تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پروژه کیشو اینو توسط چه کسانی اداره می شود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  kishu_hpg4.jpg]
پروژه کیشو اینو توسط چه کسانی اداره می شود؟
باز هم همان مسئله ای که در مورد بقیه میم کویین ها وجود دارد در مورد ارز دیجیتال کیشو هم صدق می‌کند و آن ها مدیران و گردانندگان مشخصی ندارد. این افراد معتقدند که به صورت غیر متمرکز و متکی به جامعه طرفداران شان هستند. البته همین که آن ها خودشان را برادر دوج کوین می‌نامند، خود شبهاتی را به وجود آورده است که مشخص نیست منظور از این حرف چیست. این که تنها نماد آن ها شبیه هم است یا آن ها هم توسط یک تیم اداره می‌شوند، ابهاماتی که در این باره وجود دارد باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران در مورد ترید و سرمایه گذاری کردن در این رمز ارز دچار تردید شوند. از طرفی دیگر آن ها تنها محل قرارگیری خود را معرفی کردند و در حساب کاربری توییتر خود گفته اند که این ارز در کشور ژاپن به وجود آمده است.
 چگونه می توان ارز کیشو اینو را خرید؟
صرافی های مختلفی این ارز را لیست کرده اند اما اگر می‌خواهید در یک کیف پول مطمئن و امن آن را نگهداری کنید، بهتر است که در داخل کشور یک کیف پول مطمئن را پیدا کرده و دارایی خود را در آنجا با خیال راحت نگهداری کنید. همان طور که می دانید سامانه تاپ کنز یکی از معتبرترین و بهترین سامانه هایی است که شما می توانید برای خرید و فروش و نگهداری تمامی ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنید.
با استفاده کردن از این کیف پول کاربران می‌توانند نگرانی و دغدغه ای بابت بسته شدن حساب کاربری یا از دست رفتن دارایی های خود نداشته باشند. شما می توانید با استفاده از سایت تاپ کنز اقدام به نگهداری ارز کیشو اینو کنید.
در بازار رمز ارز ها نوسانات زیادی وجود دارد و برای آن هایی که می خواهند از این نوسانات در امان باشند راه های مختلفی وجود دارد. به عبارت دیگر خرید هر ارزی در یک قیمت مناسب و نگهداری کردن آن یکی از منطقی ترین استراتژی هایی است که شما می توانید برای معاملات خودت داشته باشید. پس اگر دوست دارید بهترین کیف پول نگهداری ارز دیجیتال کیشو اینو را برای خود انتخاب کنید، توصیه ما استفاده کردن از کیف پول ایرانی این رمز ارز است.
کلام آخر
برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت تاپ کنز دعوت می کنیم.