تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سرمایه گذاری در املاک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
2. زمانی که سرمایه گذاران مبتدی املاک موفق به برنامه ریزی نمی شوند، برای شکست برنامه ریزی می کنند
 
این یک ضرب المثل قدیمی است اما بسیار درست است.مسکن ایوان مدائن
 
هدف اصلی اکثر سرمایه گذاران مبتدی ملک، ایجاد یک سبد دارایی سودآور است.
 
چیزی که روزی به آنها آزادی مالی و انتخاب در زندگی می دهد.
 
با این حال، انجام این کار بدون برنامه حمله مانند راه اندازی یک سفر جاده ای بدون نقشه است ... شما ناگزیر به یک پیچ اشتباه خواهید رفت و در نهایت گم خواهید شد!
 
می بینید... به دست آوردن ثروت فقط اتفاق نمی افتد، بلکه نتیجه یک برنامه خوب اجرا شده است.
 
در واقع، برنامه ریزی، آوردن آینده به زمان  حال است، بنابراین شما می توانید کاری در مورد آن انجام دهید!
 
ایجاد ثروت موفق از طریق املاک و مستغلات مستلزم آن است که اهدافی را تعیین کنید، تعیین کنید که می خواهید به کجا برسید، و سپس یک برنامه منسجم برای رسیدن به آن طراحی کنید.
 
شما باید روی کوتاه مدت و بلند مدت تمرکز کنید و مطمئن شوید که تصمیمات سرمایه گذاری شما با استراتژی کلی شما سازگار است.
 
آنچه را که می‌خواهید با توجه به درآمد به دست آورید، بررسی کنید – آیا به دنبال بازدهی کوتاه‌مدت هستید یا رشد سرمایه بلندمدت – و چگونه می‌توانید جریان نقدی خود را به عنوان یک سرمایه‌گذار هوشمند به بهترین نحو مدیریت کنید.
 
برای دستیابی به اهداف درآمدی خود به چه نوع ملکی نیاز دارید؟
 
با یک طرح کلی از سفر سرمایه گذاری خود که به دقت فکر شده است، دقیقاً به همان جایی که می خواهید خواهید رسید. برنامه ریزی استراتژی آینده
 
پس اقدام خود را برنامه ریزی کنید و سپس برنامه خود را فعال کنید.
 
اگر شما یک مبتدی هستید که به دنبال یک استراتژی سرمایه گذاری دارایی آزمایش شده با زمان هستید یا یک سرمایه گذار مستقر هستید که گیر کرده است یا شاید فقط می خواهید یک نظر دوم عینی در مورد وضعیت خود داشته باشید، چرا به استراتژیست های مستقل املاک در اجازه ندهید که یک طرح خصوصی استراتژیک دارایی برای شما بسازند. .
 
هنگامی که شما یک طرح دارایی استراتژیک دارید، به احتمال زیاد به آزادی مالی مورد نظر خود دست خواهید یافت زیرا ما به شما کمک خواهیم کرد:
 
    اهداف مالی خود را مشخص کنید؛
    ببینید آیا اهداف شما واقع بینانه هستند، به خصوص برای جدول زمانی شما.
    پیشرفت خود را به سمت اهداف خود اندازه گیری کنید - آیا سبد دارایی شما برای شما کار می کند، یا اگر برای آن کار می کنید.
    یافتن راه هایی برای به حداکثر رساندن ثروت خود از طریق دارایی؛
    خطراتی را که فکرش را نمی کردید شناسایی کنید.
 
و مزیت واقعی این است که می توانید ثروت خود را از طریق سبد دارایی خود سریعتر و ایمن تر از یک سرمایه گذار معمولی رشد دهید.
 
اکنون اینجا را کلیک کنید و در مورد اینکه چگونه می توانید از داشتن یک طرح دارایی استراتژیک برای خودسود ببرید، بیشتر بیاموزید.
3. غواصی در یا
 
دو مورد از رایج‌ترین ویژگی‌های سرمایه‌گذاران نوپا در املاک و مستغلات که هرگز از اولین ملک خود فراتر نمی‌روند (یا گاهی اوقات حتی به اولین ملک خود نمی‌رسند)، یا بیش از حد تکان‌دهنده عمل می‌کنند یا بیش از حد محتاط هستند و اصلاً عمل نمی‌کنند.
 
اولین مورد عجله بیش از حد است.
 
آنها فکر می کنند که باید همه چیز را دیروز داشته باشند.
 
