تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هفت دلیل سرمایه گذاری در املاک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هفت دلیل که چرا سرمایه گذاری در املاک امن ترین گزینه سرمایه گذاری است...
بحث در مورد اینکه بهترین نوع سرمایه گذاری کدام است به همان اندازه قدیمی است که هر کسی به یاد دارد. با این حال، حتی برای طرفداران سهام شرکت، رد این واقعیت که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات امن ترین گزینه سرمایه گذاری در اطراف است، سخت است، که در نتیجه آن را به بهترین گزینه نیز تبدیل می کند. در اینجا 7 دلیل وجود دارد که چرا املاک و مستغلات بهترین سرمایه گذاری است، امن ترین سرمایه گذاری است.
 
1. سرمایه گذاری در زمین
 مسکن ایوان مدائن
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به طور خودکار به معنای سرمایه گذاری در زمین نیز هست. در واقع زمین می تواند بخش بزرگی از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شما باشد، که گاهی اوقات به بیش از 50٪ از کل مبلغ می رسد. بهترین کیفیت زمین از دیدگاه سرمایه گذاران املاک این است که یک منبع محدود است. هیچ راهی برای ایجاد زمین بیشتر از آنچه در حال حاضر موجود است وجود ندارد (به جز روش بسیار گران قیمت احیای زمین از بستر اقیانوس، دریا یا رودخانه). این بدان معناست که قیمت زمین بدون توجه به شرایط عمومی اقتصادی، قرار است در آینده به طور نامحدود افزایش یابد. در نتیجه، ارزش کل سرمایه گذاری املاک و مستغلات شما نیز در بلندمدت افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، همیشه می توانید از زمینی که دارایی درآمدی شما در آن ساخته شده است، برای ساختن یک ملک جدید و بزرگتر استفاده کنید.که درآمد اجاره بیشتری را برای شما ایجاد می کند. به عنوان مثال، شما می توانید یک ملک یک خانواده را با یک خانه چند خانواده جایگزین کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، شما همیشه می توانید زمین را به عنوان ارث برای فرزندان و نوه های خود بگذارید. بنابراین، اولین دلیلی که چرا املاک و مستغلات بهترین سرمایه گذاری است، این است که بخش بزرگی از آن سرمایه گذاری در زمین است که بسیار امن است.
 
2. سرمایه گذاری در دارایی های مشهود
 
دلیل بعدی که چرا املاک و مستغلات بهترین استراتژی سرمایه گذاری است این واقعیت است که وقتی در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، در واقع یک دارایی مشهود را خریداری می کنید - یک ملک درآمدی. در حالی که هیچ بازاری در برابر سقوط بیمه نشده است، از جمله بازار املاک و مستغلات، در صورت انتخاب سرمایه گذاری در املاک، همیشه چیزی فیزیکی خواهید داشت. بیایید بگوییم که در بدترین حالت، شما نمی توانید مستاجری پیدا کنید که ملک اجاره ای خود را به آن اجاره دهید یا اجاره به قدری پایین است که اجاره دادن منطقی نیست، شما همچنان می توانید ملک درآمدی خود را به خانه اصلی خود تبدیل کنید یا می توانید آن را بفروشید. برای کسب سود از طرف دیگر، اگر هنگام سرمایه گذاری در سهام ضرر کنید، چیزی برایتان باقی نمی ماند. به همین دلیل املاک و مستغلات بهترین گزینه سرمایه گذاری است.
 
3. بازارهای املاک و مستغلات نسبتاً باثبات هستند
 
در مقایسه با بازارهای سهام، بازار املاک و مستغلات کاملاً با ثبات است. بازارهای سهام بسیار نوسان هستند، به این معنی که شما می توانید در عرض چند روز یا حتی چند ساعت پول زیادی به دست آورید یا در عوض پول زیادی از دست بدهید. در حالی که بازار املاک و مستغلات نیز در معرض برخی نوسانات است، به طور قابل توجهی کمتر از سهام است. این بدان معنی است که ریسک کمتری در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد که این نوع سرمایه گذاری را ایمن تر می کند. و سرمایه گذاری ایمن تر، سرمایه گذاری بهتری است. بنابراین، دلیل شماره 3 این است که چرا املاک و مستغلات بهترین سرمایه گذاری ممکن است.مسکن ایوان مدائن
 
4. قدردانی بلند مدت
 
همانطور که در بالا گفتیم، بازارهای املاک و مستغلات به طور کلی با ثبات در نظر گرفته می شوند. با این وجود، روند کلی بلندمدت این است که قیمت ها همیشه بالا می روند. حتی اگر قیمت املاک درآمدی هر سال در یک شهر یا محله خاص افزایش قابل توجهی نداشته باشد، قدردانی بلندمدت در سرمایه گذاری در املاک یک واقعیت است. اگر امروز یک ملک سرمایه گذاری بخرید، مطمئناً می توانید آن را در مدت 10 یا 15 سال بیشتر بفروشید. یکی از محرک های اصلی قیمت املاک اجاره، همانطور که در نکته 1 مشخص شد، این واقعیت است که هر ملک درآمدی در برخی از زمین ها ساخته می شود و زمین یک منبع بسیار محدود است. بنابراین، قدردانی از املاک و مستغلات چهارمین دلیلی است که چرا املاک و مستغلات بهترین سرمایه گذاری است، زیرا امن ترین استراتژی سرمایه گذاری در بلندمدت است.
 
5. درآمد منظم
 
با این حال، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نباید تنها در بلندمدت برای شما سود به همراه داشته باشد. در واقع، بیشتر سرمایه‌گذاران دارایی‌های سرمایه‌گذاری را برای کسب درآمد در کوتاه‌مدت از طریق جریان نقدی مثبت خریداری می‌کنند. صرف نظر از اینکه ملک درآمدی شما چقدر بزرگ یا کوچک است، درآمد اجاره ماهانه برای شما ایجاد می کند، البته به شرطی که بتوانید آن را به مستاجران اجاره دهید. هر سرمایه گذار هوشمند املاک و مستغلات فقط به دنبال ملک اجاره ای است که درآمد اجاره ای بیشتری نسبت به هزینه های مکرر دارد، به این معنی که جریان نقدی مثبت ایجاد می کند. از این نظر، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کاملاً متفاوت از سرمایه گذاری در سهام است که تضمینی برای کسب درآمد در هر ماه یا حتی هر سال نیست. این واقعیت که دارایی های درآمدی درآمد منظمی را ارائه می دهند دلیل دیگری است که چرا املاک و مستغلات بهترین استراتژی سرمایه گذاری است.چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت.
 
6. محافظت در برابر تورم
 
تورم یک واقعیت است - به عنوان مثال، سطح عمومی قیمت ها در طول زمان افزایش می یابد حتی اگر برخی از قیمت ها از یک ماه به ماه دیگر کاهش یابد. بنابراین، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، محافظت عالی در برابر تورم است. حتی اگر همه قیمت ها با گذشت زمان بالا می روند، قیمت املاک سرمایه گذاری با سرعت بیشتری افزایش می یابد. به این معنا که افزایش ارزش املاک و مستغلات تمایل به غلبه بر تورم دارد، به این معنی که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پوششی در برابر تورم ایجاد می کند. و به همین دلیل است که املاک و مستغلات بهترین گزینه سرمایه گذاری است، زیرا مطمئن ترین گزینه برای سرمایه گذاری پول شما برای جلوگیری از از دست دادن ارزش آن در برابر تورم است.
 
7. قابل دسترس برای همه
 
برای سرمایه گذاری در سهام باید به یک متخصص در بازارهای مالی مراجعه کنید که کار ساده ای نیست. در عین حال، هر کسی می تواند یک سرمایه گذار املاک و مستغلات شود زیرا تقریباً به هیچ دانش اولیه نیاز ندارد. تنها چیزی که برای شروع یک کسب و کار سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باید داشته باشید، عقل سلیم است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بسیار یادگیری از طریق انجام است، بنابراین برای به دست آوردن دانش و تجربه باید ملکی با درآمد بخرید و صاحبخانه شوید. در حالی که اگر متخصص نباشید، سرمایه گذاری در سهام می تواند بسیار خطرناک باشد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به طور کلی حتی برای مبتدیان بی خطر است. و به همین دلیل است که املاک و مستغلات بهترین استراتژی سرمایه گذاری است، حتی اگر دانش و تخصص قبلی نداشته باشید.
 
دو ویژگی مهم هر نوع سرمایه گذاری سودآوری و ریسک پذیری است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری بر روی پول شما است زیرا نوید بازدهی عالی را می دهد و به این دلیل که امن ترین استراتژی سرمایه گذاری است. به همین دلیل املاک و مستغلات بهترین گزینه سرمایه گذاری است. هنگامی که برای خرید ملک درآمد بعدی خود آماده شدید، مطمئن شوید که در خبرنامه های ما ثبت نام کنید تا لیست های فعلی را دریافت کنید و به آخرین پیشرفت ها در اسپانیا دسترسی پیدا کنید.
1. ”مالکیت مرا ثروتمند کرد.”
 
«خرید املاک و مستغلات باعث ثروتمند شدن من شده است - بیشتر به دلیل نیاز، نه از روی طراحی. من اولین استودیوی خود را بعد از چند دلار خراش دادن خریدم زیرا به هر حال نیاز داشتم در جایی زندگی کنم.
 
چند سال بعد، ارزش استودیو دو برابر شد و به من پول نقد داد تا 50 درصد از یک آپارتمان یک خوابه پایین بیاورم. آن به زودی به یک اتاق دو خوابه و سپس یک سه خوابه تبدیل شد و در نهایت مرا در پنت هاوس 10 اتاقه ام در خیابان پنجم در شهر نیویورک فرود آورد.
 
خرید آن استودیوی کوچک مهمترین تصمیمی بود که گرفتم زیرا باعث شد من وارد بازی شوم.”
 
- باربارا کورکوران ، بنیانگذار گروه کورکوران، مجری پادکست «تجارت غیرمعمول»، داوری در «تانک کوسه»
2. ”املاک مسکونی می توانند در تمام طول سال درآمد ایجاد کنند.”
 
″سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک ایده عالی است اگر برای مدت طولانی در آن هستید، نه بازدهی سریع.
 
بهترین شرط شما سرمایه گذاری در املاک مسکونی است که درآمد اجاره ای را در تمام طول سال تولید می کنند. فقط مطمئن شوید که تمام هزینه های قانونی مرتبط را درک کرده اید و برای هزینه های غیرمنتظره آماده هستید.
 
3. ”سرمایه گذاری مناسب ادامه خواهد یافت.”
 
″املاک و مستغلات واقعی است، و همیشه ایده خوبی است که پول خود را در دارایی های واقعی قرار دهید. اما بگذارید واضح بگویم: این بدان معنا نیست که همه املاک و مستغلات ایده خوبی هستند.
 
من فقط انواع خاصی از املاک را خریداری می‌کنم، معمولاً دارایی‌های چند خانواری در مکان‌های مجلل که جریان نقدی ثابت و پتانسیل بالایی برای قدردانی در آینده فراهم می‌کنند.
 
از مناطق کم درآمد و خانه های مجردی دوری می کنم. اما حتی آن دارایی‌ها نیز احتمالاً مکان بهتری برای ذخیره کردن پول شما هستند تا اینکه اجازه دهید پول نقد هنگام نشستن در بانک مستهلک شود!»
 
- گرانت کاردون ، کارشناس فروش، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز . او را در فیس بوک ، اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید
4. خرید هوشمندتر از اجاره دادن است.
 
«بیشتر میلیونرهایی که من می شناسم، بیش از هر سرمایه گذاری دیگری از داشتن املاک و مستغلات درآمد کسب کردند. ارزش املاک و مستغلات در طول زمان به طور مداوم افزایش می یابد و از سایر سرمایه گذاری ها بهتر عمل می کند.
 
به علاوه، به اندازه بازار سهام در برابر نوسانات کوتاه مدت آسیب پذیر نیست. شما یک دارایی ملموس و قابل استفاده دریافت می کنید، چه در حال اجاره یک آپارتمان یا ساختمان تجاری برای درآمد یا خرید خانه باشید. و همچنین می تواند مزایای مالیاتی برای املاک سرمایه گذاری داشته باشد.
 
همیشه زمان خوبی برای خرید ملک است. در واقع، ثروت واقعی با خرید زمانی به دست می آید که دیگران در حال فروش هستند و بالعکس. در حالی که بسیاری از رکود اقتصادی صحبت می کنند، بازار قوی است، با افزایش قیمت ها و معاملات.
 
اجاره یک آپارتمان یک خوابه امروزه در برخی محله ها می تواند ماهیانه 5000 دلار هزینه داشته باشد، با این حال شما می توانید یک خانه 1 میلیون دلاری را تنها با پرداخت 4000 دلار در ماه وام مسکن خریداری کنید. و نرخ برای 30 سال ثابت است - بهترین نوع کنترل اجاره.
 
پس چرا اجاره می دهید؟ علاوه بر این، اگر ملک خود را به دیگری اجاره کنید، می توانید وام مسکن خود یا بهتر از آن را پوشش دهید.
 مشاور املاک مزرعه سبز
5. ”شش رقم معافیت مالیاتی دریافت می کنید.”
 
املاک و مستغلات مزایای مالیاتی باورنکردنی دارد. در شرایط خاص، شما مجبور نیستید بر روی سود خود از املاک سرمایه گذاری مالیات بپردازید. شما همچنین می توانید 250000 دلار معافیت مالیاتی به عنوان یک فرد و 500000 دلار به عنوان یک زوج متاهل دریافت کنید.
 
ثروتمندترین افراد به روشی که برای جمع آوری اتومبیل استفاده می کردند، اموال را جمع آوری می کنند. نرخ بهره پایین است، قیمت ها کاهش یافته است، و لازم نیست پول نقد زیادی را در سرمایه گذاری ببندید.
 
در عین حال، افراد بیشتری به جای مالکیت، اجاره را انتخاب می کنند. شما می توانید با استفاده از پول دیگران برای پوشش وام مسکن، مالیات و نگهداری، یک ملک اجاره ای پرسود داشته باشید. با سایت‌هایی مانند Vrbo و Airbnb، می‌توانید اجاره‌دهنده‌های کوتاه‌مدت را نیز برای پرداخت یارانه به سربار خود پیدا کنید.
 
در حالی که من پیشنهاد می‌کنم سرمایه‌گذاری‌های خود را متنوع کنید، هیچ مکانی بهتر از سرمایه‌گذاری‌های آجری برای پارک کردن پول شما وجود ندارد که بتوانید در آن زندگی کنید و از آن لذت ببرید. وقتی روی محیط اطرافتان سرمایه گذاری می کنید، روی خودتان سرمایه گذاری می کنید!»
 
— هالی پارکر، بنیانگذار و مدیر عامل تیم هالی پارکر در داگلاس الیمن ، کارگزاری برنده جایزه که بیش از 8 میلیارد دلار فروش داشت. او را در لینکدین و اینستاگرام دنبال کنید
6. ”این پول نقد زیادی را جمع نمی کند.”
 
«املاک و مستغلات یک دارایی قابل بانک است، بنابراین همیشه می توانید از آن استفاده کنید. همچنین پول نقد زیادی را بند نمی آورد. شما می توانید حداقل 10 درصد را کنار بگذارید و از پول بانک ها برای رشد سرمایه گذاری خود استفاده کنید. با چنین نرخ های بهره پایین، این مانند پول رایگان است.
 
بر خلاف بازار سهام، که در آن بسیاری از عوامل خارج از کنترل شما هستند، سرمایه گذاری شما نمی تواند یک شبه ناپدید شود. شما همچنین می توانید ثروت خود را با نرخ بازگشت عالی و مزایای مالیاتی ایجاد کنید.
 
تنها افرادی که در املاک ضرر می کنند کسانی هستند که در اوج بازار خرید کرده و در زمان نامناسبی فروخته اند یا دارایی زیادی را از خانه خود خارج کرده اند و در هنگام فروش آن هیچ حاشیه سودی باقی نمی گذارند. اغلب اوقات برای دیدن قدردانی های بزرگ زمان می برد، اما اگر سرمایه گذاری خود را حفظ کنید، این کار را خواهید کرد.
 
مدیرعامل داگلاس الیمن ، یک امپراتوری دلال املاک با بیش از 27 میلیارد دلار فروش سالانه. او را در فیس بوک و اینستاگرام دنبال کنید
7. املاک و مستغلات گزینه های نامحدودی را ارائه می دهد.
 
املاک و مستغلات همیشه یک سرمایه گذاری عالی است زیرا گزینه های بیشتری نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری دارید.
 
اگر در سهام، اوراق قرضه یا یک پیشنهاد خصوصی سرمایه گذاری می کنید، موفقیت شما کاملاً به عوامل خارج از کنترل شما بستگی دارد. حداکثر، گزینه های شما نگهداری یا فروش است. با املاک و مستغلات، شما گزینه های نامحدودی دارید.
 
شما می توانید با قصد ورق زدن خانه ای بخرید و اگر بازار به سمت جنوب بچرخد آن را اجاره کنید. اگر اجاره ای بخرید که ارزش آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد، می توانید آن را بفروشید. املاک و مستغلات را می توان مجدداً تأمین مالی کرد، بازسازی کرد و منطقه را تغییر داد. می توانید آن را توسعه دهید، آن را اجاره کنید، آن را تقسیم کنید یا بسته هایی را به آن اضافه کنید.
 
اینها تنها تعدادی از گزینه های شما هستند. این انعطاف‌پذیری یکی از دلایلی است که میلیونرهای بیشتری نسبت به هر طبقه دارایی دیگر ایجاد کرده است.»
 
8. ”مردم همیشه به مکانی برای زندگی نیاز دارند.”
 
فرصتی برای بازده بیشتر و سازگارتر با املاک و مستغلات نسبت به سایر سرمایه گذاری ها وجود دارد. وقتی ملکی ساخته می شود، به این دلیل است که گروهی از مردم جمعیتی را به اندازه کافی بزرگ می بینند که آن را توجیه کنند.
 
«تعداد زیاد املاک جدید در هر سال گواهی بر رشد بازار املاک و مستغلات است. عرضه به دنبال تقاضا است و تقاضا همچنان در حال افزایش است. جمعیت تقریباً هرگز کاهش نمی یابد، به همین دلیل است که نیاز به مسکن سال به سال افزایش می یابد.
 
بازار آپارتمان های چند خانواری به ویژه در حال رشد است. همانطور که آپارتمان ها جذاب تر می شوند، مردم کمتر تمایل به خرید خانه دارند. با آپارتمان های چند خانواری، در طول زمان به افزایش درآمد ادامه می دهید.
 
پس از تثبیت ملک، می توانید تا زمانی که تصمیم به فروش داشته باشید، برای سرمایه گذاران خود بازده جمع آوری کنید. همچنین هر کجا که می‌روید تقاضا در تمام طول سال وجود دارد.»
 
—رابرت مارتینز، بنیانگذار و مدیر عامل ، یک شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات با بیش از 330 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت، میزبان پادکست “” . او را در یوتیوب و اینستاگرام دنبال کنید
9. ”شما می توانید در زمینی که درآمد ایجاد می کند سرمایه گذاری کنید.”
 
بسیاری از کسب و کارها می آیند و می روند، اما ما همیشه به یک چیز نیاز داریم: زمین.
 
تقاضای ذاتی برای املاک و مستغلات وجود دارد، چه زمین محصولی مانند قهوه تولید کند یا خانه یک آپارتمان یا فضای خرده فروشی باشد. بنابراین همیشه یک سرمایه گذاری خوب خواهد بود. مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، به زمین نیاز دارید.
 
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به شما امکان می دهد از خود و ثروت خود محافظت کنید. در حالی که بازار املاک و مستغلات بالا و پایین رفته است، اما هرگز در طول زمان کاهش نیافته است. آن را با زمانی که وال استریت سقوط کرد یا ارزهایی که توسط هیچ چیز ملموسی پشتیبانی نمی‌شوند مقایسه کنید.
 
با گذشت زمان، شما همیشه از املاک و مستغلاتی که درآمد ایجاد می کند، ارزش دریافت خواهید کرد - برای مثال، یک مزرعه قهوه. اگر ملکی با ارزش ذاتی مانند مکانی در میدان تایمز انتخاب کنید، حتی بهتر است.
 
—مارچلو آرامبید، بنیانگذار آکادمی بازرگانی روز ، یکی از بنیانگذاران ، یک شرکت تامین مالی برای معامله گران مشتاق روز. او را در لینکدین دنبال کنید
 
به اوراکلز بپیوندید ، یک گروه مغز متفکر از کارآفرینان برجسته جهان که استراتژی های موفقیت خود را برای کمک به دیگران برای رشد کسب و کار و ساختن زندگی بهتر به اشتراک می گذارند. برای اطلاعات بیشتر، The Oracles را در فیس بوک و لینکدین دنبال کنید .
 
از دست نده:
 
    به گفته 9 میلیونر خودساخته چگونه 100 دلار را به 1 میلیون دلار تبدیل کنیم؟
    من در 34 سالگی با 3 میلیون دلار بازنشسته شدم - در اینجا 5 جنبه منفی بازنشستگی پیش از موعد وجود دارد که هیچکس به شما نمی گوید
هم اکنون در جریان است
 
    کودکان هلندی از شادترین کودکان جهان هستند. در اینجا کاری است که والدین متفاوت انجام می دهند
    مردی که بعد از گذراندن 200 دلار در ماه میلیونر شد، می‌گوید اینها از معایب یک پول بادآورده است.
    این کار را برای پول انجام داد: این مرد 32 ساله با بورسیه 300000 دلاری دانشکده دندانپزشکی به ارتش پیوست.
    عوارض جانبی تقویت کننده کووید شما این بار نباید آنقدر ”شدید” باشد - در اینجا چیزی است که باید انتظار داشت
    در اینجا براکت های مالیات بر درآمد جدید شما برای سال 2022 آمده است
املاک و مستغلات: مسکونی در مقابل تجاری - کجا برای درآمد اجاره سرمایه گذاری کنیم؟ نظر کارشناس
 
در میان گزینه های سرمایه گذاری موجود مانند سپرده ثابت، طلا، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و PPF، بسیاری از مردم هنوز سرمایه گذاری املاک و مستغلات را به عنوان یکی از امن ترین گزینه ها در نظر می گیرند.
املاک و مستغلات: مسکونی در مقابل تجاری - کجا برای درآمد اجاره سرمایه گذاری کنیم؟ نظر کارشناس
 
در میان گزینه های سرمایه گذاری موجود مانند سپرده ثابت، طلا، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و PPF، بسیاری از مردم هنوز سرمایه گذاری املاک و مستغلات را به عنوان یکی از امن ترین گزینه ها در نظر می گیرند. به عنوان یکی از معدود گزینه های سرمایه گذاری ملموس در اطراف، املاک و مستغلات همچنان مورد اعتماد بسیاری از سرمایه گذاران است. هزینه فرصت سرمایه گذاری املاک در مقایسه با سایر ابزارها مطلوب است. املاک و مستغلات به عنوان یک طبقه دارایی مشهود در مقایسه با سهام، نوسانات کمتری دارند. علیرغم هزینه های سنگین به دلیل عوامل متعدد، بخش املاک و مستغلات، به ویژه بخش املاک مسکونی، فشار زمان را تحمل کرده و یک کلاس سرمایه گذاری ایده آل برای سرمایه گذاران با اشتهای متوسط و کم ریسک است.
 
اما وقتی می گویند زمین بهترین گزینه سرمایه گذاری روی زمین است. آنها نمی توانند نوع را مشخص کنند. مسکونی یا تجاری؟ این سوال میلیون دلاری است که یک سرمایه گذار ملکی که قصد دارد درآمد اجاره ای به دست آورد، قبل از قرار دادن پولی که به سختی به دست آورده در املاک و مستغلات می پرسد. ، متخصص منابع - مدیریت املاک و صندوق، می گوید: "هر دو سرمایه گذاری در املاک مسکونی و تجاری دارای مزایا و معایب خاص خود هستند." در مورد مسکونی در مقابل تجاری - برای درآمد اجاره کجا سرمایه گذاری کنیم؟
 
سرمایه گذاران در درجه اول به سمت سرمایه گذاری در املاک مسکونی و کسب درآمد اجاره از آنها سوق داده می شوند. عوامل متعددی در پشت این روند وجود دارد، مانند خرید یا ساخت آسان یک ملک مسکونی، تاییدیه های کمتر، ترخیص سریع تر، سرمایه گذاری اولیه نسبتاً کمتر و فروش مجدد آسان تر. علاوه بر این، املاک مسکونی احتمالاً سریعتر از همتایان تجاری خود مستاجران را جذب می کنند. با این حال، اگر به ROI تاریخی نگاه کنیم، بازده اجاره از ملک مسکونی در مقایسه با املاک تجاری بسیار کمتر است. بازده اجاره از املاک مسکونی را می توان به طور متوسط 2 درصد در سال تعیین کرد. بیایید سعی کنیم با یک مثال بفهمیم، یک آپارتمان لوکس 3 BHK به ارزش 2.5 کرور در محلی مجلل در گورگان احتمالاً اجاره ای بین 40000 تا 42000 روپیه در ماه یا 480 روپیه دارد.000 تا 5,04,000 لک سالانه. علاوه بر این، میزان قدردانی به شدت به مجموعه ای از عوامل مانند موقعیت مکانی، وجود امکانات فیزیکی و اجتماعی، شهر و ضریب ارتباطی منطقه بستگی دارد. یک مزیت کلیدی برای املاک مسکونی این است که هزینه نگهداری در مقایسه با املاک تجاری بزرگ بسیار کمتر است. این یک عامل مهم است زیرا این هزینه ها می تواند بخش قابل توجهی از درآمد اجاره ای را که از سرمایه گذاری املاک به دست می آید را از بین ببرد. اگر بودجه کم است، بهتر است به دنبال یک ملک مسکونی بروید.یک مزیت کلیدی برای املاک مسکونی این است که هزینه نگهداری در مقایسه با املاک تجاری بزرگ بسیار کمتر است. این یک عامل مهم است زیرا این هزینه ها می تواند بخش قابل توجهی از درآمد اجاره ای را که از سرمایه گذاری املاک به دست می آید را از بین ببرد. اگر بودجه کم است، بهتر است به دنبال یک ملک مسکونی بروید.یک مزیت کلیدی برای املاک مسکونی این است که هزینه نگهداری در مقایسه با املاک تجاری بزرگ بسیار کمتر است. این یک عامل مهم است زیرا این هزینه ها می تواند بخش قابل توجهی از درآمد اجاره ای را که از سرمایه گذاری املاک به دست می آید را از بین ببرد. اگر بودجه کم است، بهتر است به دنبال یک ملک مسکونی بروید.
 
او همچنین پیشنهاد می‌کند: «املاک تجاری عموماً شامل مغازه‌ها، دفاتر، انبارها، خانه‌ها و نمایشگاه‌ها و غیره است. در مقایسه با سرمایه گذاری املاک مسکونی، املاک تجاری دارای بازده اجاره بالایی هستند. بازده اجاره از سرمایه گذاری املاک تجاری می تواند بیش از 8 درصد در سال باشد. اگرچه سرمایه گذاری در املاک تجاری مبلغ اولیه زیادی را در مقایسه با املاک مسکونی جذب می کند، بازده جذاب اجاره، بلوز سرمایه گذاری اولیه را جبران می کند. اگر بازده اجاره از یک مثال درک شود، یک مغازه 429 فوت مربعی در گرگان، با قیمت 35000 روپیه در هر فوت مربع، اجاره بهای 1، 07، 250 روپیه در ماه یا بیش از 12 میلیون روپیه در سال خواهد داشت. علاوه بر این، نرخ ارزش گذاری املاک تجاری در مقایسه با املاک مسکونی سریعتر است. با این حال،یک عامل میرایی می تواند هزینه نگهداری بالا باشد. بسته به نوع ملک، می تواند بین 7 تا 12 روپیه در هر فوت مربع در ماه متغیر باشد. علاوه بر این، قراردادهای اجاره یا اجاره املاک تجاری به طور کلی طولانی مدت است و فضای کمی برای تغییر مکرر مستاجران و مذاکرات اجاره باقی می گذارد. آنها ثابت می کنند که منبع ثابت درآمد اجاره ای نسبت به سرمایه گذاری های مسکونی هستند. در نتیجه، اگر بودجه کم، ظرفیت نگهداری ضعیف است و تغییر مکرر مستاجران موضوعی نیست، سرمایه‌گذاری در بخش املاک مسکونی پیشنهاد می‌شود. با این حال، اگر بودجه یک محدودیت نباشد، سرمایه گذاری در املاک تجاری بازدهی بسیار بهتر و سریع تری نسبت به یک آپارتمان مسکونی یا ویلا دارد. سرمایه گذاران باید از صلاحدید خود استفاده کنند و همه عوامل مانند بودجه، امکانات رفاهی و اتصال را در نظر بگیرند.امنیت و حضور بازارها قبل از سرمایه‌گذاری پولی که به سختی به دست آورده‌اند در یک کسب‌وکار ملکی برای درآمد اجاره‌ای انجام دهند.»
 
دریافت آخرین اخبار کسب و کار , به روز رسانی بازار سهام و فیلم ها . خروجی مالیات خود را از طریق محاسبه گر مالیات بر درآمد بررسی کنید و از طریق پوشش مالی شخصی ما در پول خود صرفه جویی کنید . بررسی کسب و کار اخبار زنده در ZEE کسب و کار توییتر و فیس بوک . در یوتیوب مشترک شوید .
 
 
خانه » روح خانه » چگونه املاک و مستغلات پس از کووید-19 یک گزینه سرمایه گذاری مطمئن خواهد بود
چگونه املاک و مستغلات پس از کووید-19 یک گزینه سرمایه گذاری مطمئن خواهد بود
آخرین ویرایش: 26 مه 2020
 
سرمایه گذاری ملک به خرید ملکی به منظور مالکیت یا کسب بازده از آن اشاره دارد. این کار ممکن است با بهبود ملک و فروش آن یا اجاره دادن آن انجام شود. این معمولاً بسیار سودآور در نظر گرفته می شود. اما با تأثیر کووید-19 بر اقتصاد جهانی، چندین صنعت در سراسر بخش‌ها در مورد آینده با عدم اطمینان مواجه هستند.
 
با این حال، اگر مشتاق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات هستید، اما می‌توانید مطمئن باشید که املاک و مستغلات پس از کووید-19 گزینه‌ای مطمئن خواهند بود. درک عوامل مختلفی که در این امر نقش دارند می تواند به شفافیت کمک کند.
افزایش تعداد خریداران و سرمایه گذاران
 
اقتصاد در طول کووید-19 ضربه خورده است، و با تحت تاثیر قرار گرفتن مشاغل در همه جا، سهام به شدت کاهش یافته است. این منجر به افزایش تعداد سرمایه گذاری ها شده است زیرا قیمت ها در پایین ترین حد خود قرار دارند و سرمایه گذاری در ملک مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، تعداد خریداران خانه در طول COVID-19 کاهش نیافته است. مردم به خرید ملک اجاره ای برای فروش ادامه داده اند، به ویژه واحدهایی که آماده نقل مکان هستند. 
 
این روند حتی در طول چند ماه آینده ادامه خواهد داشت، زیرا شهرهای مختلف شاهد رفع قرنطینه هستند. این به این دلیل است که بازسازی اقتصاد به زمان نیاز دارد. به منظور افزایش تقاضای مصرف کننده در بازار پس از کووید-19، نرخ بهره و قیمت پایین باقی خواهد ماند. این شرایط مساعد، سرمایه گذاری ملک را به یک انتخاب برتر تبدیل می کند، حتی بیشتر از آن، زیرا پتانسیل مذاکرات قوی نیز امکان پذیر خواهد بود.
دارایی های بلند مدت
 
جهان پیش از این نیز شاهد اپیدمی ها و رکود بوده است و همیشه توانسته است از این رکود عقب نشینی کند. نوسانات بازار کوتاه مدت است، بنابراین سرمایه گذاران دارای دارایی های بلندمدت نیازی به نگرانی ندارند. علاوه بر این، هر سرمایه‌گذاری می‌داند که سرمایه‌گذاری بلندمدت، مانند سرمایه‌گذاری دارایی تجاری، مطلوب‌تر از سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است، زیرا بازده بالاتری را ایجاد می‌کند. خرید ملک اجاره ای حتی پس از COVID-19 به همین دلیل سودآور خواهد بود.
NRI ها می توانند کاهش ارزش را افزایش دهند
 
