تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به دنبال اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ محل قبولی داوطلبان مشخص شده و پذیرفته شدگان می بایست در موعد مقرر نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه محل قبولی اقدام نمایند. با توجه به زمان انتخاب رشته این آزمون، نتایج نهایی کارشناسی ارشد علوم پزشکی احتمالا در مهر ماه اعلام شود.


مرکز سنجش پزشکی پس از اتمام زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 به بررسی فرم اینترنتی و اولویت بندی انتخاب های داوطلبان پرداخته و نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت را در سایت خود به آدرس sanjeshp.ir منتشر می کند.
داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه اولیه کارشناسی ارشد پزشکی مجاز به انتخاب رشته محل های متناسب با مجموعه امتحانی خود بوده و پس از بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته شرکت کنند، می توانند نتایج نهایی این آزمون را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.
مرکز سنجش پزشکی به منظور اطلاع دقیق متقاضیان از زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت، اخبار و اطلاعیه های گوناگونی را منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد. ما نیز در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می پردازیم.

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
هم زمان با آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401، جدولی حاوی بازه های زمانی در نظر گرفته شده برای مراحل مختلف این آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. با توجه به اطلاعیه سازمان علوم پزشکی، نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ احتمالا در مهر خواهد بود.

سال گذشته زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت در تیر ماه بود و نتایج نهایی آن حدود 3 ماه بعد، در مهر ماه و از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir منتشر شد. هنوز زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 مشخص نیست اما، پیش بینی می کنیم این نتایج همانند سال گذشته در مهر ماه منتشر شود. توصیه می شود در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا عضو شده و از تمامی اخبار و اطلاعیه ها در اسرع وقت مطلع شوید.


به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص شود، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1401 و ورود به سایت دریافت نتایج، می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: سایت اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت


نحوه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
با مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود پرداخته بودند، می توانند به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود را مورد بررسی قرار دهند.

مراحل اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مراجعه به سایت sanjeshp.ir
انتخاب بخش کارشناسی ارشد
کلیک بر روی لینک اعلام نتایج نهایی
وارد کردن کد رهگیری و دریافت کارنامه

راهنمای تصویری اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و از منوی سمت راست وارد بخش کارشناسی ارشد شوید.

[تصویر:  1603717174_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...8C%201.PNG]

در این بخش کافی است بر روی لینک " نتایج نهایی " کلیک نمایید.

[تصویر:  1603717199_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...8C%202.PNG]

در صفحه بعد با انتخاب گزینه نتایج نهایی، کادر مربوط به کد رهگیری فعال شده و داوطلبان با وارد کرد این کد می توانند نتایج نهایی خود را مشاهده نمایند. 

[تصویر:  1603717227_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...8C%203.PNG]

متقاضیان پس از اطلاع از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد پزشکی می توانند به دانشگاه محل پذیرش خود رفته و اقدامات لازم را انجام دهند.

داوطلبانی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت


[تصویر:  arshad.gif]



مشاوره ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج کارشناسی ارشد پزشکی 1401 در ردیف پذیرفته شدگان این آزمون قرار می گیرند باید در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی خود اقدام نمایند. با توجه به این که دانشگاه ها زمان و نحوه ثبت نام را در سایت اینترنتی خود اعلام می کنند، پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه ملزم به مراجعه به سایت دانشگاه محل قبولی خود می باشند. در قسمت زیر به برخی نکات مورد توجه در این زمان اشاره می کنیم :

بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل ممنوع بوده و با توجه به این که داوطلب محل پذیرش خود را با آگاهی کامل تعیین نموده هیچ گونه تغییری در محل پذیرش انجام نخواهد شد.

پذیرفته شدگان دوره روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در صورت عدم ثبت نام یا انصراف از دانشگاه، جزو مشمولین محرومیت از ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قرار گرفته و حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ را نخواهند داشت.

داوطلبان می بایست در زمان مراجعه به دانشگاه محل قبولی مدارک لازم برای ثبت نام را که در سایت مرکز سنجش پزشکی اعلام می شود به همراه داشته باشند.

عدم مراجعه و ثبت نام پذیرفته شدگان در تاریخ های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

داوطلبانی که علاوه بر قبولی در این آزمون جزو پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1401 نیز می باشند تنها مجاز به ثبت نام در یکی از دو دانشگاه محل قبولی خواهند بود.

موارد بالا تنها بخشی از نکات ویژه ای است که پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می بایست مورد توجه قرار دهند. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در این زمان همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها خواهند بود. 
در ادامه بخوانید: توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 در چه سایتی منتشر می شود؟
✔️ داوطلبان برای مشاهده نتایج خود باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند که نحوه مشاهده این نتایج در متن مقاله شرح داده شده است.


2- ✔️ برای دریافت نتایج نهایی کنکور ارشد پزشکی چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟
✔️ مطابق متن مقاله اطلاعات لازم برای دریافت این نتایج کد رهگیری ثبت نام می باشد.


3- ✔️ پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 مجاز به شرکت در آزمون سال بعد می باشند؟
✔️ مطابق متن مقاله این داوطلبان مشمول شرایط محرومیت از ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال بعد بوده و مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند.
منبع : اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