آن‌ها در یک سمینار شرکت می‌کنند و بدون فکر کردن به اولین طرح دیوانه‌واری که فروخته می‌شوند، خرید می‌کنند و وقتی یک شبه آن‌ها را ثروتمند نمی‌کند، دلشان را از دست می‌دهند و می‌گویند که دارایی برای آنها مناسب نیست.
 
دومی تعلل کننده ها و بدترین دشمن خودشان هستند.
 
آنها همه وبینارها را تماشا می‌کنند، همه کتاب‌ها را می‌خوانند، به همه پادکست‌های اموال گوش می‌دهند و همه ویدیوها را تماشا می‌کنند، اما در نهایت مملو از اطلاعات هستند و نمی‌توانند عمل کنند.
 
ما این را فلج با تحلیل می نامیم.
 
در حالی که اولی ها گاهی اوقات می توانند از اشتباهات خود درس بگیرند و تلاش های سرمایه گذاری خود را به موفقیت برسانند، دومی هرگز بر ترس های خود غلبه نمی کند.
 
بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک رسانه شاد پیدا کنید – مطمئناً، تا آنجا که ممکن است یاد بگیرید تا شما را با تصمیمات سرمایه گذاری خود راحت کند، اما فکر نکنید قبل از شروع می توانید همه چیز را بدانید.
 
شما همیشه چیز دیگری برای یادگیری خواهید داشت و بهترین راه برای کسب دانش این است که خود را در خود بازی غرق کنید.
 
در حال حاضر با وجود همه بدبین‌ها و رسانه‌های منفی املاک، بسیاری از سرمایه‌گذاران در حال حدس زدن خود هستند و به این فکر می‌کنند که آیا زمان مناسبی برای خرید است یا باید منتظر بمانند تا بازار به پایین‌تر برسد.
 
سعی نکنید و زمان بازارها را ... حتی کارشناسان آن را اشتباه می کنند!
 
البته، من درک می کنم که چرا سرمایه گذاران فکر می کنند این کار درستی است. بازار املاک خانه ها
 
می‌دانم که بسیاری از برنامه‌ریزان مالی سرمایه‌گذاری‌های «وقتی» را توصیه می‌کنند ، به این معنی که شما باید بدانید چه زمانی بخرید و چه زمانی بفروشید.
 
زمان‌بندی با این سرمایه‌گذاری‌ها بسیار مهم است: اگر کم بخرید و بالا بفروشید، خوب عمل می‌کنید.
 
اگر زمان بندی خود را اشتباه بگیرید، ممکن است پول شما از بین برود.
 
سهام، کالاها و قراردادهای آتی معمولاً سرمایه‌گذاری‌های «وقتی» هستند.
 
من ترجیح می‌دهم پولم را در یک سرمایه‌گذاری « نحوه انجام» مانند املاک و مستغلات بگذارم ، که ارزش آن به طور پیوسته افزایش می‌یابد و تغییرات شدیدی در قیمت ندارد (اگر، و فقط اگر نوع مناسبی از ملک را بخرید).
 
با این حال هنوز به اندازه کافی قدرتمند است تا از طریق مزایای اهرم، نرخ بازدهی تولید کننده ثروت را ایجاد کند.
 
در حالی که زمان‌بندی هنوز در سرمایه‌گذاری‌های «چگونگی» مهم است، مهم نیست که چگونه آنها را بخرید و چگونه ارزش اضافه کنید.
 
سرمایه گذاری های "چگونه" به ندرت نقد شوند اما ثروت واقعی را تولید می کنند.
 
اکثر وسایل نقلیه سرمایه گذاری «زمان به» (مانند بازار سهام) تنها تعداد انگشت شماری از برندگان بزرگ تولید می کنند، اما تمایل دارند میلیون ها بازنده وجود داشته باشند. از سوی دیگر، املاک و مستغلات میلیون ها فرد ثروتمند و تنها تعداد انگشت شماری بازنده تولید می کند.
 
با گفتن این نکته که اگر زمان مناسبی را برای سرمایه گذاری در ملک داشته باشید، اگر در زمان مناسب در چرخه ملک خرید کنید، می تواند بازده سرمایه گذاری شما را به شدت تسریع کند.
4. حدس و گمان بر صبر
 
من متوجه شده ام که بسیاری از سرمایه گذاران مبتدی املاک امیدوارند که یک شبه میلیونر شوند.
 
آنها فکر می کنند این ملک یک راه حل سریع برای مشکلات مالی آنها خواهد بود، اما حقیقت این است که به دنبال سود کوتاه مدت در املاک و مستغلات بیشتر از سرمایه گذاری استراتژیک به سوداگری مربوط می شود.
 
