تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: درمانهای سنتی برای پیشگیری از ریزش مو 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]ماسک موی شنبلیله
1 فنجان پودر دانه شنبلیله کمی تفت داده شده و 1 فنجان پودر آملا را به مقدار کافی آب ولرم اضافه کنید. این مخلوط پودر را تمام شب در آب خیس کنید و روز بعد این ماسک را روی موها بمالید. بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند سپس بشویید. برای بهترین نتیجه حداقل یک بار در هفته آن را تکرار کنید.
ماسک موی چریش
چریش دارای خواص ضد باکتریایی است که آن را به یک محلول طبیعی عالی برای کسانی تبدیل میکند که از جوش در پوست سر رنج میبرند. این نه تنها به مبارزه با جوشها کمک میکند، بلکه شوره‌های مغرور موجود در پوست سر را نیز از بین میبرد.
یک مشت برگ چریش را تمام شب در آب ولرم خیس کنید. در روز بعد خمیر ریز برگ چریش خیس شده را درست کنید و 4 قاشق غذاخوری پودر آملا را به آن اضافه کنید. آنها را خوب مخلوط کنید و روی موها و پوست سر خود بمالید. بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند و سپس خوب بشویید. برای شستشو می‌توانید از شامپوی معمولی نیز استفاده کنید.
ماسک موی آملا
آملا با ویتامین C غنی شده و برای رشد مو مفید است. به از بین بردن شوره سر کمک میکند و به موها حجم میدهد. چند تکه از آمله را برش بزنید و دانه‌ها را جدا کنید و خوب آسیاب کنید تا خمیر درست شود. و یا پودر آماده آن را خریداری کنید.در حالی که پوست سر را ماساژ میدهید، آن را به موهای خود بمالید، بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند سپس با آب ولرم بشویید. سپس موهای خود را با شامپوی ملایم بشویید. برای دستیابی به نتایج بهتر آن را یک بار در هفته تکرار کنید.
https://dermisteb.com/product/meso-like-hair-lady-cocktail/
[/font]

[تصویر:  6ed83c3838852c9a.jpg]