تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین مشاوران کنکور کارشناسی ارشد علوم پایه 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون کارشناسی ارشد هر ساله در 7 گروه آزمایشی (علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی، فنی و مهندسی و هنر) برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در رشته مدنظر خود آزمون دهند و در صورت کسب رتبه قبولی کارشناسی ارشد وارد این مقطع شوند.
حضور مشاور در آزمون کارشناسی ارشد می تواند مانع بروز خطاهای احتمالی و بالا رفتن شانس قبولی شما در یکی از بزرگترین ماراتن های علمی کشور شود زیرا مشاوران کارشناسی ارشد مشاوران برتر آشنا به اصول صحیح مطالعه، ضرایب دروس، بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد و... می باشند.
شما عزیزان می توانید برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد را از مشاوران برتر دریافت نمایید. شایان ذکر است برنامه ریزی هر داوطلب به صورت اختصاصی می باشد و با بالاترین میزان بازدهی توسط کارگروه برنامه ریزی آزمون کارشناسی ارشد مشاوران برتر طراحی و تنظیم گردیده است.
متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد از تمام استان های کشور می توانند از تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر برنامه ریزی درسی خود را به همراه مشاور و پشتیبان اختصاصی دریافت کنند. لذا برای رزرو برنامه ریزی تحصیلی کارشناسی ارشد می بایست با کارشناسان ما از راه های ارتباطی (تلگرام مشاوران برتر و اینستاگرام مشاوران برتر) ارتباط برقرار نمایید.


منبع: بهترین مشاور کنکور ارشد علوم پایه