تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 در 2 نوبت برگزار می شود که داوطلبان لازم است پیش از ثبت نام مدارک مورد نیاز خود را آماده نموده و در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور بهمن از 14 آذر ماه آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.


هر ساله سازمان سنجش اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی (پیوسته) در دانشگاه های پیام نور می کند. ثبت نام دانشگاه پیام نور به دلیل هزینه کم شهریه این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های بدون کنکور، عدم اجبار برای حضور در کلاس درس و همچنین تنوع بالا در لیست رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور، مورد استقبال بسیاری از داوطلبان قرار می گیرد.
علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور سال 1400 دو بار در سال برای ورودی نیمسال اول تحصیلی یعنی ورودی مهر و برای نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی ترم بهمن مهلت دارند تا شانس خود را در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (یعنی بر اساس معدل مقطع قبلی) این دانشگاه امتحان کنند.


طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر آغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور بهمن 1400

لازمه این ثبت نام بدون کنکور سال جاری دانشگاه پیام نور اطلاع از شرایط و ضوابط، مدارک لازم برای ثبت نام است به همین دلیل در ادامه این مقاله شرایط، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر و بهمن ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت همزمان و هماهنگ با ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور سراسری (سایر دانشگاه های بدون آزمون) برگزار می شود و علاقه مندان به ثبت نام در این دانشگاه لازم است در بازه زمانی در نظر گرفته شده اقدام به ثبت نام نمایند. در این قسمت زمان ثبت نام ورودی نیمسال اول و دوم تحصیلی ۱۴۰۰ را به تفکیک توضیح داده ایم.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400

ثبت نام ورودی نیمسال دوم و بهمن ماه دانشگاه پیام نور طبق اطلاعیه رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور از تاریخ 14 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت. 


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400 از 14 آذر ماه آغاز شده و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 داوطلبان می توانند در بازه زمانی 14 مرداد لغایت 20 مرداد ماه سال جاری برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اقدام کنند. همچنین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400 تا 15 شهریور تمدید شده است.


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۰ از 14 مرداد آغاز شده است

لازم به ذکر است که پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و مشخص شدن زمان ثبت نام مهر و بهمن ۱۴۰۰، در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به نکته توجه کنید که برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیاز به مطالعه کامل دفترچه ثبت نام این دانشگاه دارید، به همین دلیل به لینک زیر مراجعه فرمایید.

حتما بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و مندرجات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ صورت می پذیرد طبق اطلاعیه سازمان سنجش هم ثبت نام ورودی مهر و هم ثبت نام ورودی بهمن به صورت اینترنتی است. در این قسمت نحوه ثبت نام پذیرش بدون آزمون سال تحصیلی 1400 را توضیح داده ایم.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400

مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام 

مطالعه و بررسی لیست رشته های ارائه شده در سال ۱۴۰۰ 

آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام 

خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام

تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش

دریافت کد رهگیری

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

۱جست و جوی sanjesh.org و یا کلمه " سنجش " به فارسی در مرورگر

[تصویر:  1617538457_1.jpg]

۲انتخاب اولین نتیجه نمایش داده شده تحت عنوان "سازمان سنجش آموزش کشور"

[تصویر:  1617538465_2.jpg]

۳انتخاب گزینه سراسری از منوی رنگی سمت راست و انتخاب گزینه "سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1400"

[تصویر:  1638796476_2.jpg]

۴انتخاب گزینه "تایید و ادامه - گام بعدی" مطابق تصویر زیر.

[تصویر:  1638796483_3.jpg]

۵در این مرحله هر داوطلب می بایست عکس خود را با مشخصات ذکر شده در سمت چپ صفحه طبق مراحل مشخص شده در تصویر، بار گذاری نماید.

[تصویر:  1617538500_5.jpg]

۶تکمیل فرم اطلاعات فردی و تحصیلی

[تصویر:  1617538517_6.jpg]

۷تکمیل فرم 100 تایی انتخاب رشته

[تصویر:  1617538608_11.jpg]

۸تایید نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده و کدرهگیری

[تصویر:  1617538620_12.jpg]

اگر اطلاعات ثبت نامی خودتان را نادرست وارد کرده اید، نگران نباشید چرا که شما می توانید این اطلاعات را ویرایش کنید. با مراجعه به مقاله زیر اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

حتما بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]



شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
هر داوطلبی باید از شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1400 مطلع شده و در صورتی که واجد تمامی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی باشد نسبت به ثبت نام خود در پذیرش سال جاری اقدام کند. مهم ترین شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در اسلام

عدم سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

ارائه یکی از مدارک دیپلم 3 ساله نظام جدید (نظام 6- 3- 3)، دیپلم 3 ساله نظام قدیم+ مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی- واحدی یا ترمی- واحدی )، دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

تناسب رشته انتخابی با سلامت جسمانی داوطلب

دانشجویان دوره روزانه باید انصراف قطعی خود را تا پیش از ثبت نام به دانشگاه اول خود اعلام کنند.

نداشتن منع نظام وظیفه

داوطلبان می توانند پیش از اقدام به انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ نخست مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را جمع آوری و آماده کرده و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]



اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.


آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

تاریخ 14 آذر 1400
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

تاریخ 1 آذر 1400
طبق اطلاعیه سازمان سنجش داوطلبان می توانند در بازه زمانی 14 آذر لغایت 20 آذر ماه سال جاری برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اقدام کنند.


سوالات متداول

1- ✔️ آخرین مدرک مورد نیاز در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 چیست؟
✔️ مدرک مورد نیاز در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 مدرک دیپلم است که توضیحات تکمیلی در این مقاله آمده آست.


2- ✔️ نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 چگونه است ؟
✔️ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 یا به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری برگزار می شود که در داخل مقاله هر دو روش ثبت نام را توضیح داده ایم.


3- ✔️ آیا باید برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1400 هزینه ثبت نام پرداخت شود؟
✔️ بله، هزینه ثبت نام با توجه به نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 مشخص می شود که در این مقاله به آن اشاره شده است.
منبع : ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru