تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین فیلم های سال 2020
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2020_movies.jpg]

بهترین فیلم های 2020 موضوعی است که در این سری نقد و بررسی ها به آن پرداخته ایم و این بار تصمیم گرفتیم به سوال کاربرانی پاسخ دهیم که پرسیده اند بهترین فیلم های خارجی سال 2020 کدام هستند؟ کدام فیلم ها از نظر تماشاگران و منتقدین به عنوان فیلم های برتر 2020 انتخاب شدند؟ سال 2020 نیز یکی از خاص ترین سال ها برای تولیدکنندگان و سینماگران جهان بود. از آنجایی که بیشتر فیلم ها دنباله و اسپین آف قسمت های قبلی بود به نظر در سال 2020 اکثر فیلمسازان آمریکایی و اروپایی تصمیم گرفتند با خلق آثاری نو و جذاب تماشاچیان بیشتری را به سالن سینماها بکشانند. اما همه گیری کرونا به مدت کوتاهی توانست صنعت فیلمسازی جهان را فلج کند. به گونه ای که خیلی از تهیه کنندگان بهترین فیلم های سال 2020 تصمیم گرفتند فیلم های خود را بر بستر اینترنت عرضه کنند. این مشکلات سبب نشد تا فیلمسازان بیکار بنشینند و شاهد ساخت فیلم هایی تحسین برانگیز در سال 2020 در بحبوحه پاندمی کرونا بودیم. در این مقاله لیست بهترین فیلمهای 2020 از نگاه تماشاگران و از منظر سایت های معتبر نقد و بررسی مثل IMDB ،RottenTomatoes و Metacritic را تشریح کرده ایم.
1. زیر آب Underwater
این فیلم در مورد یک حادثه در ایستگاه حفاری در اعماق اقیانوس است که منجر به خسارات فراوانی می شود. یک زلزله بزرگ باعث ایجاد خسارات های زیاد به ایستگاه حفاری شده است. مهندسان و کارشناسان برای فرار از این مخمصه، پیشنهاد می دهند که بازماندگان نزدیک بستر دریا بروند و راهی برای و رسیدن به ایستگاه حفاری مجاور  پیدا کنند.  اما این راه حل بسیبار خطر ناک است. چرا که در بستر دریا آنها با کمبود اکسیژن، تاریکی مطلق، فشار آب بسیار زیاد و موجودات عجیب و مرگباری مواجه هستند که هیچکس تابحال  ندیده است.

[تصویر:  Underwater_movie.jpg]

2. پروژه قدرت Project Power
داستان این فیلم ابرقهرمانی در مورد تلاش یک تیم 3 نفره برای پی بردن به قدرت یک ماده مخدر جدید است که ابرقدرت های موقتی را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. این ماده مخدر که پاور نام دارد به مدت 5 دقیقه قدرت های ابر انسانی به مصرف کننده می دهد. البته این قدرت ابرانسانی ممکن است مخرب و بسیار بد باشد. این ماده بر روی بر خی از مصرف کنندگان باعث واکنش های مرگباری شده است.

[تصویر:  Project_Power.jpg]

3. انگاشته Tenet
داستان فیلم تنت در مورد یک مامور سیا به نام پروتا گونیست یا قهرمان است. قهرمان به استخدام یک سازمان اطلاعاتی به نام تنت در می آید. هدف این سازمان از استخدام قهرمان، این است که او را به ماموریت مهمی بفرستد. این ماموریت برای جلوگیری از جنگ جهانی سوم است. یک تبهکار روسی قصد دارد جنگ بزرگی را به راه بیاندازد و قهرمان باید با استفاده از مفهوم پیچیده و عجیب وارونگی زمان، او را کنترل کند.

[تصویر:  Tenet_movie.jpg]

4. عشق سیلوی Sylvies Love
فیلم عشق سیلوی دارای دو قسمت متفاوت است. یک قسمت دوران نوجوانی سیلوی را نمایش می دهد. سیلوی علاقه زیادی دارد که به عنوان مجری تلویزیون فعالیت کند. اما نزد پدرش کار می کند در همین حال با رابرت شاگرد پدرش آشنا می شود. اما این رابطه به خاطر سفر رابرت به پاریس پایان می یابد. قسمت دوم پنج سال بعد از این واقعه را نشان می دهد. سیلوی یک شغل در تلویزیون دارد و رابرت وارد عرصه موسیقی جاز شده است. این دو باز به طور اتفاقی همدیگر را ملاقات می کنند.

[تصویر:  Sylvies_Love_movie.jpg]

بهترین فیلم های 2020 از نظر شما کدام هستند؟ آیا در فهرست فیلم های برتر 2020 که نام بردیم فیلم های مورد علاقه شما نیز ذکر شده؟ انواع متنوعی از فیلم سینمایی خارجی 2020 تولید و اکران شده است اما تنها برخی از آنان ارزش دیدن دارد اگر شما نیز به دنیای فیلم و سریال علاقه دارید و به دنیای فیلم های جدید می گردید که در چند سال اخیر اکران شده اند می توانید سری به لیست فیلم های خارجی 2020 بزنید. در این فهرست فیلم های اکران شده سال 2020 مورد بررسی قرار گرفته و لیستی شامل بهترین فیلمهای 2020 از نظر imdb و فیلم های خارجی برتر 2020 از نگاه تماشاگران گردآوری کرده ایم.
برای مشاهده نام های دیگر فیلم های قرار گرفته در لیست ما می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما نیز دیدن نمایید: 
بهترین فیلم های 2020