تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بوتاکس مو چیست؟!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]بوتاکس به عنوان یکی از رایج ترین درما های تجویز شده برای بهبود زیبایی شناخته شده است که با صاف کردن پوست و شل کردن عضلات صورت عمل میکند. بر اساس دلایل مشابه، درمان مو با بوتاکس با پر کردن تک تک تارهای مو باعث شادابی و جوانی موها میشود و آنها را صاف و پر میکند.
درمان بوتاکس مو یک روش انقلابی برای بازگرداندن موهای شما به بهترین حالت است. جای تعجب نیست که درمان بوتاکس مو یک روش زیبایی نسل جدید و مدرن است که نتایج بسیار خوبی از خود نشان میدهد و حتی در بین افراد مشهور هالیوود نیز محبوبیت پیدا می کند.
درمان مو با بوتاکس یک روش اصلاحی برای مدیریت موهای وز، موهای آسیب دیده یا موهای ظریف فاقد درخشندگی و حجم است.
این روش با پوشاندن الیاف مو با یک پرکننده پروتئینی مانند کراتین، حالت دهنده عمیق را فراهم می کند. درمان بوتاکس مو هر قسمت نازک یا شکسته را در هر تار مو پر می کند و در نتیجه آنها را درخشان و پر می کند.
اگرچه ممکن است مواد تشکیل دهنده برای محصولات مختلف متفاوت باشد. در حالت ایده آل، پرکننده ها الیاف انعطاف پذیر و نرم هستند. آنها به ایجاد ظاهری صاف تر و پرپشت تر کمک می کنند. برخی از محصولات از ترکیبی از مواد تشکیل دهنده مانند روغن خاویار، ویتامین ها، پپتید BONT-L و مجموعه کلاژن استفاده می کنند.
آرایشگر شما ممکن است در طول درمان بوتاکس مو، یک عامل حالت دهنده را مستقیماً روی تارهای موی شما اعمال کند. یک شامپو قبل از نرم کردن به باز کردن کوتیکول های مو کمک می کند.

https://dermisteb.com/product/france-mesotherapy-cocktail-revitacare-haircare/
[/font]

[تصویر:  e66bd850cb6ed0ce.jpg]