تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: درمانهای سنتی برای پیشگیری از ریزش مو 1
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]ریزش مو میتواند بسیار ناراحت کننده باشد. زیرا میتواند سطح اعتماد به نفس و زیبایی ظاهری را کاهش دهد. دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد مانند استفاده نادرست از مواد شیمیایی، اختلالات هورمونی، شیوه زندگی بد، داروها، خواب معمولی متناوب، اضطراب، اختلال در پوست سر، استفاده بیش از حد از گرما.
برای جلوگیری از خشکی مو، نازک شدن موها، سفید شدن زودتر موها، دو شاخه شدن موها، آلوپسی و موهای شکننده باید به خوبی از موهای خود مراقبت کنید. استفاده از ماسکهای گیاهی مو راه حل عالی برای تغذیه موهای ظریف شما است.
ماسکهای موی طبیعی و گیاهی یکی از بهترین درمان‌های طبیعی است که به توقف ریزش مو و تقویت رشد مو کمک می‌کند. این ماسکها به طرزی جادویی کار می‌کنند تا موهای شما را با مراقبت طبیعی تقویت و بلند کرده و همچنین مشکل پوست را حل کنند.
ماسک موی آملا و شیکاکای
ماسک مو برای سیاه و براق شدن موها
محلول طبیعی مناسب برای از بین بردن شوره سر ماسک موی آملا و شیکاکای است. این نه تنها برای از بین بردن شوره سر مناسب است، بلکه پوست سر شما را بدون آلودگی نیز درمان میکند. آملا یک درمان طبیعی عالی برای تغذیه مو است، زیرا به تقویت مو کمک کرده و همچنین ریشه ها را تقویت میکند و آنها را قوی تر و در عین حال از سفید شدن زودرس موها جلوگیری میکند و به سیاه شدن مو منجر میشود.
1 فنجان پودر آملا و ½ فنجان پودر شیکاکای را به مقدار کافی آب ولرم اضافه کنید و بگذارید این مخلوط 1 تا 2 ساعت بماند سپس آن را به آرامی به مدت 5 تا 10 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. 30 دقیقه صبر کنید و سپس بشویید.
https://dermisteb.com/?s=%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4+%D9%85%D9%88&post_type=product
[/font]

[تصویر:  c3d73a0b06a4f18b.jpg]