تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مسکن ایوان مدائن در خرید و فروش ملک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چگونه در اجاره املاک سرمایه گذاری کنیم
نکاتی برای خرید اولین آپارتمان در جهانشهر اجاره ای
توسط تیم پارکر
به روز شده در 09 نوامبر 2021
بازبینی شده توسط سامر اندرسون
راهنمای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
 
مبانی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
 
    درک املاک و مستغلات
    راه های سرمایه گذاری
    چگونه میتوان پول بدست آورد
    عوامل مهم برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
    بازده سرمایه گذاری در املاک و مستغلات (ROI)
 
REITs
 
    صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REIT)
    نحوه سرمایه گذاری در REITS
    سرمایه گذاری مستقیم املاک و مستغلات در مقابل REITs
    REIT در مقابل صندوق های املاک و مستغلات
    REITهای سهام در مقابل REITهای وام مسکن
    نحوه ارزیابی REIT
    خطرات REITS
    تراست های سرمایه گذاری املاک اسیر
    نحوه تجزیه و تحلیل REIT
 
سرمایه گذاری در املاک اجاره ای
 مسکن ایوان مدائن
    خرید اولین آپارتمان در جهانشهر اجاره ای شما
    ویژگی های یک آپارتمان در جهانشهر اجاره ای سودآور
    تلنگر در مقابل خواص درآمد اجاره
    ROI یک آپارتمان در جهانشهر اجاره ای را محاسبه کنید
    نحوه استهلاک املاک اجاره ای
 
سرمایه گذاری های جایگزین در املاک و مستغلات
 
    مقداری املاک و مستغلات را به مجموعه خود اضافه کنید
    سرمایه گذاری های جایگزین در املاک و مستغلات
    بهترین سایت های تامین مالی جمعی املاک و مستغلات
 
استراتژی های سرمایه گذاری
 
    عادات سرمایه گذاران موفق املاک و مستغلات
    اشتباهاتی که سرمایه گذاران املاک و مستغلات باید از آن اجتناب کنند
    ارزش املاک سرمایه گذاری املاک و مستغلات
    سرمایه گذاری در املاک لوکس
 
پیامدهای مالیاتی
 
    از سود سرمایه خودداری کنید
    جلوگیری از حملات مالیاتی
    1031 قوانین مبادله
    استراتژی پرداخت اقساطی
 
    مزایا و معایب سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
        دلایل اصلی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
        املاک و مستغلات در مقابل سهام
        چرا املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز است؟
 
فهرست مطالب
 
    تصمیم بگیرید که آیا از شما جدا شده و صاحبآپارتمان در جهانشهر هستید
    پرداخت بدهی شخصی
    پیش‌پرداخت 20% (یا بزرگ‌تر) را تضمین کنید
    مکان مناسب را پیدا کنید
    باید بخری یا مالی؟
    نحوه دریافت وام مسکن برای آپارتمان در جهانشهر اجاره ای
    مراقب نرخ های بهره بالا باشید
    حاشیه های خود را محاسبه کنید
    سرمایه گذاری در بیمه مالک
    عامل در هزینه های غیرمنتظره
    از Fixer-Upper اجتناب کنید
    محاسبه هزینه های عملیاتی
    بازگشت خود را تعیین کنید
    خرید آپارتمان در جهانشهر ارزان قیمت
    تعهدات قانونی خود را بشناسید
    چه زمانی یک مدیر املاک استخدام کنیم
    ریسک ها را در مقابل پاداش ها بسنجید
    آیا باید یک شریک سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پیدا کنم؟
    چگونه یک شریک سرمایه گذاری املاک پیدا کنم؟
    برای خرید آپارتمان در جهانشهر سرمایه گذاری به چه میزان پیش پرداخت نیاز دارید؟
    آیا باید در کاندو سرمایه گذاری کنم؟
    خط پایین
 
آیا به خرید آپارتمان در جهانشهر سرمایه گذاری فکر می کنید؟ املاک و مستغلات بسیاری از ثروتمندترین افراد جهان را به وجود آورده است، بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم سرمایه گذاری مناسبی است. با این حال، کارشناسان موافق هستند که مانند هر سرمایه‌گذاری، بهتر است قبل از غواصی با صدها هزار دلار، به خوبی آگاه باشید. در اینجا عوامل و چالش هایی وجود دارد که باید قبل از خرید اولین آپارتمان در جهانشهر اجاره ای خود در نظر بگیرید.
خوراکی های کلیدی
 
    سرمایه گذاری در املاک اجاره ای می تواند سودآور باشد، اما می تواند با چالش های زیادی همراه باشد.
    وام گیرندگان معمولاً باید حداقل 20٪ پیش پرداخت را برای رهن آپارتمان در جهانشهر اجاره ای تضمین کنند.
    مالک بودن مستلزم مجموعه وسیعی از مهارت‌ها، از درک قوانین پایه مستاجر تا تعمیر شیر آب نشتی است.
    کارشناسان توصیه می‌کنند در صورتی که آپارتمان در جهانشهر را اجاره نمی‌دهید، یا اگر درآمد اجاره، وام مسکن را پوشش نمی‌دهد، یک بالشتک مالی داشته باشید.
 
تصمیم بگیرید که آیا از شما جدا شده و صاحبآپارتمان در جهانشهر هستید
 
صاحبآپارتمان در جهانشهر بودن می تواند راه خوبی برای کسب درآمد آپارتمان در جهانشهری باشد، اما آسان و جذاب نیست . علاوه بر انتخاب آپارتمان در جهانشهر مناسب ، آماده سازی واحد، و یافتن مستاجران قابل اعتماد ، همیشه مشکلات و سردردهای تعمیر و نگهداری وجود دارد.مسکن ایوان مدائن
 
آیا راه خود را در اطراف جعبه ابزار می شناسید؟ در تعمیر دیوار خشک یا رفع گرفتگی توالت چگونه هستید؟ مطمئناً، می‌توانید با کسی تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهد یا می‌توانید یک مدیر دارایی استخدام کنید ، اما این به سود شما می‌خورد. صاحبان املاکی که یک یا دو آپارتمان در جهانشهر دارند اغلب برای صرفه جویی در هزینه تعمیرات خود را انجام می دهند.
 
البته، با اضافه کردن املاک بیشتر به مجموعه خود، این تغییر می کند. لارنس پریرا، رئیس مدیریت ثروت کینگ هاربر در ساحل ردوندو، کالیفرنیا، در ساحل غربی زندگی می کند اما دارای املاکی در ساحل شرقی است. به عنوان کسی که می‌گوید اصلا اهلی نیست، این کار را انجام می‌دهد. چگونه؟ پریرا می‌گوید: «من یک تیم قوی از نظافتچی‌ها، دست‌کاران و پیمانکاران را گرد هم آوردم. 1
 
اگر اهلی نیستید و پول نقد زیادی ندارید، ممکن است صاحبآپارتمان در جهانشهر بودن برای شما مناسب نباشد.
پرداخت بدهی شخصی
 
سرمایه گذاران باهوش ممکن است بدهی را به عنوان بخشی از استراتژی سرمایه گذاری پرتفوی خود داشته باشند ، اما افراد عادی باید از آن اجتناب کنند. اگر وام های دانشجویی، صورتحساب های پزشکی پرداخت نشده یا فرزندانی دارید که به زودی وارد دانشگاه می شوند، خرید آپارتمان در جهانشهر اجاره ای ممکن است فعلاً حرکت درستی نباشد.
 
پریرا موافق است که محتاط بودن امری کلیدی است، و می گوید: "اگر بازگشت شما از املاک و مستغلات شما بیشتر از هزینه بدهی است، لازم نیست بدهی را پرداخت کنید. این محاسبه ای است که باید انجام دهید." پریرا پیشنهاد می کند یک بالشتک نقدی داشته باشید. "خود را در موقعیتی قرار ندهید که فاقد پول نقد برای پرداخت بدهی خود باشید. همیشه یک حاشیه امنیت داشته باشید." 1
پیش‌پرداخت 20% (یا بزرگ‌تر) را تضمین کنید
 
املاک سرمایه گذاری عموماً به پیش پرداختی بیشتر از املاک تحت تصرف مالک نیاز دارند. آنها الزامات تایید دقیق تری دارند. 3 درصدی که ممکن است برای آپارتمان در جهانشهر‌ای که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنید، گذاشته باشید، برای یک آپارتمان در جهانشهر سرمایه‌گذاری کارساز نیست. با توجه به اینکه بیمه رهن در املاک اجاره ای موجود نیست ، حداقل به 20٪ پیش پرداخت نیاز دارید . با این حال، ممکن است بتوانید پیش پرداخت را از طریق تامین مالی بانکی، مانند وام شخصی دریافت کنید .
مکان مناسب را پیدا کنید
 
آخرین چیزی که می خواهید این است که در یک آپارتمان در جهانشهر اجاره ای در منطقه ای گیر کنید که به جای ثبات یا افزایش بخار در حال کاهش است. یک شهر یا محلی که در آن جمعیت در حال افزایش است و یک طرح احیا در حال انجام است، یک فرصت بالقوه سرمایه گذاری را نشان می دهد.
 
هنگام انتخاب یک آپارتمان در جهانشهر اجاره ای سودآور ، به دنبال مکانی با مالیات بر دارایی پایین، منطقه مدرسه مناسب، و امکانات رفاهی فراوان مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، خرید، مسیرها و پارک ها باشید. علاوه بر این، محله ای با نرخ جرم و جنایت پایین، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و بازار کار رو به رشد ممکن است به معنای جمع بزرگتری از اجاره کنندگان بالقوه باشد.
باید بخری یا مالی؟
 
آیا خرید با پول نقد بهتر است یا برای تامین مالی آپارتمان در جهانشهر سرمایه گذاری خود ؟ این بستگی به اهداف سرمایه گذاری شما دارد. پرداخت نقدی می تواند به ایجاد جریان نقدی ماهانه مثبت کمک کند. یک آپارتمان در جهانشهر اجاره ای بگیرید که خرید آن 100000 دلار است. با درآمد اجاره، مالیات، استهلاک و مالیات بر درآمد، خریدار نقدی می‌تواند 9500 دلار درآمد سالانه یا 9.5 درصد بازده سالانه 100000 دلار سرمایه‌گذاری را ببیند.
 
از سوی دیگر، تامین مالی می‌تواند سود بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، فرض کنید یک سرمایه‌گذار 20 درصد برای یک آپارتمان در جهانشهر کم می‌کند، با ترکیب 4 درصد در وام مسکن. پس از برداشتن هزینه های عملیاتی و بهره اضافی، درآمد تقریباً به 5580 دلار در سال می رسد. جریان نقدی برای سرمایه گذار کمتر است، اما بازده سالانه 27.9 درصد سرمایه گذاری 20000 دلاری بسیار بیشتر از 9.5 درصدی است که خریدار نقدی به دست آورده است.
نحوه دریافت وام مسکن برای آپارتمان در جهانشهر اجاره ای
 
اگرچه رهن آپارتمان در جهانشهر اجاره ای اساساً همان وام مسکن اولیه است، اما تفاوت های اساسی وجود دارد. برای شروع، نرخ های نکول بالاتری در وام های اجاره آپارتمان در جهانشهر وجود دارد، زیرا وام گیرندگانی که با مشکلات مالی مواجه هستند تمایل دارند ابتدا روی وام مسکن اصلی آپارتمان در جهانشهر تمرکز کنند. ریسک اضافه به این معنی است که وام دهندگان معمولاً نرخ بهره بالاتری را برای املاک اجاره ای دریافت می کنند.
 
سپس استانداردهای پذیره نویسی وجود دارد که تمایل دارند برای املاک اجاره ای سختگیرانه تر باشند. به طور کلی، وام دهندگان وام مسکن بر امتیاز اعتبار وام گیرنده، پیش پرداخت و نسبت بدهی به درآمد تمرکز می کنند. همین عوامل در مورد رهن املاک اجاره ای نیز صدق می کند، اما وام گیرنده احتمالاً دارای امتیاز اعتباری سخت گیرانه تر و آستانه های DTI و حداقل پیش پرداخت بالاتر خواهد بود. علاوه بر این، وام دهنده ممکن است نگاه دقیق تری به سابقه اشتغال و درآمد وام گیرنده بیندازد و بخواهد تجربه قبلی را به عنوان صاحبآپارتمان در جهانشهر ببیند.
 
به طور کلی، آنچه وام دهندگان از وام گیرندگان برای تأیید رهن آپارتمان در جهانشهر اجاره ای می خواهند، در اینجا آمده است:
 
    نمره های اعتباری: حداقل نمره 620، با نرخ بهتر و شرایط ارائه شده با نمرات 740 و بالاتر است.
    پیش‌پرداخت: می‌توان حداقل 3 درصد از وام مسکن معمولی را برای یک اقامتگاه اولیه پرداخت کرد، اما وام‌گیرندگان باید بیمه خصوصی وام مسکن (PMI) را بپردازند اگر پیش‌پرداخت کمتر از 20 درصد باشد. PMI در مورد وام مسکن اجاره ای اعمال نمی شود، بنابراین وام گیرندگان به طور کلی باید حداقل 15٪ تا 20٪ را کاهش دهند.
    نسبت بدهی به درآمد (DTI): DTI درصدی از درآمد ماهانه وام گیرنده را نشان می دهد که به سمت پرداخت بدهی می رود. اگرچه محدودیت‌ها برای وام‌های مسکن اولیه انعطاف‌پذیرتر هستند، اما وام‌گیرندگان باید DTI بین 36 تا 45 درصد داشته باشند تا واجد شرایط دریافت وام مسکن اجاره‌ای باشند.
    پس انداز: وام گیرندگان علاوه بر نشان دادن نسبت بدهی به درآمد مطلوب، باید پول کافی برای پوشش سه تا شش ماه پرداخت وام مسکن از جمله اصل، سود، مالیات و بیمه را نیز در بانک داشته باشند.
 
مراقب نرخ های بهره بالا باشید
 
هزینه وام گرفتن پول ممکن است در سال 2021 نسبتاً ارزان باشد، اما نرخ بهره در آپارتمان در جهانشهر سرمایه گذاری عموماً بالاتر از وام مسکن سنتی است. اگر تصمیم به تامین مالی خرید خود دارید، به یک وام مسکن کم نیاز دارید که سود ماهانه شما را زیاد نمی برد.
 
تبعیض در وام مسکن غیرقانونی است. اگر فکر می کنید بر اساس نژاد، مذهب، جنسیت، وضعیت تأهل، استفاده از کمک های عمومی، منشاء ملی، ناتوانی یا سن مورد تبعیض قرار گرفته اید، می توانید اقداماتی را انجام دهید. یکی از این مراحل، ارسال گزارش به اداره حمایت مالی مصرف کننده یا وزارت مسکن و توسعه شهری ایالات متحده (HUD) است .
حاشیه های خود را محاسبه کنید
 
هدف شرکت‌های وال استریت که دارایی‌های مضطرب را خریداری می‌کنند، بازدهی 5 تا 7 درصدی دارند، زیرا در کنار سایر هزینه‌ها، باید به کارکنان پرداخت کنند. افراد باید بازدهی 10 درصدی را هدف گذاری کنند. هزینه های نگهداری را سالانه 1% ارزش آپارتمان در جهانشهر برآورد کنید. سایر هزینه ها شامل بیمه صاحبان آپارتمان در جهانشهر، هزینه های احتمالی انجمن صاحبان آپارتمان در جهانشهر، مالیات بر دارایی، هزینه های ماهانه مانند کنترل آفات، و محوطه سازی، همراه با هزینه های نگهداری منظم برای تعمیرات است.مسکن ایوان مدائن
سرمایه گذاری در بیمه مالک
 