برای NRI ها، گاهی اوقات بهترین فرصت های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات زمانی ظاهر می شوند که همه چیز نامطمئن باشد. پول هند شاهد کاهش ارزش بوده است که هرگز قبلاً نبوده است، و NRI ها که در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند، در واقع می توانند از این امر سود زیادی ببرند. با کاهش نرخ روپیه، شهروندان خارج از کشور بازار املاک و مستغلات را ارزان‌تر از قبل می‌یابند و می‌توانند با بازگشایی تدریجی اقتصاد در سراسر COVID-19 و پس از آن، از آن استفاده کنند.
عدم قطعیت باعث اقدام می شود
 
در طول این قرنطینه و همه‌گیری، بسیاری از جنبه‌های مهم زندگی خود عدم اطمینان را تجربه کرده‌اند. برای برخی، امنیت شغلی و برای برخی دیگر، زندگی در خانه های اجاره ای بوده است. به همین دلیل، سؤالات مربوط به اشغال در مقابل مالکیت مطرح شده است. اما بسیاری اهمیت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را به عنوان منبع درآمد و همچنین وسیله ای برای سرپناهی ایمن دریافته اند. خرید ملک اجاره ای و اجاره آن می تواند جریان ثابت درآمد را تضمین کند که آن را به یک سرمایه گذاری امیدوارکننده تبدیل می کند. سرمایه گذاری در املاک نیز امنیت را در مورد ترتیبات مسکن در مقایسه با قراردادهای اجاره تضمین می کند.
قدردانی از املاک و مستغلات
 
ارزش املاک و مستغلات با گذشت زمان همچنان افزایش می یابد و بهترین بازده سرمایه گذاری در املاک زمانی ایجاد می شود که ملک نگهداری و مراقبت شود. این را می توان با تغییر دکوراسیون خانه یک قدم فراتر برد. سبک های طراحی داخلی همیشه مرسوم هستند و ظاهر و احساس یک خانه نقش مهمی در ارزشی که اجاره کنندگان یا خریداران به یک ملک می دهند ایفا می کند. بنابراین، خرید ملک اجاره ای نباید با خرید به پایان برسد - بازسازی خانه می تواند به افزایش قدردانی از هر ملک کمک کند.
تضمین های دولتی
 
بخش املاک و مستغلات نقش مهمی در اقتصاد و رفاه عمومی ایفا می کند. به همین دلیل است که دولت ها ممکن است برای کمک به رشد با ابتکارات خاص وارد عمل شوند. زمانی که بخش املاک و مستغلات خیلی خوب عمل نمی کند، دولت ها ممکن است کمک های مالی یا کمکی ارائه دهند. یکی از نمونه‌های آن، مزایای صرفه‌جویی مالیاتی است که می‌تواند توسط خریدارانی که برای اولین بار خانه خریداری می‌کنند، استفاده کنند. علاوه بر این، دولت هند نیز کمیته هایی را در سراسر کشور برای تقویت و حمایت از حقوق خریداران و اطمینان از تحویل به موقع مسکن تکمیل شده تشکیل داده است. این کمیته به عنوان مرجع تنظیم املاک شناخته می شود. این منابع را می توان برای تقویت سرمایه گذاری در املاک تجاری یا معامله مسکن مورد استفاده قرار داد.
پیشرفت شهری
 
برخی شهرها از نظر سرمایه گذاری در املاک رشد بهتری دارند. این به دلیل رشد تصاعدی است که آنها شاهد و جذب آنها هستند. نمونه بارز آن بنگلور است. این شهر مرکز راه اندازی و پایتخت فناوری اطلاعات کشور است، به همین دلیل است که دره سیلیکون هند لقب گرفته است. شرکت ها و مردم برای تعداد زیادی از فرصت ها به مهاجرت به اینجا ادامه خواهند داد. از آنجایی که زمین در کلان شهرها محدود است، اما فرصت ها همچنان در حال رشد هستند، تقاضا برای املاک و مستغلات در بلندمدت افزایش خواهد یافت.
 
همه این نکات روشن می کند که املاک و مستغلات یک گزینه سرمایه گذاری مطمئن است و پس از  ادامه خواهد داشت . اگر به دنبال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در هند هستید، دارای املاکی در بهترین مناطق برای زندگی در بنگلور است ، جایی که لوکس و راحتی هرگز به خطر نمی افتد. برای دانستن بیشتر با همین امروز تماس بگیرید.
 
 
برای دفعه بعد که نظر می دهم نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید.
اجاره به مستاجران بلندمدت ممکن است در مورد سرمایه گذاری ملک انتخاب بدیهی به نظر برسد، اما سال 2021 ثابت می کند که چندین گزینه وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند هنگام تحقیق در مورد استراتژی های سرمایه گذاری خود برای سال 2021 بررسی کنند.
 
سرمایه گذاری در ملک در بریتانیا برای بسیاری در طی یکی دو دهه گذشته، با افزایش مداوم و مکرر قیمت مسکن، یک استراتژی قوی ثابت کرده است.
 
به‌طور سنتی، محبوب‌ترین روش سرمایه‌گذاری دارایی، خرید به اجاره است، جایی که بازدهی از طریق بازده اجاره و افزایش سرمایه در طول زمان به دست می‌آید، روش‌های دیگری مانند تلنگر و HMO در حال افزایش محبوبیت هستند.
سرمایه گذاری املاک - چگونه کار می کند؟
 
اگر در زمینه سرمایه گذاری در ملک تازه کار هستید یا یک سبد دارایی تثبیت شده دارید، سرمایه گذاری می تواند راهی عالی برای ایجاد درآمد اضافی یا جدید باشد. ملک اغلب یکی از معتبرترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید، اما مانند هر سرمایه گذاری دیگری، بدون ریسک نیست. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، مطمئن شوید که گزینه های خود را به دقت در نظر بگیرید.
 
به طور خلاصه، سرمایه گذاری دارایی با ایجاد بازدهی بالاتر، چه به صورت یکجا یا یک درآمد ماهانه اضافی، کار می کند. این بازده بالاتر در نتیجه صرف زمان و ارزش ویژه در پروژه سرمایه گذاری به دست می آید.
 
سرمایه‌گذاری باید درآمد کافی برای پوشش هزینه‌های نیروی کار و بهره ایجاد کند، که در مدت زمان تعیین شده (معمولاً 18 تا 60 ماه) انباشته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که سود حاصل می‌شود.
 
در اینجا ما گزینه‌های سرمایه‌گذاری ملک شما را برای سال 2021 بررسی می‌کنیم: خرید برای اجازه، HMO و تلنگر، و هدف از بین بردن هرگونه سؤال یا تصور اشتباه رایج است.
درک خرید برای اجاره
 
اگر در حال تحقیق در مورد سرمایه گذاری در ملک بوده اید، احتمالاً از قبل ایده خرید برای اجاره دارید. خرید به اجاره اغلب استراتژی اکثر سرمایه گذاران دارایی است که پرتفوی خود را با آن شروع می کنند.
 
