تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چرا مغز کاج برای زیبایی پوست موثر است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]بر اساس تحقیقات و بررسی هایی که بر روی مغز کاج انجام شده می توان نتیجه گرفت که مغز کاج برای تقویت پوست و همچنین حفاظت از پوست بسیار موثر واقع می شود. البته به منظور تقویت قلب نیز از آن استفاده می کنند. توجه داشته باشید که بیشترین ویتامینی که در مغز کاج یافت می شود ویتامین e است از این رو وجود ویتامین e در مغز کاج به سلامت پوست و شادابی آن تاثیر بسزایی دارد.
از فواید استفاده از مغز کاج می توان به درخشش بیشتر مو های افراد و درخشان تر شدن پوست اشاره نمود. متخصصان تغذیه بر این باورند که آجیل هایی که در آن ها مقادیر بسیاری از مس موجود است به کاهش تغییر نمودن رنگ مو به سفیدی کمک می ‌کند.
طبق بررسی های انجام شده می توان فهمید که بیش از ۶۰ درصد از مقادیر لازم و مورد استفاده ویتامین e در بدن در مغز کاج وجود دارد همچنین مغز درخت کاج حاوی منگنز، منیزیم و پتاسیم می باشد. این گونه از ویتامین ها برای حفاظت و سلامت قلب و همچنین استخوان ها تاثیر بسزایی دارد.
مغز درخت کاج دارای خواص بسیار زیادی به خاطر وجود ویتامین های متعدد می باشد . از فواید بسیار مهم آن می ‌توان به وجود فسفر موجود در مغز کاج اشاره نمود که به سم زدایی بدن کمک شایانی می کند، همچنین به متعادل نگه داشتن سطح مایعات در بدن کمک می ‌کند و باعث می ‌شود که آن را کنترل کند. کلیه ها به منظور اینکه بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند نیازمند فسفر هستند که استفاده از مغز درخت کاج به بهبود عملکرد کلیه ها کمک می کند . از دیگر خواص درمانی مغز درخت کاج می توان به درمان نفس تنگی و جراحات سینه اشاره نمود. معمولاً از پماد شیره کاج جهت رفع گل مژه استفاده می ‌کنند.

https://dermisteb.com/?s=%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86&post_type
[/font]

[تصویر:  dfc19b3b2e665d67.png]