تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 30 تا از بهترین فیلم های عاشقانه که باید ببینید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  best_romance_films.jpg]


بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک خارجی اغلب در میان جوانان طرفداران زیادی دارند که البته جوانان اصطلاح جالبی برای این قبیل فیلم های رمانتیک انتخاب کرده و به آن فیلم لاو می گویند! به صورت کلی در ژانرهای عاشقانه و فیلم های رمانتیک احساسات مخاطب دستخوش قرار می گیرند و شاید همین موضوع یکی از اصلی ترین دلایل جذابیت فیلم های عاشقانه بین مخاطبین فیلم و سریال باشد. از آنجایی که پیدا کردن فیلم سینمایی عاشقانه و رمانتیک که دارای مضمون مناسب و دلنشینی باشد کار چندان ساده ای نیست تصمیم گرفتیم در این سری از نقد و بررسی های میزبان فا مگ بهترین فیلم های عاشقانه و بهترین فیلم های رمانتیک خارجی که تلفیقی با سایر ژانرها دارند را معرفی کنیم. در تهیه لیست بهترین فیلم عاشقانه و رمانتیک معیارهای مختلفی در نظر گرفته شده است. اولین معیار ما در تهیه لیست فیلم های رمانتیک توجه منتقدان فیلم و سریال به این قبیل فیلم های عاشقانه خارجی بوده است. معیار دوم ما در انتخاب فیلم احساسی خارجی مضمون و جذاب فیلم بوده و در آخر نیز امتیازات وب سایت های نقد و بررسی مثل راتن تومیتوز، متاکریتیک و imdb را در انتخاب فیلم های عاشقانه و رمانتیک در نظر گرفتیم. سعی کرده ایم یک لیست 30 تایی از بهترین فیلم های عاشقانه اکران شده جذابی را معرفی کنیم.
1. فیلم لالا لند La La Land
داستان فیلم لالالند در مورد یک زوج است که هر کدام از آن ها برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش می‌ کنند. یکی در آرزوی تبدیل شدن به یک پیانیست بزرگ است. از این رو با تمام مشکلاتی که دارد سعی می‌ کند که موفق شود. دیگری هم دختر جوانی است که عاشق بازیگری است و سعی می‌ کند از راه های مختلف برای رسیدن به آرزوی خود تلاش کند. این دو همدیگر را به طور اتفاقی ملاقات می کنند و از اینجا رابطه عاطفی آنها آغاز می شود. رابطه ای که سرشار از مهر و عاطفه و البته هنر است.

[تصویر:  movie_La_La_Land.jpg]

2. درخشش ابدی یک ذهن پاک Eternal Sunshine of the Spotless Mind
داستان فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک در مورد یک روانپزشک به نام دکتر هاوارد است که یک کلینیک عجیب را راه اندازی کرده است. در کلینیک دکتر هاوارد افراد قادر خواهند بود آن دسته از خاطرات و اتفاقاتی که دوست ندارند را از ذهنشان پاک کنند. افراد زیادی، از جمله زوجهای جوان برای پاک کردن خاطرات بد خود  (مخصوصا  قبل از فرا رسیدن شب ولنتاین) به کلینیک او مراجعه می کنند. اما یک زوج قادر به فراموشی خاطراتشان نیستند!

[تصویر:  Eternal_Sunshine_of_the_Spotless_Mind_Movie.jpg]

3. عاشقی Loving
داستان لاوینگ در دهه 60 میلادی و در آمریکا می گذرد. این زمان اوج نژادپرستی در آمریکا است. خیلی از قوانین ایالت ها  ( از جمله ویرجینیا) نژاد پرستانه است. یکی از این قوانین این است که سفید پوستان حق ازدواج با سیاه پوستان را ندارند. در همین حین ریچارد که یک کارگر ساده در ویرجینیا است، دلباخته  دختری رنگین پوست به نام میلدرد می شود. او باید به طور مخفیانه میلدرد را ببیند، چرا که در صورتی که عشق آنها علنی شود، دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

[تصویر:  movie_Loving.jpg]

4. سیندرلا Cinderella
داستان فیلم عاشقانه Cinderella از این قرار است که الا دختر زیبایی است که مادرش را از دست داده و حالا در کنار نامادری اش زندگی می کند. پدر الا نیز فوت می کند و او که حالا تنهاست، مورد ظلم نامادریش قرار گرفته و تبدیل به یک خدمتکار شده است. او به طور اتفاقی با ریچارد آشنا می شود و متوجه می شود که ریچارد یک شاهزاده است! رابطه عاطفی ریچارد و سیندرلا ماهیت اصلی فیلم است.

[تصویر:  Movie_Cinderella.jpg]


بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک جهان قطعا آن دسته از فیلم هایی هستند که متفاوت از بقیه ساخته شوند چرا که تقریبا می توان گفت اغلب فیلم های رمانتیک مضمونی مشابه دارند. فیلم های احساسی در ذهن مخاطب ماندگار می شوند چرا که مستقیما احساسات وی را نشانه می گیرند. باید گفت تا به این لحظه فیلم های خارجی عاشقانه و رمانتیک مختلفی ساخته و اکران شده اند اما تعداد کمی از فیلم های رمانیک خارجی موفق بوده اند. فیلم های عاشقانه آمریکایی بخش قابل توجهی از گیشه را به خود اختصاص داده اند. سایر کشورها به خصوص کشورهای شرق آسیا به ویژه هند نیز در تولید و اکران فیلم های رمانتیک پیشتاز بوده اند. در این نقد و بررسی تلاش کردیم بهترین فیلم های خارجی عاشقانه را لیست کنیم تا شما به راحتی و بدون نگرانی به تماشای فیلم رمانتیک مورد نظرتان بپردازید.
در صورت تمایل به آشنایی با دیگر فیلم های عاشقانه قرار گرفته در این لیست می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما نیز دیدن نمایید:
بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک خارجی + ویدیو تحلیلی