در واقع، برای اکثر سرمایه گذاران دارایی 20 تا 30 سال طول می کشد تا یک پایگاه دارایی ایمن به اندازه کافی بزرگ بسازند تا آزادی مالی قابل توجهی به آنها بدهد.
 
به عبارت دیگر، خرید یک یا دو ملک و زندگی با جریان نقدینگی آسان نیست.
 
و قطعاً هیچ پولی برای خرید املاک و چرخش آن برای کسب سود کوتاه مدت وجود ندارد. اکثر اموال فلیپ فلاپ.
 
فروش املاک و مستغلات به زمان نیاز دارد و پس از آن هزینه های متعددی از جمله مالیات بر عایدی سرمایه به همراه دارد .زمان پول صرف سکه ساعت شنی
 
جایی که برخی ممکن است این را یک نقص بدانند، من آن را یک نقطه قوت می دانم. از آنجایی که دارایی کالای اثبات شده ای است که همه ما به آن نیاز داریم، توانایی آزمایش شده و آزموده شده را دارد تا از طریق قدرت ترکیب، سودهای پایدار و بلندمدت را ارائه دهد.
 
به عبارت دیگر، شما از سودهایی که از یک ملک به دست می آورید برای اهرم به دارایی دیگر استفاده می کنید، و سپس با ترکیب سودی که از آن دو ملک به دست می آورید، بیشتر خرید می کنید تا به سبد خود اضافه کنید.
 
بهتر از این، می توانید از پول دیگران (که از بانک ها قرض گرفته اید) برای این کار استفاده کنید.
 
هیچ کالای دیگری به شما توانایی انجام این کار را با موفقیت نمی دهد.
 
با نزدیک شدن به سرمایه گذاری دارایی با صبر و پشتکار، موفقیت (و ثروت) بسیار بیشتری نسبت به اینکه به دنبال "چیز بزرگ بعدی" باشید به دست خواهید آورد.
 
ایمن سازی دارایی اثبات شده و با عملکرد بالا که به طور مداوم در طولانی مدت رشد می کند، تنها راه برای اطمینان از رسیدن شما به بالای نردبان ملک است.
 
نمودار زیر از توزیع میانگین رشد قیمت مسکن را از سال 1980 نشان می دهد.
 
متوجه خواهید شد که یک چرخه رشد معمولاً 7 تا 10 سال طول می کشد. و یک مرحله رشد معمولاً با یک دوره (7-10 سال) رشد کمی دنبال می شود.
یعنی در بلندمدت، تنوع زیادی وجود ندارد.
رشد قیمت ملک
 
تنوع در نرخ‌های رشد در یک دوره زمانی طولانی، ماهیت چرخه‌ای بازار مسکن را برجسته می‌کند، که ارزش مسکن با سرعت‌های متفاوتی از منطقه به منطقه و دوره‌ای به دوره دیگر افزایش می‌یابد.
 
برای ارزش املاک چه چیزی در پیش است؟
 
اگر قرار بود قیمت ملک به همان میزان بیست و پنج سال گذشته افزایش یابد، میانگین ارزش خانه در استرالیا تا سال 2043 به 2.9 میلیون دلار خواهد رسید.
 
در حالی که گذشته همیشه بهترین پیش‌بینی‌کننده آینده نیست، معیار ارزشمندی است که در بیست و پنج سال آینده ارزش مسکن را در نظر بگیرید.
 
بر اساس افزایش ارزش مسکن ملی با نرخ سالانه 6.8٪ در سال در ربع قرن گذشته، در سال 2043، میانگین ارزش مسکن ملی به علامت 3 میلیون دلار (2.93 دلار) نزدیک می شود و میانگین ارزش واحد کمی بیشتر از آن خواهد بود. 2.1 میلیون دلار (2.15 دلار).
منبع: مقادیر میانه CoreLogic بر اساس اعمال رشد ترکیبی سالانه در مقادیر میانه در بیست و پنج سال گذشته به مقادیر متوسط خانه و واحد فعلی برون یابی شده است.
5. انجام ندادن تکالیف
درک بازار املاک زمان بر است.
و برخورد با ماهیت چرخه ای املاک و مستغلات چیزی است که حتی بسیاری از کارشناسان از آن فرار می کنند.
 
بنابراین فکر نکنید که می توانید در یک یا دو سمینار شرکت کنید، یا چند کتاب بخوانید و دقیقاً در مورد اینکه چه چیزی بخرید، تصمیم بگیرید.
 
مطمئناً می توانید یک منطقه را در اینترنت جستجو کنید یا برای بازرسی به 100 باز بروید. مشکل این است که چه چیزی فاقد چشم انداز است و این چیزی است که با پول نمی توان خرید.
 
مشکل این است که اکثر سرمایه گذاران مبتدی این مرحله را اشتباه می گیرند زیرا تفاوت زیادی بین شناخت محله محلی شما و درک اصول سرمایه گذاری در بازار ملک شما وجود دارد.
 
به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران و خریداران مسکن بیشتر و بیشتر به تیم مستقل استراتژیست‌های املاک و نمایندگان خریداران در Metropole  روی می‌آورند تا زمینه بازی را برای آنها هموار کنند.
 
چرا اکنون اینجا را کلیک نکنید و جزئیات خود را به ما بسپارید و یک جلسه رایگان و بدون تعهد با یکی از استراتژیست های دارایی ما داشته باشید تا در مورد نیازهای فردی خود بحث کنید و به استراتژیست های بی طرف ما اجازه دهید برنامه ای تنظیم کنند یا سبد موجود شما را بررسی کنند.
6. خرید ملک اشتباه
سرمایه گذاری ملک دوم
 
البته این یکی از بزرگترین اشتباهات سرمایه گذاری است!
 
ابتدا باید مکان سرمایه گذاری مناسبی را انتخاب کنید، مکانی که از میانگین عملکرد بهتری داشته باشد، زیرا در حال گذراندن دوره اصیل سازی است، یا به دلیل اینکه مکانی است که مالکان ثروتمند می خواهند خرید کنند.
 
سپس باید ملکی با درجه سرمایه‌گذاری بخرید - ملکی که در آینده همچنان در تقاضای قوی توسط مالک و مستاجر باقی بماند.
 
با نزدیک به 10 میلیون ملک در سراسر استرالیا، کمتر از 2٪ از آنهایی که در حال حاضر در بازار هستند، همان چیزی هستند که من آن را درجه سرمایه گذاری می نامم.
 
ممکن است بخواهید بخوانید: چه چیزی یک ملک با درجه سرمایه گذاری را ایجاد می کند.
7. مدیریت ضعیف جریان نقدی
 
گرفتار شدن در دام مدیریت ضعیف جریان نقدی به عنوان یک سرمایه گذار دارایی اولیه آسان است.
 
درک همه هزینه‌های مربوط به خرید و نگهداری ملک می‌تواند دشوار باشد و همیشه باید از یک حسابدار حرفه‌ای که در مورد سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌داند، مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که دقیقاً از نظر مالی درگیر چه چیزی هستید.
 
همچنین باید مطمئن شوید که می توانید هر ملکی را که خریداری می کنید، نگهداری کنید. پس انداز-پول-خانه
 
به عبارت دیگر، سرمایه‌گذاری (های) شما چقدر درآمد ایجاد می‌کند و آیا برای پوشش خروجی‌های شما کافی است؟
 
اگر نه، آیا می توانید هر کمبودی را مدیریت کنید؟
 
فراموش نکنید که موارد احتمالی مانند طولانی شدن دوره های خالی یا هزینه های تعمیر و نگهداری غیر منتظره را در نظر بگیرید.
 
یک قانون کلی خوب این است که حدود 10٪ از ارزش ملک را برای هزینه هایی مانند نرخ ها، مالیات زمین، بیمه، نگهداری و هزینه های مدیریت در نظر بگیرید.
 
رویای ثروتی که می‌توانید از املاک و مستغلات به دست آورید بسیار خوب است، اما بسیار مهم است که با چشمان باز وارد سرمایه‌گذاری در ملک شوید، وقتی صحبت از تمام هزینه‌هایی که در این راه متحمل خواهید شد به میان می‌آید.
 
هر یک از سرمایه گذاری های بالقوه را به صورت تحلیلی بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی کمک هزینه می کنید.
 
با دست کم گرفتن درآمد و دست کم گرفتن هزینه های خود، احتمال اینکه از هر گونه غافلگیری ناخوشایند جلوگیری کنید.
 
همچنین ممکن است بخواهید بخوانید:  راهنمای کامل شما برای سرمایه گذاری در ملک
8. تامین مالی فاکس پارس
 مسکن ایوان مدائن
همانطور که در سفر ملک خود پیشرفت می کنید، متوجه خواهید شد که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک بازی مالی است که برخی از خانه ها در وسط قرار دارند.
 
