تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چند ماسک آبرسان فوق العاده خانگی که شگفتی ساز شد !!!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]ماسک موز و عسل :
• یک عدد موز رسیده
• یک قاشق چای خوری عسل
• یک عدد پرتقال یا لیمو
در ابتدا موز را درون ظرفی بریزید و با استفاده از چنگال آن را کاملا آن را له کنید عسل را به آن اضافه کنید وهم بزنید در آخر چند قطره آب لیمو و یا آب پرتقال را به آن اضافه کنید و به مدت 15 دقیقه اجازه دهید تا بر روی پوست صورت شما بماند سپس با گذشت این مدت می توانید صورت خود را با آب ولرم بشویید .
خیار و گلاب :
خیار را رنده کنید و چند قطره گلاب را به آن اضافه کنید و به مدت نیم ساعت مخلوط خود را در جایی بگذرید تا کاملا به خورد هم بروند. بعد از نیم ساعت می توانید آن را به پوست خود بمالید و با استفاده مداوم از پوست هیدراته خود لذت ببرید .
خیار و گیلیسیرین :
خیار را رنده کنید و یک قاشق غذا خوری گیلیسیرین را به آن اضافه نمایید. این ماسک می تواند ماسکی باشد که هر شب از آن استفاده می کنید تا به پوستی هیدراته برسید .
خیار و آلوئه ورا :
خیار را رنده کنید و با کمی ژل آوئه ورا آن را مخلوط می کنید مواد را بهم بزنید تا کاملا یک دست شوند . ترکیب آماده شده را بر روی صورت خود به مدت نیم ساعت قرار دهید . بعد از یک رب می توانید صورت خود را با آب ولرم بشویید و با یک حوله تمیز صورت خود را پاک کنید .
کلام آخر ماسک هایی که طرز تهیه آن را توضیح دادیم انواع ماسک های آبرسان هستند که می توانند مکمل کرم آبرسان شوند نه جایگزین آن ها . اما به شرطی که روزانه از آن ها استفاده نمایید تا رطوبت پوست نیز تامین شود . همچنین توجه داشته باشید بعد از استفاده از هر نوع آبرسانی باید از کرم مرطوب کننده متناسب با پوست استفاده شود تا رطوبت در مدت زمان طولانی در بافت های پوست شما وجود داشته باشد.
https://dermisteb.com/?s=%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87&post_type=product
[/font]

[تصویر:  821a5856a3678002.jpg]