از سرمایه گذاری جدید خود محافظت کنید: علاوه بر بیمه صاحب آپارتمان در جهانشهر ، صاحبان املاک اجاره ای باید همیشه بیمه صاحبآپارتمان در جهانشهر را خریداری کنند . این نوع بیمه عموماً خسارت اموال، درآمد از دست رفته اجاره و حفاظت از مسئولیت را پوشش می دهد - در صورتی که مستاجر یا بازدیدکننده در نتیجه مسائل نگهداری آپارتمان در جهانشهر آسیب ببیند. 2
 
به خاطر داشته باشید که بیمه نامه های استاندارد صاحبان آپارتمان در جهانشهر ممکن است خسارات وارده در هنگام اجاره آپارتمان در جهانشهر را پوشش ندهند. 3 با نماینده بیمه خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی بیمه شده اید.
 
برای کاهش هزینه‌های خود، بررسی کنید که آیا یک ارائه‌دهنده بیمه به شما اجازه می‌دهد بیمه صاحبآپارتمان در جهانشهر را با یک بیمه نامه صاحب آپارتمان در جهانشهر بسته‌بندی کنید.
عامل در هزینه های غیرمنتظره
 
این فقط هزینه های نگهداری و نگهداری نیست که به درآمد اجاره شما کمک می کند. همیشه این احتمال وجود دارد که یک موقعیت اضطراری ایجاد شود - به عنوان مثال آسیب سقف در اثر طوفان یا ترکیدگی لوله هایی که کف آشپزآپارتمان در جهانشهر را تخریب می کند. برنامه ریزی کنید که 20 تا 30 درصد از درآمد اجاره خود را برای این نوع هزینه ها کنار بگذارید تا بودجه ای برای پرداخت به موقع تعمیرات داشته باشید.
از Fixer-Upper اجتناب کنید
 
وسوسه انگیز است که به دنبال آپارتمان در جهانشهر ای بگردید که بتوانید آن را با قیمتی ارزان تهیه کنید و به آپارتمان در جهانشهر اجاره ای تبدیل کنید . با این حال، اگر این اولین آپارتمان در جهانشهر شماست، احتمالا ایده بدی است. مگر اینکه پیمانکاری داشته باشید که کار با کیفیت را ارزان انجام دهد - یا در تعمیرات بزرگ آپارتمان در جهانشهر مهارت داشته باشید - احتمالاً هزینه زیادی برای بازسازی خواهید پرداخت. در عوض، به دنبال آپارتمان در جهانشهر ای باشید که قیمتی کمتر از بازار داشته باشد و فقط نیاز به تعمیرات جزئی داشته باشد.
محاسبه هزینه های عملیاتی
 
هزینه های عملیاتی آپارتمان در جهانشهر جدید شما بین 35 تا 80 درصد درآمد ناخالص  عملیاتی شما خواهد بود. اگر 1500 دلار برای اجاره دریافت می کنید و هزینه های شما 600 دلار در ماه است، 40 درصد برای هزینه های عملیاتی خواهید بود. برای محاسبه ساده تر، از قانون 50% استفاده کنید. اگر اجاره ای که دریافت می کنید 2000 دلار در ماه است، انتظار داشته باشید که 1000 دلار در کل هزینه ها بپردازید.
بازگشت خود را تعیین کنید
 
به ازای هر دلاری که سرمایه گذاری می کنید، بازده آن دلار چقدر است؟ سهام ممکن است 7.5٪ بازده نقدی را ارائه دهند ، در حالی که اوراق قرضه ممکن است 4.5٪ پرداخت کنند. بازدهی 6 درصدی در سال اول شما به عنوان صاحبآپارتمان در جهانشهر سالم در نظر گرفته می شود، به خصوص به این دلیل که این تعداد باید در طول زمان افزایش یابد.
خرید آپارتمان در جهانشهر ارزان قیمت
 
هر چه آپارتمان در جهانشهر گران تر باشد، هزینه های جاری شما بیشتر خواهد بود. برخی از کارشناسان توصیه می کنند که با یک آپارتمان در جهانشهر 150000 تا 200000 دلاری در محله ای رو به رشد شروع کنید . علاوه بر این، کارشناسان توصیه می کنند که هرگز زیباترین آپارتمان در جهانشهر را برای فروش در بلوک نخرید – و همینطور برای بدترین آپارتمان در جهانشهر در بلوک.
آیا خرید کاندو سرمایه گذاری خوبی است؟
 
کاندوها می‌توانند گزینه خوبی برای خریداران آپارتمان در جهانشهر اجاره‌ای باشند، زیرا نسبت به آپارتمان در جهانشهر‌های یک‌خانواری مقرون به صرفه‌تر هستند، و اغلب در مکان‌های مطلوبی قرار دارند (به این فکر کنید: در ساحل یا یک پیست اسکی). علاوه بر این، کاندوها اغلب نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند زیرا مالکان مسئول مراقبت از محوطه یا نمای بیرونی ساختمان نیستند.
 
با این حال، تامین مالی یک کاندو می تواند دشوارتر از گرفتن وام مسکن برای یک آپارتمان در جهانشهر تک خانواده باشد. به عنوان مثال، اکثر وام دهندگان نیاز دارند که حداقل 50 درصد از واحدها تحت اشغال باشند و انجمن مالکان آپارتمان در جهانشهر در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. همچنین مهم است که ارزیابی های ویژه بالقوه را در نظر بگیرید . ممکن است بتوانید حقوق ماهیانه را بدون مشکل تغییر دهید، اما اگر ساختمان مثلاً به سقف جدید نیاز دارد، ممکن است یک بار پرداخت ویژه که می تواند هزاران (یا ده ها هزار) دلار باشد، بدهکار باشید.
تعهدات قانونی خود را بشناسید
 
صاحبان اجاره باید با قوانین مالک و مستاجر در ایالت و محل خود آشنا باشند. 4 برای جلوگیری از مشکلات قانونی، برای مثال، درک حقوق مستاجران و تعهدات شما در مورد سپرده های امنیتی، الزامات اجاره، قوانین تخلیه، مسکن منصفانه و موارد دیگر مهم است.
چه زمانی یک مدیر املاک استخدام کنیم
 
صاحبان املاک اجاره ای می توانند آپارتمان در جهانشهر را خودشان مدیریت کنند یا یک مدیر آپارتمان در جهانشهر استخدام کنند . این می تواند تصمیم سختی باشد زیرا مدیران املاک معمولاً بین 8 تا 12 درصد از اجاره های جمع آوری شده را دریافت می کنند که واقعاً می تواند منجر به سود شود.
 
با این حال، استخدام یک مدیر املاک با تجربه می تواند ارزش این هزینه را داشته باشد. به هر حال، این به معنای کار کمتر و سردرد کمتر برای شما است، زیرا از تخصص آنها در صنعت استفاده می کنید. به طور کلی، یک مدیر دارایی:
 
    نحوه بازاریابی آپارتمان در جهانشهر را بدانید
    بازار اجاره محلی را درک کنید و اطمینان حاصل کنید که اجاره را مطابق با آن قیمت گذاری می کنید
    آپارتمان در جهانشهر را به مستاجران بالقوه نشان دهید (بنابراین مجبور نباشید)
    مستاجران صفحه نمایش (به عنوان مثال، بررسی اعتبار و تأیید مراجع)
    از طرف خود اجاره بگیرید و پول را به حساب بانکی خود واریز کنید
    به اجاره های دیرهنگام رسیدگی کنید و روند تخلیه را دنبال کنید
    رسیدگی به شکایات مستاجر
    کارهای تعمیر و نگهداری را ترتیب دهید
    قبوض مربوط به اموال مانند مالیات بر دارایی، آب و برق و بیمه را بپردازید
 
برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا استخدام یک مدیر دارایی برای شما منطقی است یا خیر، این سوالات را از خود بپرسید:
 
    آیا من برای مدیریت آپارتمان در جهانشهر وقت دارم؟ اگر شغل تمام وقت دیگری دارید، احتمالاً زمان یا انرژی لازم برای مدیریت یک آپارتمان در جهانشهر را به تنهایی نخواهید داشت. این امر به ویژه در صورتی صادق است که چندین آپارتمان در جهانشهر داشته باشید.
    آپارتمان در جهانشهر اجاره ای چقدر به آپارتمان در جهانشهر من نزدیک است؟ دور بودن از اجاره، زمان بیشتری از روز شما را می گیرد و مدیریت مسائل روزمره و فوری را دشوارتر می کند.
    آیا حاضرم با مستاجران معامله کنم؟ حتی اگر کار غربالگری را به خوبی انجام دهید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود در مقطعی با مستاجران غیرمنطقی، اجاره‌های دیرهنگام و اخراج‌ها سر و کار داشته باشید. آیا این چیزی است که شما مایل به انجام آن هستید؟
    آیا آپارتمان در جهانشهر اجاره ای من برای مستاجران کوتاه مدت است یا بلند مدت؟ اگر به دنبال اجاره‌دهنده‌های بلندمدت هستید، ممکن است مدیریت شخصی آسان‌تر باشد. اما اگر اجاره‌ای کوتاه‌مدت باشد (مثلاً یک Airbnb )، با بسیاری از مستاجران مختلف سر و کار خواهید داشت - و احتمالاً با شکایات و مشکلات نگهداری زیادی روبرو خواهید شد.
    آیا شما نیاز به کنترل دارید؟ اگر در واگذاری مسئولیت هایی مانند انتخاب مستاجر و انجام وظایف تعمیر و نگهداری مشکل خواهید داشت، بهتر است خودتان آپارتمان در جهانشهر را مدیریت کنید.
 
ریسک ها را در مقابل پاداش ها بسنجید
 
در هر تصمیم مالی، شما باید تعیین کنید که آیا بازده آن ارزش ریسک های احتمالی موجود را دارد یا خیر. آیا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای شما منطقی است؟
پاداش
 
    از آنجایی که درآمد شما غیرفعال است، با وجود سرمایه گذاری اولیه و هزینه های نگهداری، می توانید درآمد کسب کنید در حالی که بیشتر وقت و انرژی خود را صرف کار معمولی خود می کنید.
 
    اگر ارزش املاک و مستغلات افزایش یابد، ارزش سرمایه گذاری شما نیز افزایش خواهد یافت.
 
    شما می توانید املاک و مستغلات را در یک IRA خودگردان (SDIRA) قرار دهید .
 
    درآمد اجاره به عنوان بخشی از درآمد شما که مشمول مالیات تامین اجتماعی است، لحاظ نمی شود.
 
    سودی که برای وام دارایی سرمایه گذاری می پردازید، مشمول کسر مالیات است.
 
    در کنار یک بحران دیگر، ارزش املاک و مستغلات به طور کلی پایدارتر از بازار سهام است.
 
    برخلاف سرمایه گذاری در سهام یا سایر محصولات مالی که نمی توانید آنها را ببینید یا لمس کنید، املاک و مستغلات یک دارایی فیزیکی ملموس است.مسکن ایوان مدائن
 
خطرات
 
    اگرچه درآمد اجاره منفعل است ، اما مستاجران می توانند دردسر ساز شوند مگر اینکه از یک شرکت مدیریت املاک استفاده کنید.
 
    اگر درآمد ناخالص تعدیل شده (AGI) شما بیش از 200,000 دلار (مجرد) یا 250,000 دلار (بایگانی مشترک متاهل) باشد، ممکن است مشمول مالیات 3.8 درصدی بر درآمد خالص سرمایه گذاری، از جمله درآمد اجاره باشید.
 
    درآمد اجاره ممکن است کل پرداختی وام مسکن شما را پوشش ندهد.
 
    بر خلاف سهام، اگر بازارها خراب شود یا به پول نقد نیاز داشته باشید، نمی توانید فوراً املاک و مستغلات را بفروشید.
 
    هزینه های ورود و خروج می تواند بالا باشد.
 
    اگر مستاجر ندارید، باز هم باید تمام هزینه ها را بپردازید.
 
آیا باید یک شریک سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پیدا کنم؟
 
اگر می خواهید در آپارتمان در جهانشهر اجاره ای سرمایه گذاری کنید اما پول (یا تخصص) برای تحقق آن ندارید، ممکن است بخواهید یک مشارکت املاک و مستغلات را در نظر بگیرید. به زبان ساده، یک شریک سرمایه‌گذاری در ازای دریافت سهمی از سود، به تامین مالی معامله کمک می‌کند.
 
 
به خاطر داشته باشید که شراکت یک "دکمه آسان" نیست و شما را از هیچ کاری دور نمی کند. شما هنوز باید تکالیف خود را انجام دهید، تمرین خود را انجام دهید و آماده باشید تا به شرکای احتمالی نشان دهید که سرمایه گذاری منطقی است.
چگونه یک شریک سرمایه گذاری املاک پیدا کنم؟
 
برای پیدا کردن یک سرمایه گذار املاک و مستغلات که با آن شریک شوید، نیازی به اتصال وال استریت ندارید. درعوض، می توانید از شبکه خانواده و دوستان خود بپرسید، یک باشگاه سرمایه گذاری محلی در املاک و مستغلات پیدا کنید، سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات را در نظر بگیرید ، یا گروه های رسانه های اجتماعی را جستجو کنید که سرمایه گذاران املاک و مستغلات را هدف قرار می دهند.
برای خرید آپارتمان در جهانشهر سرمایه گذاری به چه میزان پیش پرداخت نیاز دارید؟
 
وام دهندگان معمولاً دستورالعمل های سختگیرانه تری در مورد املاک اجاره ای دارند. اگرچه شما می توانید یک آپارتمان در جهانشهر اصلی را با کمتر از 3٪ کاهش دهید، اما اکثر وام گیرندگان باید 15٪ تا 20٪ برای خرید آپارتمان در جهانشهر اجاره ای بخرند. وام‌های مسکن اجاره‌ای نرخ نکول بیشتری دارند، زیرا وام‌گیرندگانی که در مشکلات مالی هستند، ابتدا روی وام مسکن اصلی خود تمرکز می‌کنند.
آیا باید در کاندو سرمایه گذاری کنم؟
 
کاندوها اغلب ارزان‌تر از آپارتمان در جهانشهر‌های یک‌خانواره مشابه هستند و نیازهای نگهداری کمتری دارند. با این حال، تامین مالی یک کاندو ممکن است دشوارتر باشد، و شما باید حقوق جاری انجمن و پتانسیل ارزیابی های ویژه گران قیمت را در نظر بگیرید. هنگامی که کاندو را برای سرمایه گذاری در نظر می گیرید، مطمئن شوید که سلامت مالی انجمن مالکان آپارتمان در جهانشهر و وضعیت فعلی ساختمان کلی را بررسی کنید - نه فقط یک واحد.
خط پایین
 
در انتظارات خود واقع بین باشید. مانند هر سرمایه‌گذاری، املاک اجاره‌ای فوراً حقوق ماهیانه زیادی را به همراه نخواهد داشت، و انتخاب آپارتمان در جهانشهر اشتباه می‌تواند یک اشتباه فاجعه‌بار باشد. با این حال، اجاره املاک می تواند یک راه سودآور برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باشد. برای اولین آپارتمان در جهانشهر اجاره ای خود، همکاری با یک شریک با تجربه را در نظر بگیرید. یا آپارتمان در جهانشهر خود را برای مدتی اجاره دهید تا تمایل خود را برای صاحبآپارتمان در جهانشهر بودن آزمایش کنید.
مسکن ایوان مدائن