بنابراین بهترین توصیه ای که می توانم به هر سرمایه گذار مبتدی در زمینه تامین مالی سرمایه گذاری املاک خود بدهم این است که از یک کارگزار وام مسکن واجد شرایط و حرفه ای کمک بگیرید.
 
انجام آن به تنهایی می تواند دلهره آور و زمان بر باشد و به دست آوردن نوع مالی مناسب می تواند هزاران نفر را در درازمدت نجات دهد.
 
تنظیم یک ساختار مالی نادرست می تواند به همان اندازه که انتخاب نوع نامناسب ملک برای تلاش های سرمایه گذاری شما مضر باشد.
 
ملاحظات زیادی در اینجا وجود دارد و یک کارگزار خوب که سرمایه گذاری را درک می کند، می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند.
 
برای کمک به درک آنچه که من به شما دارم، ممکن است بخواهید بخوانید: 10 چیزی که بانکدار شما به شما نخواهد گفت!
9. کمتر از کامل بودن
 
بنابراین شما ملک مناسب را پیدا کرده اید و آماده حرکت هستید.
 
آیا واقعاً تحقیقات کوچکی در مورد سرمایه گذاری انجام داده اید؟
 
آیا می دانید فروشنده چرا می فروشد؟دارایی-بازی
 
دانستن انگیزه فروشنده می تواند تفاوت بزرگی در مذاکره با قیمت خوب ایجاد کند.
 
در طول بازرسی اولیه به دنبال سرنخ هایی در مورد وضعیت شخصی فروشنده باشید. آیا آنها برای مثال طلاق می گیرند؟
 
اگرچه ممکن است کمی بی‌رحمانه به نظر برسد، این به شما فرصتی می‌دهد تا یک معامله بخرید، و همچنین به فروشنده فرصتی می‌دهد تا زندگی خود را ادامه دهد.
 
آیا بازرسی های مربوطه را برای کشف هر گونه نقص ساختاری یا علائم آلودگی به آفاتی مانند موریانه انجام داده اید؟
 
هزینه‌های این موارد از مالیات کسر می‌شود و پرداخت مثلاً 800 دلار برای این نوع آرامش می‌تواند هزاران نفر را در درازمدت صرفه‌جویی کند.
 
در نهایت، آیا ملک از دیدگاه مستاجر قابل سکونت است؟
 
به یاد داشته باشید، در حالی که شما اینجا زندگی نخواهید کرد، شخص دیگری زندگی خواهد کرد، و آنها برای انجام این کار به شما پول خواهند داد.
 
از خود بپرسید آیا پلان طبقه جذاب است و آیا این ملک خانه ای راحت و کاربردی را ارائه می دهد؟
 
همیشه بازرسی دوم و سوم را در ساعات مختلف روز انجام دهید.
 
آیا در ساعات اوج مصرف سروصدا دارد؟ نور در زمان های مختلف چگونه کار می کند؟ آیا همسایه ها حیوانات مهمانی هستند یا ساکت؟
 
تیک زدن تمام کادرهای مناسب هنگام بازرسی ملک، تضمین می کند که هر بار بهترین سرمایه گذاری ممکن را خریداری می کنید.
10. صرفه جویی با خود مدیریتی
 
شما تمام کارهای اساسی را انجام داده اید و سرمایه گذاری عالی ملک را تضمین کرده اید ... اکنون کار سخت واقعاً شروع می شود!
 
بسیاری از سرمایه گذاران با مدیریت پرتفوی خود فکر می کنند. یعنی یافتن مستاجران خود و عمل به عنوان مدیران دارایی خود با سازماندهی جمع آوری اجاره ها، نگهداری و غیره، بسته ای را برای آنها ذخیره می کند و سود بیشتری به آنها می دهد.
 مشاور املاک مزرعه سبز
اشتباه، اشتباه، اشتباه
 
در کوتاه مدت، این ممکن است به اندازه کافی معقول به نظر برسد، اما چه اتفاقی می‌افتد زمانی که شما مجموعه‌ای از مثلاً بیست ملک داشته باشید؟
 
مدیریت مداوم چنین پورتفولیوی اساساً به منزله یک شغل تمام وقت است!
 
شما باید مستاجران مناسب را بیابید و واجد شرایط باشید، قوانین مربوط به اجاره را بدانید، ارزش اجاره خود را کنترل کنید، بازرسی های منظمی انجام دهید تا مطمئن شوید مستاجران شما از دارایی شما مراقبت می کنند، اجاره را جمع آوری کنید، در صورت لزوم در دادگاه نماینده خود باشید. اشتباه بروید، با تمام مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری که پیش می آید مقابله کنید و 24/7 برای مستاجران خود آماده باشید.
 
صدا جذاب است؟ من اینطور فکر نمی کردم.
 
پرداخت هزینه به یک مدیر حرفه ای املاک برای رسیدگی به همه این موارد از جانب شما نه تنها به این معنی است که بهترین نتیجه را برای ملک اجاره ای خود از نظر مستاجر خوب و بهترین بازده ممکن به دست خواهید آورد، بلکه به شما چیزی به همان اندازه ارزشمند خواهد داد. پول در هنگام سرمایه گذاری - زمان.
 
تمام آن زمان صرف شده برای مدیریت دارایی های شما می تواند به مراتب بهتر مورد استفاده قرار گیرد ... یافتن سرمایه گذاری های بیشتر برای افزودن به مجموعه خود و تولید ثروت حتی بیشتر.
 
همچنین بخوانید: 5 رکن سرمایه گذاری هوشمند در املاک
اکنون زمان استفاده از فرصت هایی است که بازارهای فعلی املاک ارائه می دهند
 
متروپل
 
مطمئناً بازارها در حال حرکت هستند، اما ارزش همه املاک افزایش نمی یابد. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، انتخاب صحیح اموال حیاتی خواهد بود.
 
شما می توانید این تیم در متروپل اعتماد به شما با ارائه  جهت ،  هدایت ، و  نتایج .
 
چه مبتدی باشید و چه یک سرمایه گذار با تجربه، در مواقعی مانند ما در حال حاضر به مشاوری نیاز دارید که رویکردی جامع برای خلق ثروت شما داشته باشد و این دقیقاً همان چیزی است که از تیم برنده چند جایزه  در دریافت می کنید .
 
ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا از طریق طیف وسیعی از خدمات از جمله:
 
    مشاوره استراتژیک املاک  - به ما اجازه دهید یک طرح ملکی استراتژیک برای شما و خانواده شما بسازیم . برنامه ریزی، آوردن آینده به زمان حال است، بنابراین شما می توانید کاری در مورد آن انجام دهید! برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
    آژانس خریدار - به عنوان قابل اعتمادترین نمایندگان خریداران استرالیا، ما در معاملاتی به ارزش بیش از 4 میلیارد دلار مشارکت داشته ایم که برای مشتریان خود ثروت ایجاد می کند و می توانیم همین کار را برای شما انجام دهیم. تیم‌های زمینی ما در ملبورن، سیدنی و بریزبن سال‌ها تجربه و چشم‌انداز را برای شما به ارمغان می‌آورند - این چیزی است که با پول نمی‌توان خرید. ما به شما کمک می کنیم خانه بعدی یا ملکی با درجه سرمایه گذاری پیدا کنید.  اینجا را کلیک کنید تا یاد بگیرید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم .
    مشاوره ثروت – ما می توانیم برنامه ریزی استراتژیک مالی و مشاوره ثروت را به شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما می توانیم به شما کمک کنیم اینجا را کلیک کنید .
 
    مدیریت املاک – خدمات مدیریت دارایی بدون استرس ما به شما کمک می کند بازده ملک خود را به حداکثر برسانید. اینجا را کلیک کنید تا دریابید که چرا مشتریان ما از نرخ مسکن بسیار پایین تر از میانگین بازار برخوردار هستند، مستاجران ما به طور متوسط 3 سال می مانند و املاک ما 10 روز سریعتر از میانگین بازار اجاره می شوند.
 
نماد-پادکست-بزرگ
 
مشترک شوید و یک قسمت از پادکست مایکل یاردنی را از دست ندهید
 
مایکل و هیئت منتخبی از کارشناسان مهمان را بشنوید که درباره سرمایه گذاری ملک، موفقیت و موضوعات مرتبط با پول صحبت می کنند. اکنون مشترک شوید، چه از گوشی اپل یا اندروید استفاده کنید.
 