به طور خلاصه، خرید به اجاره ملکی است که به قصد اجاره آن خریداری شده است. این اغلب به عنوان روش سنتی سرمایه گذاری ملک دیده می شود.
چگونه در بازار خرید و فروش موفق باشیم
 
قبل از هر تصمیم سرمایه گذاری، بسیار مهم است که در مورد بازار فعلی تحقیق کنید و از خطرات و تغییراتی که در خط لوله رخ می دهد آگاه باشید.
 
در سال های اخیر، تغییرات زیادی در مقررات و قوانین در بازار خرید به اجاره، همراه با تغییراتی در معافیت مالیاتی و حق تمبر برای خانه دوم ایجاد شده است.
مکان کلیدی است
 
هنگام جستجوی مکان مناسب برای خرید بعدی خود، خود را به جای مستاجر احتمالی خود قرار دهید. در نظر بگیرید که آیا لینک های حمل و نقل قابل اعتماد به شهرهای بزرگ، مدارس خوب در این منطقه یا یک مرکز شهر شلوغ وجود دارد.
 
بخش مهمی از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری دارایی، خرید در مکان‌هایی است که بهترین بازگشت سرمایه را خواهید دید. مطمئن شوید که این مورد و همچنین نیازهای مستاجران را در نظر گرفته اید. تعادل سالم فرمول برنده است.
 
همچنین می توانید با تحقیق در مناطق محلی که قرار است بهبود یابند، فرصت های بازسازی را در نظر بگیرید.
نحوه تامین مالی ملک خرید به اجاره
 
پس از انتخاب منطقه ای که می خواهید ملک شما در آن باشد، وقت آن است که گزینه های پرداخت را بررسی کنید.
 
مهم است که به یاد داشته باشید که وام های خرید به اجاره نیاز به سپرده قابل توجهی دارند، و اکثر آنها نیاز به سپرده حداقل 25٪ از قیمت ملک دارند. این بدان معناست که برای ملکی با قیمت 300,000 پوند، به سپرده گذاری 75,000 پوند نیاز دارید.
 
وام‌های خرید به اجاره معمولاً شامل نرخ‌های بهره بالاتر نیز می‌شوند، بنابراین باید در نظر داشته باشید که درآمد پیش‌بینی‌شده از اجاره شما چقدر می‌تواند وام مسکن ماهانه و سایر هزینه‌های شما را پوشش دهد.
چرخش - ریسک در مقابل بازده
 
به دلیل تعداد برنامه های تلویزیونی بازسازی شده و حساب های اختصاصی اینستاگرام، محبوبیت و مطلوبیت Flipping افزایش یافته است. با این حال، مهم است که در مورد زمان و هزینه های نوسازی ملک قبل از تصمیم گیری در این مسیر فکر کنید.
 
تلنگر همیشه گزینه ای با ثبات مالی نیست، اما برخی از سرمایه گذاران دارایی مهارت هایی را دارند که این را به یک مدل سرمایه گذاری پرسود تبدیل کنند. نکاتی برای موفقیت وجود دارد که اگر متعهد هستید که به عنوان یک مدل سرمایه گذاری تغییر دهید، می توانید از آنها پیروی کنید.
خرید زیر ارزش بازار
 
با خرید ملک به قیمت کمتر از ارزش بازار، به جای خرید، ارزش سهام را در محل خرید تضمین می کنید و امیدوارید ارزش ملک افزایش یابد.
 
خرید کمتر از ارزش شما را در برابر هرگونه افت در بازار محافظت می کند، که در زمان عدم اطمینان اقتصادی ناشی از همه گیری و برگزیت مهم است. مؤلفه کلیدی در چرخش ملک، فروش برای کسب سود است، بنابراین شروع با ارزش ویژه به شما یک شروع عالی می دهد.
بودجه بازسازی را تعیین کنید
 
گرفتن این درست می تواند بین سود و زیان ایجاد یا شکست دهد. اطمینان حاصل کنید که چندین نقل قول را از سازندگان و تجار مورد اعتماد دریافت کرده اید تا از تلف کردن بودجه جلوگیری کنید.
 
این می تواند ایده خوبی باشد که یک صندوق اضطراری اضافه کنید تا از هزینه های غیرمنتظره بودجه خود جلوگیری کنید. توصیه می شود که این 10٪ باشد، اما برخی از پروژه های بزرگتر ممکن است نیاز بیشتری داشته باشند.
فقط در جایی که مهم است پول خرج کنید
 
صرف 50000 پوند برای یک پروژه نوسازی لزوماً 50000 پوند به ارزش ملک اضافه نمی کند. خرج کردن پول در جایی که نیازی به آن ندارید می تواند به بودجه شما آسیب برساند.
 
قبل از انجام هر گونه بازسازی، برنامه های خود را برای ملک با یک متخصص ملک در میان بگذارید، آنها در موقعیت مناسبی برای ارائه مشاوره در مورد اینکه چه پیشرفت هایی ارزش افزوده خواهند داشت و مهمتر از همه، کدامیک ارزش افزوده را ندارند، صحبت کنید.
کار را سریع انجام دهید
 
فراموش نکنید که در طول پروژه نوسازی باید هزینه وام مسکن، در صورت وجود، و هرگونه قبض آب و برق و مالیات شورا را بپردازید. تا زمانی که مالک ملک هستید، این هزینه ها به عهده شماست. مطمئن شوید که این عوامل را در بودجه خود لحاظ کنید و به یاد داشته باشید که هر چه مدت بیشتری ملک را نگه دارید، پول بیشتری از دست خواهید داد.
HMO چیست؟
 
گزینه دیگری که باید هنگام تحقیق در مورد گزینه های سرمایه گذاری ملک در نظر گرفت، نگاهی به خانه چند نفره (HMO) است.
 
تفاوت اصلی بین املاک خرید به اجاره و HMO در این است که به جای واگذاری ملک به یک مستاجر یا یک خانواده، اتاق ها به صورت فردی یا به عنوان یک خانه مشترک آزاد می شوند.
 
اجازه دادن به عنوان HMO باعث افزایش درآمد، جریان نقدی و بازده می شود. هر چه تعداد اتاق های ملک بیشتر باشد، درآمد شما بیشتر خواهد بود.
 
قانون مسکن 2004 HMO را به جهات مختلف تعریف می کند، به طور خلاصه، آنچه که HMO را تعیین می کند این است که ملک توسط بیش از یک خانوار، بیش از 2 نفر که ممکن است شامل خانه های مشترک، واحدهای مستقل و تخت خواب باشد، اشغال شود.
 
کلید موفقیت با HMO ایجاد فضای بیشتری برای تشویق درآمد اضافی است. به عنوان مثال، یک فضای اتاق نشیمن بزرگ را می توان برای ایجاد اتاق خواب های اضافی تقسیم کرد، یا به فکر تبدیل یا توسعه یک اتاق خواب برای افزایش فضا بود.
به صدور مجوز و برنامه ریزی فکر کنید
 
درک درستی از مقررات برنامه ریزی محلی برای ملک خود بسیار مهم است، در صورتی که هر گونه بازسازی یا توسعه نیاز به مجوز برنامه ریزی داشته باشد.
 
منطقه محلی را قبل از خرید نیز ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که در مناطقی که قصد دارید قبل از خرید در آنها سرمایه گذاری کنید، نیاز به HMO وجود دارد. HMO معمولاً توسط دانشجویان و متخصصان جوان اشغال می شود، بنابراین هنگام جستجوی مکان این را در نظر داشته باشید.
 
برای اجاره ملک خود به عنوان HMO در انگلستان یا ولز، باید بررسی کنید که آیا مجوز لازم است یا خیر.
 
برای اجاره یک HMO بزرگ در انگلستان یا ولز به مجوز نیاز دارید. اگر موارد زیر اعمال شود، یک HMO بزرگ تعریف می شود:
 
    به پنج نفر یا بیشتر که بیش از یک خانوار تشکیل می دهند اجاره داده می شود
    حداقل یک مستاجر اجاره بها را پرداخت می کند (یا کارفرمایان آن را از طرف او می پردازند)
    برخی یا همه مستاجرین از امکانات آشپزخانه، حمام یا توالت مشترک استفاده می کنند
 
مقامات محلی قوانین و الزامات مختلفی در مورد HMO ها خواهند داشت، بنابراین قبل از متعهد شدن به خرید حتما با شورای خود تماس بگیرید.
مدیریت سرمایه گذاری در ملک
 
هنگامی که در موقعیت خرید ملک اجاره ای قرار گرفتید، باید نحوه مدیریت آن را در نظر بگیرید. اگر تصمیم بگیرید که ملک خود را خودتان مدیریت کنید، قانون می تواند پیچیده باشد و رعایت آن مهم ترین جنبه ای است که باید در نظر بگیرید.
 
با استفاده از یک عامل اجاره، مانند homes4u، برای مدیریت دارایی خود، می توانید اطمینان حاصل کنید:
 
    مستاجران عالی دریافت کنید - تبلیغات و ارجاع برای شما انجام می شود
    مطابقت - قوانینی مانند بررسی ایمنی گاز، آتش سوزی، دود و ایمنی مونوکسید کربن همه برای شما انجام می شود
    بدون کاغذ بازی یا دردسر - قراردادهای اجاره، جمع آوری اجاره و نگهداری از طرف شما انجام می شود
 
اگر سفر سرمایه گذاری املاک خود را آغاز کرده اید، یا نیاز به مدیریت دارایی در نمونه کارها دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید.
مشاور املاک مزرعه سبز
وقتی نوبت به سرمایه گذاری در ملک می رسد، هیچ کمبودی در مورد آنچه سرمایه گذاران نوپا باید برای اطمینان از موفقیت انجام دهند، وجود ندارد.
 
اما شاید مهمتر از این مشکلاتی باشد که باید از آن اجتناب کنید تا به یک آمار بازی اموال تبدیل نشوید.
 
مداد پاک کن اشتباه ملک خانه
 
در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران با هدف افزایش سرمایه در املاک و مستغلات شروع به کار می کنند، تنها تعداد انگشت شماری از اولین سرمایه گذاری خود عبور می کنند و حتی کمتر از آن با بالا رفتن از نردبان ملک ثروت واقعی ایجاد می کنند.
 
بازارهای املاک ما اخیراً رونق گرفته اند، اما این به برخی از سرمایه گذاران مبتدی احساس امنیت کاذب می دهد و همانطور که به مرحله بعدی چرخه ملک خود می رویم، تله ها و دام های بیشتری نسبت به همیشه وجود خواهد داشت.
 
ارزش همه دارایی ها به یک میزان افزایش نمی یابد و با توجه به محدودیت های مقرون به صرفه، ارزش دارایی ها در برخی مکان ها همه آن ها را افزایش داده است، به این معنی که سرمایه گذاران مبتدی نمی توانند انتظار داشته باشند که بازار کارهای سنگینی را برای آنها انجام دهد و بنابراین انتخاب دارایی دقیق است. بسیار مهم خواهد بود، همانطور که تیم مناسب در اطراف شما خواهد بود.
 
برای کمک به شما ، می‌خواهم راهنمای اولیه سرمایه‌گذاری ملک برای مبتدیان را با شما به اشتراک بگذارم.
 
در این مقاله، 10 مورد از رایج‌ترین اشتباهات سرمایه‌گذاران را توضیح می‌دهم و نکاتی در مورد اینکه چگونه می‌توانید بر آن‌ها غلبه کنید و با املاک و مستغلات برنده شوید.
1. قلب بر سر
 
هنگام خرید خانه، حدود 90 درصد از تصمیم خرید شما بر اساس احساسات و تنها 10 درصد بر اساس منطق است.
 
این قابل درک است، زیرا خانه شما جایی است که خانواده را تشکیل می دهید.
 
این پناهگاه شماست
 
با این حال، وقتی نوبت به سرمایه‌گذاری می‌رسد، اجازه دادن به قلب شما بر تصمیم خرید شما یک دام رایج است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد.
 
به احساسات خود اجازه دهید قضاوت شما را پنهان کنند، به این معنی است که به جای مذاکره در مورد بهترین قیمت و نتیجه ممکن برای اهداف سرمایه گذاری، به احتمال زیاد در خرید خود بیش از حد سرمایه گذاری می کنید.
 
سرمایه گذاران مبتدی ملک همیشه باید ملک را بر اساس تحقیقات تحلیلی خریداری کنند.
 
جمعیت شناسی محلی چگونه است؟ آیا این منجر به سود و بازده سرمایه مورد نیاز شما خواهد شد؟
 
آیا در بهترین مکان برای جذب مستاجران با کیفیت است؟
 
آنهایی که می توانند در طول سالیان متمادی به جای مستاجرانی که تنها یک هفته با شکستگی فاصله دارند، اجاره بهای شما را افزایش دهند.
 
آیا برای بازار مالک - اشغالگر که قیمت ملک را در بلندمدت حفظ می کند جذاب خواهد بود؟
 
با پاسخ دادن به سوالاتی از این دست، به جای خرید خانه به دلیل اینکه عاشق پرده ها هستید یا فکر می کردید که این یک استراحت خوب برای تعطیلات است، بر اساس منافع مالی فکر می کنید تا احساسات شخصی.
 
و در پایان، سرمایه گذاری همه چیز در مورد اقتصاد، جمعیت شناسی و مالی است و نه احساسات.