تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازمان سنجش در سال ۱۴۰۰ در هر 4 مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. داوطلبان هر مقطع با اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1400 در رشته های بدون کنکور می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.


هر ساله دانشگاه غیر انتفاعی بصورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان یعنی معدل مقطع قبلی شان در حدود 85% از رشته های ارائه شده در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.
علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی لازم است از زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور مقطع مورد نظر خود در سال ۱۴۰۰ مطلع شده و در مهلت تعیین شده توسط سازمان سنجش، فرم ثبت نامی و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.


مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت.

ثبت نام رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی، به صورت هماهنگ با سایر دانشگاه های سراسری در دو مرحله (ورودی مهر و ورودی بهمن ماه) برگزار می شود. در ادامه زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1400 را در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفته شده است.

زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰
همان طور که در بالا اشاره شد ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400 در 4 مقطع از جمله مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برگزار می شود. ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی به صورت همزمان با دانشگاه های سراسری برای ورودی نیمسال اول تحصیلی ورودی مهر و نیمسال دوم ورودی بهمن ماه می باشد.

زمان ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

متقاضیانی ورودی بهمن ماه لازم است مدارک خود را از پیش برای ثبت نام آماده نمایند تا در زمان ثبت نام بدون تعلل، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. طبق اطلاعیه منتشر شده ار سوی سازمان سنجش ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ از 14 آذر اغاز شده و تا 20 آذر ادامه خواهد داشت.


ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ از تاریخ 14 آذر آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی که دارای مدرک کاردانی (پیوسته یا ناپیوسته) هستند، در ثبت نام کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) دانشگاه غیرانتفاعی می توانند شرکت نمایند. مطابق جدول زمانبندی سازمان سنجش، مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1400 دانشگاه غیرانتفاعی از 16 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 22 آذر ماه ادامه خواهد داشت.


ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ از تاریخ 16 آذر ماه آغاز می شود.

پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و مشخص شدن زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400 این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان، شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی به لینک زیر مراجعه نمایید.

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1400

[تصویر:  academy1.gif]

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، دانشگاه های غیرانتفاعی علاوه بر مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی به کارشناسی برای مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیز به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند. داوطلبان متقاضی این مقاطع می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 مقطع خود و مطالعه آن در تاریخ معین برای ثبت نام اقدام کنند.

زمان ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

داوطلبان باید توجه داشته باشند که مانند سال های گذشته ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته به صورت همزمان با مقطع کارشناسی پیوسته انجام می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش مهلت ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ از 14 آذر اغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.


ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن 1400 دانشگاه غیر انتفاعی از 14 آذر آغاز شده است

زمان ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400

فارغ التحصیلان دیپلم فنی حرفه ای یا کار دانش نظام جدید یا دیپلم 4 ساله فنی حرفه ای نظام قدیم مجاز به شرکت در ثبت نام و انتخاب رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی هستند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام کنکور کاردانی ۱۴۰۰ و رشته های بدون کنکور این مقطع از تاریخ 18 اذر آغاز می شود و تا تاریخ 24 آذر ماه ادامه خواهد داشت.


ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن 1400 دانشگاه غیر انتفاعی از تاریخ 18 آذر ماه آغاز می شود

پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و مشخص شدن زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۰، این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود. 

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی باید مدارک لازم را داشته باشید تا بتوانید روند ثبت نام را به سهولت سپری کنید، به همین جهت نیاز است تا مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]



مشاوره زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰
شایان ذکر است که فقط ثبت نام در رشته های بدون آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه های غیر انتفاعی ورودی مهر و بهمن سال ۱۴۰۰ به صورت هماهنگ با سایر دانشگاه های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دو نوبت برگزار می شود.

همچنین سال گذشته فرصت دیگری که برای داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی فراهم شد، برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی بود که در این مرحله رشته محل های دارای ظرفیت خالی ارائه شد و پذیرفته شدگان این مرحله پس از ثبت نام نهایی از اول بهمن، مجاز به حضور در کلاس درس بودند.

سال گذشته سازمان سنجش مهلت مجدد ثبت نام برای رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی در نظر گرفت تا جاماندگان از ثبت نام در فرصت مجددی که در اختیارشان قرار داده شده بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. احتمالا در سال 1400 نیز جهت مساعدت با متاخرین در ثبت نام، مهلت مجدد ثبت نام در نظر گرفته شود.

داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ می توانند پیش از اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نخست شرایط لازم برای پذیرش دوره جاری را مطالعه کرده و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1400

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]



اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.


آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

تاریخ 14 آذر 1400
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

تاریخ 1 آذر 1400
طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه دارد.


سوالات متداول

1- ✔️ تاریخ ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در رشته های بدون کنکور کاردانی چه زمانی است؟
✔️ ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی 1400 معمولا نیمه اول تیر برگزار می شود که برای اطلاع از زمان دقیق می توانید متن این مقاله را مطالعه کنید.


2- ✔️ متقاضیان رشته های بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیرانتفاعی 1400 چه زمانی می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند؟
✔️ فارغ التحصیلان مقطع کاردانی می توانند در دهه آخر خرداد ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند که توضیحات تکمیلی در مورد زمان در این مقاله ذکر شده است.


3- ✔️ برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی چه مدارکی نیاز است؟
✔️ برای ثبت نام رشته های بدون کنکور مدارکی مثل مدرک دیپلم نیاز است که جزئیات آن به تفصیل در متن مقاله آمده است.
منبع : زمان ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 1400