برای گوش دادن به پادکست مایکل یاردنی از تلفن یا تبلت خود به کمک نیاز دارید؟
 
ترجیح می دهید از طریق ایمیل مشترک شوید؟
 
به حلقه داخلی مشترکان روزانه مایکل یاردنی بپیوندید و در رأس بهترین مشاور سرمایه گذاری املاک استرالیا و تیم گسترده ای از محققان و مفسران برجسته املاک قرار بگیرید.
از طریق ایمیل مشترک شوید
 
درباره مایکل یاردنی
 
مایکل مدیر استراتژیست املاک متروپل است که به مشتریان خود کمک می کند تا از طریق مشاوره مستقل و بی طرفانه اموال و حمایت از ثروت خود رشد کنند، از ثروت خود محافظت کنند و به آنها منتقل کنند. او بار دیگر به عنوان مشاور برجسته سرمایه گذاری املاک استرالیا و یکی از 50 رهبر فکری با نفوذ استرالیا انتخاب شد. نظرات او مرتباً در رسانه ها منتشر می شود
استراتژی سرمایه گذاری هیجان انگیز که بسیار خسته کننده است، کار می کند
استراتژی سرمایه گذاری هیجان انگیز که بسیار خسته کننده است، کار می کند
"سرمایه گذاری املاک برای مبتدیان - 10 اشتباه رایج" دارای 38 نظر است
 
 
    سرمایه گذاری املاک ایالات متحده
 
    با تشکر از این اطلاعات بسیار کمک کننده است.
    این راهنمای اولیه برای سرمایه گذاری در املاک برای مبتدیان واقعا به کسانی که مبتدی هستند که به دنبال سرمایه گذاری در املاک هستند کمک خواهد کرد. وبلاگ خوبی!
 
    با تشکر از شما آقای مایکل، برای به اشتراک گذاشتن این نکات جالب در رابطه با سرمایه گذاری. با خواندن مقاله شما می توانم چیزهای جدید زیادی یاد بگیرم. یکی عالیه
    با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری چنین وبلاگ آموزنده ای واقعاً بسیار منحصر به فرد است و به راحتی می توان آن را درک کرد. این وبلاگ برای مبتدیان املاک و مستغلات در سرمایه گذاری بسیار مفید است. با تشکر از اشتراک گذاری به روز رسانی آن ادامه دهید
 
    ممنون به جهت تدارک این اطلاعات؛ برای سرمایه گذاران جدید املاک و مستغلات بسیار مفید خواهد بود. این کاملاً سودمند است. از این مقالات می توانیم چیزهای زیادی در مورد املاک و مستغلات بیاموزیم.
 
    این مقاله بسیار مفید است و دانش زیادی را به مبتدیان جدید املاک و مستغلات می دهد. آنها سرمایه گذاری را از این موضوع یاد می گیرند.
 
 
 
    سلام،
    از شما برای به اشتراک گذاری چنین وبلاگ آموزنده ای در مورد سرمایه گذاری ملک برای مبتدیان متشکرم. اطلاعات شما برای هر کسی که علاقه مند به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است مفید است. لطفا اطلاعات بیشتری درباره املاک و مستغلات ارائه دهید.
 
   
 
   
 
    مراقب عوامل مدیریت املاک باشید!!
    من یک بار یک ملک سرمایه گذاری داشتم و از نمایندگان مدیریت استفاده کردم. آنها دروغ گفتند و گفتند که بازرسی می کنند، بعداً متوجه شدم که انجام نداده اند. آنها قرار بود متقاضیان اجاره جدید را برای بررسی من بفرستند، اما هرگز این کار را نکردند. آنها پول من را گرفتند و در ازای آن هیچ کاری انجام ندادند. به طور خلاصه شما یا باید اموال خود را مدیریت کنید یا عوامل را مدیریت کنید. شما در پول خود صرفه جویی خواهید کرد و با انجام همه این کارها خودتان زحمت خواهید کشید.
 
        از نظر شما متشکرم، اما من مخالفم.
        من البته موافقم که مانند هر چیز دیگری، آنها مدیران املاک خوب و بد هستند. اما اکثریت 2 میلیون ملک سرمایه گذاری در استرالیا توسط نمایندگان مدیریت قابل اعتماد و صادق مدیریت می شود. این قانون برای کسی پیچیده تر از آن است که خودش آن را انجام دهد
 
    مقاله بسیار مفید و خوبی است، با تشکر از اطلاعات شما، من می توانم اطلاعات بیشتری در مورد سرمایه گذاری املاک به دست بیاورم، به خصوص من مبتدی هستم.
 
    ممنون مایکل برای به اشتراک گذاشتن این نکات.
    این به ما کمک می کند تا از اشتباهات رایج در هنگام سرمایه گذاری در ملک جلوگیری کنیم.
 
    تمام نکات برای جلوگیری از اشتباه در هنگام سرمایه گذاری در ملک بسیار مفید هستند. با تشکر
    سرمایه گذاری در املاک داخلی می تواند آسان باشد اما همچنین می تواند دشوار باشد. با این حال، سود و سود تضمین شده است زیرا افراد یا خانواده های تازه تاسیس همیشه به دنبال سرپناه بهتری برای رفع نیازهای خود و فضای مورد نیاز خود هستند. همراه با مهارت‌های بازاریابی مناسب و استراتژی‌های فروش، می‌توانید بدون نیاز به گذراندن ۴ سال در دانشگاه تحت یک دوره کسب‌وکار، ا
 
    من همیشه به دنبال نکات و داده های عالی مانند آنچه در این مقاله است هستم. من موافقم که بهترین ماه ژوئن برای فروش خانه شما خواهد بود، اما باید گفت که بیشتر مشاوران املاک با این درک که در طول سال قله‌ها و دره‌ها هستند، فهرست‌ها را دریافت می‌کنند. از اینکه برای سازماندهی این همه وقت صرف کردید متشکریم.
    از مایکل برای به اشتراک گذاشتن با ما متشکرم! این به ما کمک می کند تا از اشتباهات رایج و بزرگ در هنگام خرید ملک سرمایه گذاری برای اولین بار جلوگیری کنیم. من واقعاً از زحمات شما در این پست وبلاگ قدردانی می کنم!
    مقاله واقعاً روشنگر. رایج ترین اشتباهی که بسیاری از سرمایه گذاران انجام می دهند. برای افراد جدیدی مثل من باید مقاله را بخوانید. بزرگترین اشتباه سرمایه گذار ملک ممکن است انتخاب سرمایه گذاری کوتاه مدت باشد. همانطور که سرمایه گذاری ملک باید سرمایه گذاری بلند مدت باشد.
    ممنون به خاطر به اشتراک گذاشتن این مقاله. این عالی، مفید است و به ما کمک می کند تا از اشتباهات رایج سرمایه گذاری املاک جلوگیری کنیم.
    کاملاً با شرح‌ها موافقم - سؤالات مناسب برای پرسیدن. با این حال، سرمایه گذار موفق باید بتواند پاسخ های منحصر به فرد خود را به همه موارد فوق - که مدل تجاری منحصر به فرد آنها است - بدهد. یک مورد دیگر وجود دارد - سرمایه گذاری در آموزش خود. سرمایه گذار موفق باید به اندازه کافی یاد بگیرد تا هر موضوعی را حداقل برای تجزیه و تحلیل هزینه / فایده هر حرفه ای که به کار می گیرد، درک کند.
        با تشکر از نظرات روشنگر (مثل همیشه) الکس
    این لیست بسیار کامل است و نکات بسیار خوبی برای هر صاحب ملک در کسب و کار اجاره املاک دارد. همیشه چیزی برای یادگیری وجود دارد، چه یک سرمایه گذار جدید یا یک مالک دارای تجربه. من متوجه می شوم که بسیاری از مردم سعی می کنند با مدیریت خود دارایی های خود در هزینه های خود صرفه جویی کنند، و در حالی که این برای برخی کارآمد است، وقتی می گویید اساساً یک شغل تمام وقت است، حق با شماست! این امر به ویژه زمانی صادق می شود که یک نمونه کار رشد کند و مستاجران، املاک و مشکلات بیشتری برای مدیریت وجود داشته باشد. گاهی اوقات سرمایه گذاری در یک شرکت مدیریت املاک با کیفیت می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شود.
    پست عالی چیزی که برای من دشوار است، تلاش برای تعیین زمان مناسب است – می‌خواهم مطمئن شوم که وقتی یک حباب در حال ظهور است، درست خرید نمی‌کنم.
        من درک می کنم که چرا ممکن است اینگونه فکر کنید، اما در این سایت برای حباب ملک جستجو کنید و خواهید دید که چرا لازم نیست نگران باشید.
    مقاله عالی بسیاری از اطلاعات مهم، اگرچه هنگام خرید اولین ملک شما می تواند بسیار طاقت فرسا باشد - چیزهای زیادی در جریان است که تشخیص اینکه دقیقاً چه چیزی مهم است دشوار است.
    سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در طول پنجاه سال گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده است و به یک وسیله سرمایه گذاری رایج تبدیل شده است. این وبلاگ به ما کمک می کند تا از اشتباهات رایجی که در زمان سرمایه گذاری ملک انجام می دهیم اجتناب کنیم. با تشکر برای به اشتراک گذاری این وبلاگ!!!
 
آیا می خواهید افکار خود را به اشتراک بگذارید؟
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
 
برای دفعه بعد که نظر می دهم نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید.
 مشاور املاک مزرعه سبز