
مدیریت صنعتی (مدیریت سیستم ها)
مهندسی برق جنگ الکترونیک (گرایش های راداری، مخابراتی و الکترو مغناطیس)

 
رشته های دکتری دانشگاه امام حسین مانند رشته های دانشگاه افسری در دفترچه راهنمای ثبت نام این دانشگاه درج شده و همزمان با شروع ثبت نام دانشگاه امام حسین، منتشر شده و داوطلبانی که تمایل دارند بدانند دانشگاه امام حسین چه رشته هایی دارد. یکی دیگر از دانشگاه های افسری، دانشگاه افسری امام علی بوده و داوطلبان با مطالعه مقاله زیر می توانند از لیست رشته های دانشگاه امام علی مطلع شوند.
 
در صورت ایجاد هر گونه تغییر در رشته های دکتری دانشگاه جامع امام حسین 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.
 
بیشتر بخوانید: رشته های دانشگاه افسری امام علی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


مشاوره رشته های دانشگاه امام حسین ۱۴۰۱
 
داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون دانشگاه امام حسین و پذیرش در رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین دارند، باید در زمان مقرر به سایت این دانشگاه مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را طی کنند. در آزمون دانشگاه افسری امام حسین، رشته های خاصی اعلام ظرفیت کرده و داوطلبانی که تمایل به تحصیل در این رشته ها در مقطع کارشناسی دارند، می توانند در آزمون دانشگاه امام حسین ۱۴۰۱ شرکت نمایند.
 
رشته های دانشگاه افسری امام حسین مانند [url=https://www.heyvagroup.com/shownews/9572/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1%DB%8C.html]رشته های دانشگاه افسری در دفترچه راهنمای آزمون دانشگاه امام حسین درج شده و در سایت این دانشگاه منتشر می شود. داوطلبان برای اطلاع از رشته های دانشگاه افسری امام حسین، باید دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دانشگاه را دانلود و مطالعه فرمایند.
 
برای پذیرش در رشته های دانشگاه افسری امام حسین 1401، داوطلبان باید با برنامه ریزی درست به مطالعه منابع دانشگاه امام حسین مانند منابع آزمون دانشگاه افسری امام علی پرداخته و با داشتن زمان بندی درست در مطالعه منابع آزمون، خود را برای زمان برگزاری آزمون دانشگاه امام حسین و رقابت با سایر داوطلبان برای پذیرش در رشته های کارشناسی آماده نمایند.
 
شرایط ورود به رشته های دانشگاه افسری امام حسین و جزئیات مربوط به هر رشته در دفترچه راهنمای آزمون این دانشگاه درج شده و داوطلبان می توانند با مطالعه این دفترچه از این شرایط مطلع شوند.
 
داوطلبانی که مایل به پذیرش در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه امام حسین ۱۴۰۱ هستند، باید بورسیه مستقیم سپاه را داشته باشند. پذیرش در این مقاطع تنها از طریق بورسیه سپاه انجام می شود.
 
در ادامه بخوانید: سایت دانشگاه جامع امام حسین
 
برای اطلاع از رشته های دانشگاه افسری امام حسین 1401 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این دانشگاه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.
 

آخرین اخبار مرتبط با دانشگاه امام حسین 1401

 
18 آذر ۱۴۰۰
 
با توجه به آغاز ثبت نام کنکور ارشد، پذیرش رشته جغرافيا و دفاع مقدس ارشد توسط دانشگاه جامع امام حسين (ع) به طور جداگانه با هماهنگی سازمان سنجش، از طريق مركز آزمون و سنجش معاونت آموزش آن دانشگاه اعلام می شود.
 


سوالات متداول

1- ✔️رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین کدام است؟
✔️رشته های کارشناسی دانشگاه امام حسین از جمله مهندسی عمران، مهندسی نقشه برداری و ... در این مقاله توضیح داده شده است.


2- ✔️رشته های دانشگاه امام حسین در کجا درج می شود؟
✔️رشته های دانشگاه امام حسین در دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه امام حسین درج شده و در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


3- ✔️رشته های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه امام حسین کدام است؟

✔️رشته های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه امام حسین از جمله مهندسی برق، فیزیک هسته ای و ... به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.
منبع : رشته های دانشگاه امام حسین
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru