تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکاتی برای حفظ بوتاکس مو برای مدت طولانی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]اگر می‌خواهید بوتاکس عمیقاً جذب پوست سر شما شود، بهتر است 2 تا 3 روز پس از درمان موهای خود را بشویید.
پس از اولین شستشوی مو سعی کنید دفعات شستشوی موهای خود را کاهش دهید، که میتواند هر 4 تا 5 روز یکبار انجام شود.
از گرم کردن بیش از حد موها خودداری کنید
پس از بوتاکس مو، تا جایی که میتوانید موهای خود را گرم نکنید. به جای خشک کردن با سشوار، اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شوند. استفاده از اتو مو را کاهش دهید. اگر میخواهید موهای خود را حالت دهید، استفاده از اسپری محافظ حرارت را فراموش نکنید.
بالش مناسب را انتخاب کنید
پنبه خیلی سریع رطوبت را جذب میکند. بنابراین، اگر از بالش های نخی استفاده میکنید، آن را با مواد میکروفیبر جایگزین کنید تا بوتاکس را برای مدت طولانی حفظ کنید.
حداقل یک بار در هفته از ماسک مو استفاده کنید
ماسکهای مو در محافظت از موهای شما و بوتاکس جادو می‌کنند. از ماسک موی بدون سولفات و پارابن استفاده کنید یا از مواد طبیعی مانند روغن نارگیل درست کنید. ماسک مو را قبل از شستن مو بمالید، بگذارید مدتی بماند و با شامپوی مراقبت روزانه خود بشویید.
شامپوی مناسب انتخاب کنید
نباید از شامپوهای معمولی روی موی بوتاکس شده استفاده کنید زیرا میتواند کل هدف درمان را از بین ببرد. هنگام انتخاب شامپو مراقب باشید که هیچ گونه مواد شیمیایی مضر مانند کلرید سدیم، سولفات، جیوه و غیره در محصول وجود نداشته باشد.
از رنگ کردن موها خودداری کنید
اگر میخواهید موهای خود را رنگ کنید، توصیه میشود قبل از بوتاکس آن را رنگ کنید، زیرا انجام این کار بعد از درمان باعث رسوب مواد شیمیایی بیشتری روی موهای شما میشود.
https://dermisteb.com/product/meso-aroma-hair-cocktail/
[/font]

[تصویر:  08e461c7cba66a83.jpg]