تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که به قصد ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه آزاد در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ شرکت می کنند نتایج خود را در دو مرحله دریافت خواهند کرد. داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند در زمان اعلام شده توسط سنجش، نتایج خود را در سایت sanjesh.org مشاهده نمایند.


آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امسال نیز هم چون سال گذشته با کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری ادغام شده و داوطلبان ضمن شرکت در آزمونی جامع و یکپارچه با یکدیگر به رقابت می پردازند. نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1401 برای کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون حضور داشتند در قالب کارنامه کارشناسی ارشد منتشر می شود.
داوطلبان مایل به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با توجه به وضعیت علمی خود در مهلت مقرر تعیین شده فرصت خواهند داشت حداکثر 100 رشته محل را انتخاب نمایند. داوطلب باید طبق اولویت های خود رشته های مورد نظر را انتخاب کرده و وارد فرم انتخاب رشته کند.
پس از این مرحله به ایستگاه پایانی که همان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است نزدیک می شویم. از آنجایی که نتایج بصورت اینترنتی اعلام می گردد، دراین مقاله قصد داریم راهنمای تصویری مشاهده و اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را ارائه دهیم.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401
سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، جواب اولیه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با تاخیر و در نیمه اول شهریور ماه منتشر شد. نتایج این آزمون در صورت برگزاری در تاریخ اعلام شده که 28 تا 30 اردیبهشت ماه 1401 است، نتایج مرحله اولیه حداکثر تا اواخر خرداد ماه و مرحله نهایی در مرداد ماه اعلام خواهد شد.

کلیه داوطلبانی که در سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد، انتخابل رشته خود را انجام داده اند، با در دست داشتن اطلاعات ثبت نام و مراجه به سایت مربوطه می توانند نتایج خود را دریافت کنند. با توجه به این که سه سال متوالی است نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود، در ادامه نحوه مشاهده نتایج این آزمون را از طریق سایت این سازمان ارائه می دهیم.


در صورت اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1401 دانشگاه آزاد، در این قسمت اطلاع رسانی مربوطه قرار خواهد گرفت.

به داوطلبان توصیه می شود به خاطر تغییرات احتمالی در زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد شوند. پیرو تغییرات احتمالی راهنمای تصویری زیر را بروزرسانی خواهیم کرد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401
همان طور که اشاره کردیم برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و طبق تصویر زیر وارد سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 1401 شوید.

[تصویر:  1637406705_1599303506_%D8%A7%D8%B9%D9%84...%20(1).png]

در صفحه بعد به منظور ورود به سامانه جامع تحصیلات تکمیلی باید بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

[تصویر:  1637406723_1599303528_%D8%A7%D8%B9%D9%84...%20(1).png]

در ادامه دو روش جستجو برای شما ظاهر می شود.

1 - بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام

2 - بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی

[تصویر:  1637406738_1599303550_%D8%A7%D8%B9%D9%84...%20(1).png]

پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی میز کار شما به نمایش در آمده و کافی است بر روی گزینه مشاهده نتایج نهایی کلیک کنید.

[تصویر:  1637406754_13133323233%20(1).png]

در صورتی که داوطلبان به هر دلیلی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده باشند می توانند برای دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کارشناسی ارشد از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی در این خصوص ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


[تصویر:  arshad.gif]



در صورت عدم موفقیت در مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401  مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در این مرحله یاری کنند. برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید تمامی اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: سایت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ آیا نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های سراسری اعلام می شود؟
✔️ خیر، برای کلیه متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد یک کارنامه صادر می شود.


2- ✔️ در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟
✔️ با توجه به متن مقاله، با انتشار کارنامه اولیه کارشناسی ارشد رتبه و تراز داوطلبان و وضعیت مجاز بودن آن ها برای شرکت در انتخاب رشته مشخص می شود.


3- ✔️ آیا پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 امکان درخواست بررسی اولویت بعدی برای داوطلبان وجود خواهد داشت؟
✔️ خیر، با توجه به عدم انتشار کارنامه سبز کارشناسی ارشد برای داوطلبان دانشگاه آزاد امکان بررسی اولویت بعدی وجود ندارد.
منبع : اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد