تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سوالات تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم سال جاری را دارند به دنبال دریافت سوالات و مواد امتحانی این آزمون هستند. با دانلود سوالات تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ دانش آموزان علاوه بر تخمین نمره قبولی، می توانند خود را برای آزمون سمپاد سال های بعدی نیز آماده نمایند.


سوالات آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 به صورت اینترنتی از طریق سایت استعدادهای درخشان در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد. معمولا اغلب دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون های مدارس سمپاد را دارند به دنبال دریافت سوالات تیزهوشان سال های مختلف بوده تا خود را برای آزمون تیزهوشان سال بعد آماده نمایند.
سوالات تیزهوشان برای هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم منتشر می شود تا امکان محاسبه نمره قبولی دانش آموزان فراهم شود. دسترسی به سوالات آزمون تیزهوشان و جواب آن ها به صورت رایگان از طریق مراجعه به متن مقاله زیر امکان پذیر است. بنابراین در ادامه به بررسی نحوه دانلود سوالات تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به صورت رایگان، می پردازیم.

دانلود سوالات تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
دانش آموزانی که در پایه ششم ابتدایی در حال تحصیل هستند می توانند با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401- 1402، ثبت نام خود را در موعد مقرر تکمیل کرده و در این آزمون شرکت کنند تا شانس خود برای تحصیل در مدارس سمپاد را بسنجند.

یکی از راه های موفقیت داوطلبان ورود به مدارس سمپاد، مطالعه سوالات تیزهوشان سال های قبل می باشد تا از این طریق با انواع نمونه سوالات احتمالی آشنا شوند. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با توجه به تغییراتی که در این آزمون ها صورت گرفته به صورت سوالات هوش منتشر می شود.


به محض انتشار سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در اینجا قرار داده می شود.

مطالعه سوالات تیزهوشان 1400 و یا سال های پیش از آن نیز می تواند در قبولی بهتر داوطلبان موثر باشد. پاسخنامه سوالات آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نیز از طریق همان سایت استعدادهای درخشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir قابل دریافت می باشد که لینک آن در بخش زیر نیز ارائه شده است.

به محض انتشار پاسخنامه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ در اینجا اعلام می شود.

داوطلبانی که در تیزهوشان امسال شرکت کرده اند می توانند با دریافت سوالات و پاسخنامه آزمون سمپاد 1401 به تخمین رتبه قبولی خود بپردازند. نحوه تخمین رتبه قبولی از طریق نرم افزار هیوا در متن مقاله زیر ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه قبولی تیزهوشان

[تصویر:  academy1.gif]

دانلود سوالات تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
یکی از بزرگترین دغدغه های دانش آموزان نهم به دهم 1401، انتخاب رشته دبیرستان و تحصیل در یک مدرسه خوب است که باعث موفقیت آن ها در کنکور سراسری نیز شود. از جمله مدارسی که قبولی های کنکور آن ها معمولا بیشتر از سایر مدارس است، مدرسه تیزهوشان یا همان سمپاد می باشد.

دانش آموزانی که در آزمون نهم به دهم تیزهوشان شرکت کرده اند به دنبال نمونه سوالاتی برای مطالعه و آمادگی در این امتحان هستند. برخی دیگر نیز این آزمون را داده و اکنون منتظر نتایج بوده و قصد دارند نمره حاصل از آزمون تیزهوشان خود را تخمین بزنند. دانش آموزان با دانلود سوالات تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ امکان انجام مراحل گفته شده را خواهند داشت.


به محض انتشار سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در اینجا قرار داده می شود.

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، دانلود سوالات تیزهوشان 99 و یا سال های قبل از آن نیز می تواند آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون را برای داوطلبان فراهم آورد. همچنین با دریافت پاسخنامه آزمون تیزهوشان 1401 می توان به محاسبه رتبه قبولی خود پرداخت.

به محض انتشار پاسخنامه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ در اینجا اعلام می شود.

یکی از سوالاتی که اغلب دانش آموزان با درگیر هستند این است که برای قبولی در مدارس تیزهوشان چند درصد باید بزنیم؟ تا چه رتبه و ترازی در این آزمون پذیرفته می شوند؟ در مقاله زیر اطلاعات لازم در این خصوص داده شده است.

در ادامه بخوانید: برای قبولی در تیزهوشان چند درصد بزنیم؟


[تصویر:  madares.gif]



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم سال تحصیلی 1401 را در اختیار داوطلبان گذاشته و نحوه برنامه ریزی برای قبولی در این آزمون را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا برای آن ها شرح دهند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید اخبار مرتبط در این حوزه را دریافت نمایید.


[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چه زمانی منتشر می شود ؟
✔️ سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مدتی پس از برگزاری آن از طریق سایت استعدادهای درخشان منتشر می شود که در متن مقاله به جزئیات آن اشاره شده است.


2- ✔️ دفترچه سوالات تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 را از کجا می توان دانلود کرد ؟
✔️ لینک دریافت سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401، به محض انتشار در متن مقاله قرار می گیرد.


3- ✔️ برای قبولی در آزمون تیزهوشان چند درصد باید بزنیم ؟
✔️ اطلاعات کلی در خصوص نحوه محاسبه رتبه و درصدهای آزمون تیزهوشان در متن مقاله ارائه شده است.
منبع : سوالات تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