تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه انتخاب رشته ارشد بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1401 مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می شوند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود را انجام خواهند داد.


پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401، داوطلبانی که در مهلت زمانی تعیین شده فرم ثبت نام را تکمیل کرده و در زمان برگزاری کنکور ارشد علوم پزشکی در جلسه آزمون حضور داشته اند، وارد مرحله سرنوشت ساز انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت خواهند شد.
در این مرحله متقاضیان می بایست با توجه به اطلاعات مندرج در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد علوم پزشکی، رشته محل های مورد نظر خود را از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت استخراج نموده و در فرم اینترنتی مربوطه درج نمایند.
با توجه به این که شرکت در این مرحله از شرایط و ضوابط خاصی برخوردار می باشد علاوه بر لیست رشته محل ها، تمامی این ضوابط به همراه جزئیات در دفترچه انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱ درج می شود که در ادامه به بررسی زمان انتشار این دفترچه پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه می دهیم.


زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401
مرکز سنجش پزشکی طبق روال سالیان گذشته جدول زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را تهیه کرده و در دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت این آزمون منتشر می کند. بر اساس این جدول، احتمالا زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، اواسط مرداد ماه باشد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضمن دانلود این دفترچه می توانند قسمت های مختلف آن را مورد مطالعه قرار دهند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی 1401 به معرفی دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت پذیرش رشته های مختلف پرداخته و منبع مناسبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب می باشد. در جدول زیر دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت سال گذشته قرار داده شده است و به محض اینکه دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ منتشر شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت سال گذشته
[list]
[*]نویسنده: سایت سنجش پزشکی
[*]حجم: 10MB
[*]منبع: sanjeshp.ir
[/list]دانلود فایل


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401 مطالعه مقاله زیر به شما پشنهاد می شود.
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت


[تصویر:  arshad.gif]


جزئیات دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401
سازمان علوم پزشکی کشور، با انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401، به معرفی دانشگاه ها و مراکز پذیرنده دانشجو در این آزمون پرداخته و شرایط و ضوابط پذیرش در هر دانشگاه را به صورت مجزا توضیح می دهد. داوطلبان می توانند با توجه به مجموعه امتحانی که در زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اعلام کرده بودند به انتخاب دو مجموعه امتحانی از این دفترچه بپردازند.

تعداد انتخاب کد رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بستگی به تعداد رشته هایی دارد که در هر مجموعه امتحانی وجود دارد. بنابراین ممکن است تعداد انتخاب های یک داوطلب با داوطلب دیگر متفاوت باشد.

برای آشنایی با لیست رشته های کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های ارشد وزارت بهداشت

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در خصوص انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی 1401 بوده و شرایط و ضوابط دانشگاه های پذیرنده دانشجو، ظرفیت پذیرش و نحوه انتخاب رشته صحیح را مطابق با دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اختیار داوطلبان قرار می دهند. برای ارتباط با کارشناسان این مرکز می توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید.

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ را دارند برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.
در ادامه بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی منتشر می شود؟
✔️ این دفترچه همزمان با آغاز فرایند انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که آن در متن مقاله قرار داده شده است.


2- ✔️ در دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟
✔️ مطابق متن مقاله داوطلبان با دانلود این دفترچه می توانند از دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت هر رشته محل مطلع شوند.


3- ✔️ دفترچه انتخاب رشته ارشد پزشکی تنها مختص دانشگاه های دولتی می باشد؟
✔️ خیر، این دفترچه برای کلیه داوطلبان دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد منتشر می شود که لینک دانلود آن در متن مقاله قرار داده شده است.
منبع : دفترچه انتخاب رشته ارشد بهداشت