تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین نحوه خرید بیمه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شاید با توجه به ماهیت متفاوت بیمه تامین اجتماعی و بیمه عمر انجام مقایسه بین این دو بیمه نامه از اول کار درستی نباشد. بهتر است که به جای مقایسه بیمه عمر  و تامین اجتماعی اول به شناخت درست این دو بیمه نامه بپردازیم تا در ادامه بهتر تفاوت بیمه عمر و تامین اجتماعی را درک کنید.
بیمه تامین اجتماعی برای تمامی افراد شاغل اجباری بوده و با توجه به قانون کار همه افراد شاغل باید این بیمه نامه را داشته باشند. حق بیمه تامین اجتماعی هر ساله توسط وزارت کار مشخص می‌شود و نسبتی با مبلغ حقوق پایه دارد و باید تا ۳۰ سال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود و دارنده این بیمه نامه در طول داشتن این بیمه نامه می‌تواند فقط از پوشش‌های ساده درمانی این بیمه نامه استفاده نماید و در پایان مدت ۳۰ ساله می‌تواند از مستمری این بیمه نامه استفاده کند. معمولا در طی سال‌های بیمه و در صورت عدم ادامه هیچ مبلغی به عنوان مجموع سرمایه پرداختی عودت داده نمی‌شود.
[تصویر:  download_(2)_bhtm.jpg]
در مقابل بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه نامه‌ای است اختیاری که با طرح‌های مختلف بیمه ای هم دارای پوشش‌های بیمه‌ای بهتر بوده و هم یک سرمایه گذاری ارزنده برای فرد بیمه شده می‌تواند می‌باشد. همچنین مبلغ پس انداز  در بیمه عمر به انتخاب خود فرد می‌باشد.
 مزایا و معایب بیمه عمر
واقعیت این است که آنقدر مزایای بیمه عمر می‌تواند زیاد باشد که پرداختن به معایب بیمه عمر کمی دشوار است. اما به هر صورت تلاش کردیم تا مهمترین مزایا و معایب خرید بیمه آنلاین عمر را برای شما در ادامه لیست کنیم تا درک بهتری از تفاوت بیمه عمر و تامین اجتماعی پیدا کنید.
مزایای بیمه عمر
انجام بیمه عمر برای دارندگان این بیمه نامه مزایای فراوانی دارد. از مزایای بیمه عمر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
یکی از مهمترین مزایای بیمه عمر داشتن پوشش‌های بیمه‌ای در کنار سرمایه گذاری است که به صورت اندوخته بیمه‌ای برای وی تشکیل می‌شود، می‌باشد.
دریافت وام بدون نیاز به ضامن از مهمترین مزایای بیمه عمر است که فرد بیمه شده می‌تواند بعد از پایان سال دوم بیمه نامه، تا ۹۰ درصد از اندوخته بیمه نامه را وام بگیرد. گرفتن وام از محل بیمه عمر نیاز به هیچ گونه ضامن و وثیقه بانکی نداشته و خود بیمه نامه، ضامن این وام می‌باشد.https://bimemahan.com/
اگر فرد بیمه شده حتی بعد از پرداخت یک قسط از حق بیمه عمر فوت نماید، سرمایه فوت عادی و یا حادثی به اضافه اندوخته بیمه نامه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود. میزان سرمایه فوت ضریبی از حق بیمه پرداختی سالانه فرد می‌باشد که در زمان خرید بیمه عمر در جدول بیمه عمر کاملا مشخص بوده و شما می‌توانید میزان سرمایه فوت عادی و حادثی بیمه عمر را بررسی نمایید.
انتخاب میزان حق بیمه پرداختی سالانه و انتخاب روش پرداختی حق بیمه در بیمه نامه عمر به انتخاب خود فرد می‌باشد و وی می‌تواند در طول مدت بیمه نامه میزان حق بیمه را افزایش یا کاهش داده و روش پرداختی را ماهانه و یا سالانه نماید.
پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی به بیمه نامه های عمر از مزایای سرمایه گذاری بیمه نامه‌های عمر می‌باشد. این سود به صورت مرکب و روز شمار به حق بیمه‌ها و اندوخته بیمه نامه پرداخت می‌شود.
معافیت مالیاتی بیمه نامه‌های عمر  می‌تواند گزینه قابل توجهی برای همه افرادی باشد که می‌خواهند یک سرمایه گذاری مناسبی داشته باشند.