تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش هنگام نام نویسی در این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت gozinesh.aja.ir قابل پرداخت می باشد. هزینه شرکت در آزمون افسری ارتش 1401 - 1402 برای تمامی داوطلبان 150 هزار تومان در نظر گرفته شده است. داوطلبان بعد از خرید کارت اعتباری می توانند سایر مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.



ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین هزینه های وارده از برگزاری آزمون افسری ارتش اقدام به دریافت مبلغ مشخصی از علاقمندان شرکت در آزمون افسری تحت عنوان هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش می کند. با اینترنتی شدن مراحل ثبت نام، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش نیز به صورت اینترنتی و در سایت ثبت نام آزمون افسری ارتش به آدرس gozinesh.aja.ir انجام می شود.
آن دسته از افرادی که تمایل به ثبت نام آزمون افسری ارتش 1401 را دارند، پیش از آغاز فرایند تکمیل فرم ثبت نام باید اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون نموده و پس از پرداخت این مبلغ کد رهگیری خرید کارت را دریافت نمایند. در ادامه به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می پردازیم.

هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
آزمون افسری ارتش هر سال بر اساس نیاز نیروهای مسلح جهت پرورش افسرانی لایق برای نیروی زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی در بازه زمانی مشخصی به صورت جامع برگزار می‌ شود. زمان برگزاری آزمون افسری ارتش معمولا دی ماه در نظر گرفته می شود. پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون هر سال هنگام ثبت نام آزمون افسری ارتش امکان پذیر می باشد.

زمان ثبت نام آزمون افسری ارتش، پرداخت این هزینه و دریافت کدرهگیری خرید یکی از مهم‌ ترین و اولین مرحله ثبت نام این آزمون می باشد. هر شرکت کننده پیش از تکمیل فرم اطلاعات ثبت نام می بایست هزینه ‎مشخصی را برای انجام سایر مراحل ثبت نام این آزمون به صورت آنلاین در سایت gozinesh.aja.ir پرداخت کند. هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش 1401 - 1402،  به دلیل ارائه خدماتی که در زمان برگزاری آزمون و بعد از آن ارائه می‌ شود، از داوطلبان دریافت می‌ گردد. این هزینه دریافتی به میزان 1,500,000 ریال معادل 150 هزار تومان در نظر گرفته شده است.


هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، معادل 150,000 تومان می باشد.

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام نوبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام می رسد. داشتن مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش در تسریع روند ثبت نام بسیار موثر می باشد. برای آشنایی با این مدارک مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش

[تصویر:  academy1.gif]

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
همانطور که گفته شد پرداخت هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش همزمان با ثبت نام این آزمون امکان پذیر می باشد. علاقمندان به استخدام افسری ارتش از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 5 آبان لغایت ساعت 24 روز دوشنبه 15 آذر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی gozinesh.aja.ir هزینه ثبت نام خود را پرداخت نمایند.


زمان پرداخت هزینه آزمون افسری ارتش 1401 - 1402، از روز چهارشنبه 5 آبان لغایت روز دوشنبه 15 آذر در نظر گفته شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای ثبت نام این آزمون در دفترچه آزمون افسری ارتش درج شده است. توصیه می شود داوطلبان پیش از خرید کارت اعتباری ثبت نام، اقدام به مطالعه شرایط ثبت نام آزمون افسری ارتش کرده تا در صورت داشتن تمامی شرایط گفته شده، اقدام به خرید کارت اعتباری نمایند. زیرا پس از پرداخت هزینه ثبت نام، به هیچ عنوان این مبلغ به داوطلب بازگردانده نمی شود.
بیشتر بخوانید: شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، 150,000 تومان می باشد. برای پرداخت هزینه آزمون افسری ارتش، باید بعد از ورود به سایت gozinesh.aja.ir از منوی سمت راست گزینه خرید کارت را انتخاب نمود. داوطلبان پس از کلیک روی این قسمت و ورود به صفحه خرید اینترنتی کارت اعتباری، می بایست اقدام به مطالعه نکات گفته شده در این بخش کرده و سپس اطلاعات خواسته شده در هر بند را با دقت تکمیل نموده و روی گزینه "تایید و پرداخت" کلیک کنند تا وارد صفحه پرداخت هزینه شده و با وارد کردن کارت اعتباری خود بتوانند این مبلغ را پرداخت نمایند.

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش 1401 - 1402

برای این کار کافیست ابتدا نشانی سایت گزینش و استخدام افسری ارتش یا "gozinesh.aja.ir" را در مرورگر خود جستجو کرده و پس از باز کردن صفحه مورد نظر، مطابق تصویر از منوی سمت راست روی لینک " خرید کارت" کلیک کنید.

[تصویر:  1636273886_gozin%201.JPG]

در این صفحه فرد می بایست تمامی اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مشخص شده وارد کرده و پس از مطالعه مجدد اطلاعات و اطمینان از صحت درستی شان روی گزینه "تایید اطلاعات و پرداخت" کلیک کند.

[تصویر:  1636274099_gozin%202.JPG]

حال مطابق تصویر وارد صفحه پرداخت الکترونیکی شده و با وارد کردن شماره کارت، cvv2، تاریخ انقضا، رمز پویا می توانید مرحله خرید کارت را با موفقیت پشت سر گذاشته و کدرهگیری خرید را دریافت نمایید.

[تصویر:  1636274402_gozin%203.JPG]


برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش 1401 - 1402، کلیک کنید.

بعد از اتمام مراحل خریدکارت اعتباری ثبت نام آزمون افسری ارتش، سامانه یک کد رهگیری خرید به داوطلبان ارائه می دهد که برای تکمیل اطلاعات ثبت نام و حتی ویرایش این اطلاعات مورد نیاز و ضروری می باشد. برای آشنایی با ویرایش اطلاعات آزمون افسری ارتش مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.
در ادامه بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون افسری ارتش

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]



کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.


سوالات متداول

1- ✔️ هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش به چه صورت اعلام می شود؟  
✔️ این هزینه به صورت اینترنتی از طریق سایت اعلام می شود البته شما می توانید با مطالعه این مقاله از این مقدار مطلع گردید.


2- ✔️ پرداخت هزینه آزمون افسری ارتش به چه صورت انجام می شود؟
✔️ داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون باید از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنند که نحوه پرداخت آن به صورت تصویری در متن مقاله ارائه شده است.


3- ✔️ هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش چه زمانی قابل پرداخت می باشد؟
✔️ مطابق متن مقاله لینک پرداخت این هزینه از آغاز ثبت نام فعال شده و تا ساعات پایانی ثبت نام نیز فعال بوده تا داوطلبان بتوانند هزینه خود را پرداخت نمایند.
منبع : هزینه ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru