تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف به منظور بکارگیری داوطلبان علاقه مند به این حوزه در سال 1400 برگزار می شود. داوطلبان برای ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ باید در مهلت مقرر به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.


شوراهای حل اختلاف بر اساس اجرای ماده 189 قانون برنامه سوم توسعه و در راستای بهبود خدمات رسانی به مردم سراسر کشور تاسیس شده اند. رویکرد اصلی تاسیس شوراهای حل اختلاف رسیدگی هر چه سریع تر به دعاوی مردم و کاهش تراکم مراجعات به دادگاه های می باشد.
با توجه به نیاز روز افزون افراد با تجربه و متخصص در این مراکز، آزمون های مختلفی به منظور استخدام نیروهای مورد نیاز شوراهای حل اختلاف برگزار می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی، آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در سال 1400 برگزار خواهد شد.


ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 آغاز شده و تا 4 آذر ماه نیز ادامه دارد

لینک ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400

لذا به منظور تسهیل فرآیند نام نویسی و پذیرش نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف سال جاری، در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ را به همراه نکات پیرامون این ازمون ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400
با اعلام نیاز شوراهای حل اختلاف به جذب نیروهای متخصص و با تجربه، آزمون استخدامی و فراخوان جذب این مرکز به منظور بکارگیری علاقه مندان واجد شرایط این شغل برگزار می شوند. آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ از سوی سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

طبق اطلاعیه ای که در سامانه آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی در خصوص ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 منتشر شده، فرآیند نام نویسی این آزمون از 25 آبان آغاز شده و تا 10 روز یعنی تاریخ 4 آذر ادامه خواهد داشت.


ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ از 25 آبان آغاز می شود.

به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: ثبت نام آزمون میانجیگری

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ که قصد ثبت نام آزمون سال جاری را دارند، باید در مهلت مقرر شده تمامی مراحل ثبت نام خود را بصورت دقیق کامل کنند. متقاضیان به منظور ثبت نام در آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 باید به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

مراحل ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400

مراجعه به سایت آزمون های جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir
انتخاب گزینه ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف
دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سال جاری
انتخاب گزینه ثبت نام آزمون
انتخاب گزینه پرداخت هزینه برای خرید سریال ثبت نامی
ورود به سامانه با توکن خریداری شده
تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک
تایید نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400

مراجعه به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir

[تصویر:  1636804238_1.jpg]

انتخاب گزینه آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف و ورود به سامانه برای ثبت نام

[تصویر:  1636959735_sh1%20(1).jpg]

انتخاب گزینه " ثبت نام در بخش با آزمون " یا " ثبت نام در بخش بدون آزمون "

[تصویر:  1637067709_1212.jpg]

انتخاب گزینه پرداخت هزینه برای خرید سریال ثبت نامی

[تصویر:  1636804277_4.jpg]

ورود به سامانه ثبت نام و تکمیل فرآیند نام نویسی و تایید نهایی

[تصویر:  1636804286_5.jpg]

لینک ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400

از دیگر آزمون هایی که زیر نظر قوه قضاییه برگزار می شود می توان به آزمون وکالت نیز اشاره کرد که علاقه مندان واجد شرایط می توانند با ثبت نام و قبولی در این آزمون پروانه وکالت خود را دریافت کنند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



شرایط ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400
مانند آزمون وکالت و سایر آزمون های برگزار شده توسط قوه قضاییه، ثبت نام و پذیرش در آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ منوط به این است که داوطلب واجد شرایط عمومی و اختصاصی استخدام این مرکز باشد. شرایط ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400 با انتشار این دفترچه اعلام می شود.

با توجه به انتشار راهنمای ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰، شرایط نام نویسی این آزمون نیز اعلام شده است. شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی 1400 این مرکز به شرح زیر باشد.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400

داشتن تابعیت ایرانی
متدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی قانون اساسی
اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه
داشتن حداقل سن 30 سال تمام
عدم وابستگی به گروه ها و احزاب غیرقانونی و مخالف اسلام و کشور
عدم سوء سابقه کیفری و حسن شهرت اخلاقی
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد روان گردان
داشتن کارت پایان خدمت یا معفیت
متاهل بودن
سابقه سکونت در محل شورا حداقل به مدت 6 ماه

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400

نام شغل
شرایط احراز
دبیر
حداقل سطح دو حوزوی
حداقل مدرک کارشناسی در رشته های حقوق - مهندسی فناور ی اطلاعات
اجرای احکام
حداقل سطح دو حوزوی
حداقل مدرک کارشناسی در رشته های حقوق - فقه و مبانی حقوق اسلامی - الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی
نیروی ستادی (مدیریت)
حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی صنایع - مدیریت
نیروی ستادی (فناوری اطلاعات)
حداقل مدرک کارشناسی در رشته مهندسی فناوری اطلاعات
نیروی ستادی (آمار)
حداقل مدرک کارشناسی در رشته آمار
نیروی ستادی (آموزش)
حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مدیر یت آموزشی - امور تربیتی - برنامهریزی آموزشی
نیروی ستادی (مدیریت فرهنگی)
حداقل سطح دو حوزوی
حداقل مد رک کارشناسی در رشته های مدیریت فرهنگی هنری - مدیر یت امور فرهنگی گرایش برنامه ر یز ی فرهنگی
نیروی ستادی (روانشناسی)
حداقل مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی
نیروی ستادی (گرافیک)
حداقل مدرک کارشناسی در رشته های گرافیک - روابط عمومی

دفترچه ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف 1400

همچنین فارغ التحصیلان رشته حقوق و یا مقاطع حوزوی می توانند در صورت علاقه و داشتن شرایط لازم در آزمون قضاوت سال 1400 نیز نام نویسی کنند.
در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون قضاوت

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]



اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام آزمون سال جاری دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت کنید.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف چه زمانی آغاز می شود؟
✔️ زمان ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف با اعلام نیاز مرکز و انتشار اطلاعیه قوه قضاییه مشخص می شود و به محض اعلام زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف چه شرایطی نیاز دارد؟
✔️ داوطلبان برای ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف باید شرایط عمومی مانند داشتن تابعیت ایرانی و سلامتی جسمی و روانی را در کنار شرایط خاص اعلام شده در این مقاله داشته باشند.


3- ✔️ ثبت نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف به چه صورتی انجام می شود؟
✔️ نام نویسی آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف بصورت اینترنتی انجام می شود که مراحل ثبت نام این آزمون در مقاله توضیح داده شده است.
منبع : آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointhttp://lactogenicfactor.rulacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyсайтsemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting