تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارنامه ای تحت عنوان کارنامه علمی یا کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت سال 1401 برای متقاضیانی که در جلسات مصاحبه مناطق آمایشی شرکت کرده اند بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir منتشر می شود. زمان انتشار و دریافت این کارنامه نهایی احتمالا در آبان ماه خواهد بود.


بعد از اتمام مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 و همزمان با اعلام نتایج نهایی این آزمون، مرکز سنجش پزشکی کارنامه ای برای مردودین و پذیرفته شدگان بر روی سایت خود به آدرس sanjeshp.ir منتشر می کند. در این کارنامه که کارنامه علمی نام دارد، برای مردودین نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب نوشته خواهد شد.
از آن جا مطلع شدن داوطلبان از وضعیت علمی خود در زمان مناسب می تواند به رفع شبهات و پرسش های آنان در این خصوص کمک کند، در ادامه این مطلب به بررسی زمان دریافت کارنامه علمی وزارت بهداشت ۱۴۰۱ پرداخته شده است.

زمان انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
بعد از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1401، مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir پاسخ نامه های داوطلبان را با استفاده از کلید سوالات تصحیح می کند و نتایج مرحله اول را فقط به صورت مجاز بودن یا نبودن به انتخاب رشته اعلام می کند. 

به دلیل اینکه روند مصاحبه پذیرفته‌ شدگان اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته تحت تاثیر قرار نگیرد، جزئیات برای داوطلبان و مصاحبه کنندگان منتشر نخواهد شد، اما پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت این جزئیات در قالب کارنامه علمی منتشر می شود. برای اطلاع دقیق از اخبار مربوط به زمان انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می توانید عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید.


به محض اینکه زمان انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت سال 1401 مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.
بیشتر بخوانید: کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت
انتشار کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت 1401 آخرین مرحله از این آزمون می باشد و پس از آن که داوطلبان از جزئیات عملکرد خود در این آزمون باخبر شدند، می توانند در صورت قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی خود جهت ثبت نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند.

با این وجود هر ساله تعدادی از داوطلبان از رشته محل قبولی خود راضی نبوده و یا در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته نمی شوند که مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir در صورت وجود ظرفیت خالی در دانشگاه های پذیرنده دانشجویان دکتری، فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت را برای این افراد فراهم می کند.

برای اطلاع از زمان دریافت کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.
بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت


[تصویر:  doktora.gif]



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در بررسی کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت به شما کمک کنند. در صورتی که درباره هر یک از مراحل آزمون دکتری وزارت بهداشت پرسشی در ذهن دارید، می توانید از طریق سیستم مشاوره تلفنی هیوا پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید.
در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت

[تصویر:  1480617919_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]





سوالات متداول

1- ✔️ کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت را چه زمانی می توان دریافت کرد؟
✔️ کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت حدودا در آبان ماه منتشر خواهد شد که پس از مشخص شدن زمان دقیق آن این مقاله به روز رسانی می شود.


2- ✔️ از چه طریق می توان کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت را مشاهده نمود؟
✔️ سایت مرکز سنجش پزشکی مسئولیت انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت را دارد و به محض انتشار لینک دسترسی به آن در متن مقاله قرار می گیرد.


3- ✔️ چه اطلاعاتی در کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت در اختیار داوطلب قرار می گیرد؟
✔️ در کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت جزئیات وضعیت علمی داوطلب اعلام می شود که برای توضیحات بیش تر در این زمینه می توانید به متن مقاله مراجعه کنید.
منبع : تاریخ انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت