تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج نهایی کنکور رشته های متمرکز با شرایط خاص
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
منظور از رشته های متمرکز با شرایط خاص رشته هایی هستند که اسامی پذیرفته شدگان نهایی به صورت قطعی و در یک مرحله اعلام نمی شود. نتیجه نهایی آن دسته از متقاضیان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1401 بعد از گذشت یک ماه در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.


داوطلبان در صورتی که نمره لازم در کنکور سراسری را کسب کرده باشند، به صورت چند برابر ظرفیت به مصاحبه حضوری دعوت می‌ شوند و در حالتی که مراحل مختلف مصاحبه، معاینه و آزمون عملی را با موفقیت طی کرده باشند به عنوان پذیرفته نهایی رشته متمرکز با شرایط خاص همزمان با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهند شد. 
داوطلبان علاقه مند به رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱ پس از ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری 1401 نتایج خود را در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی دریافت خواهند کرد. نتایج اولیه رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور 1401 به صورت لیست اسامی معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه، آزمون علمی یا عملی در بین کسانی که کد رشته محل های متمرکز با شرایط خاص را انتخاب کردند و دارای حد نصاب علمی لازم بوده اند از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
مرحله دوم نیز اعلام نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۱ می باشد که بر اساس آن نتیجه مصاحبه (قبولی یا عدم قبولی داوطلب) مشخص خواهد شد. در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱ می پردازیم. 

زمان اعلام نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور 1401
آن دسته از داوطلبانی که اسامی آن ها به صورت چند برابر ظرفیت در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود می بایست در مهلت مقرر برای مراحل مصاحبه، معاینه، آزمون علمی یا عملی آماده شوند. سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای زمان و نحوه شرکت در مراحل گزینش عملی را به اطلاع داوطلبان می رساند.

آن دسته از افرادی که در مصاحبه یا آزمون عملی رشته های متمرکز با شرایط خاص شرکت کردند، بعد از اتمام مراحل مصاحبه بی صبرانه در انتظار اعلام نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱ می باشند. سال گذشته نتایج نهایی این رشته ها همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری هفته اول مهر ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org اعلام شد.

پیش بینی می شود نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور 1401 نیز همانند سال گذشته در مهر ماه اعلام شود. باید دید سازمان سنجش چه زمانی را برای اعلام این نتایج مشخص خواهد کرد.


نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص 1401، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از سایر اخبار پیرامون کنکور ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید
بیشتر بخوانید: ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه و راهنمای تصویری اعلام نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور 1401
داوطلبان به منظور دریافت نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور میبایست وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و از منوی سمت راست سراسری را انتخاب کنند. بعد از ورود در بخش سراسری بر روی لینک اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 کلیک نمایند. در اعلام نتایج نهایی محل قبولی یا عدم قبولی داوطلبان مشخص شده و پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام و ادامه تحصیل به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

مراحل مشاهده نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور 1401

[list=1]
[*]ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org
[*]انتخاب گزینه سراسری ار منوی سمت راست
[*]کلیک روی لینک مشاهده "اطلاعیه نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۱"
[*]انتخاب مشاهده اسامی پذیرفته شدگان
[*]مشاهده نتیجه
[/list]
در مقاله زیر می توانید راجع به قبولی های کنکور سراسری اطلاعات لازم را کسب نمایید و مراحل ذکر شده در آن را برای مشاهده اسامی قبول شدگان طی کنید.
بیشتر بخوانید: قبولی های کنکور


[تصویر:  sarasari.gif]


در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات شما در این زمینه بوده و شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

آن دسته از افرادی که  پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 در هیچ یک از انتخاب های خود قبول نشدند، می توانند با اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری، اقدام به ثبت نام در این مرحله از پذیرش دانشگاه های سراسری نمایند.
در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور سراسری

[تصویر:  1480618076_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص در چه سایتی منتشر می شود؟
✔️ نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص در سایت سازمان سنجش منتشر می شود که جزئیات دقیق این اعلام نتایج در متن مقاله قرار داده شده است.


2- ✔️ برای دیدن نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟
✔️ برای دیدن نتایج اطلاعاتی مثل شماره پرونده، شماره داوطلبی نیاز است که در متن مقاله می توانید مطالعه کنید.


3- ✔️ نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص 1401 چه زمانی منتشر می شود؟
✔️ نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود که تاریخ دقیق آن در متن مقاله آمده است. 
منبع : اعلام نتایج نهایی کنکور رشته های متمرکز با شرایط خاص
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт