تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اطلاعات تجهیزات الکترونیکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به منظور موفقیت در بازاریابی و دریافت بیشترین کارمزد بیمه ، شما باید اشتیاق برای کسب و کار و برندهای بیمه ای که پشتیبانی می کنید، داشته باشید. به عنوان یک مدافع برای برندتان باید از درستی تمام پیام های بازاریابی اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که چشم اندازتان به اشتراک گذاشته شده است.
بازاریابی یک وظیفه مدیریتی است.بازاریابی بر رسیدن به اهداف مشتریان در کنار رسیدن به اهداف سازمان تأکید دارد. نقش اصلی بیمه ایجاد تأمین و امنیتی میباشد که آثار روانی پشت سر خود دارد.
یکی از زیبایی های شغل فروش و بازاریابی  به این است که هیچ سقف درآمدی ندارد.برخی از کارگزاران و نمایندگان بیمه  می ترسند و یا نمی خواهند بیشترین کارمزد بیمه را به بازاریاب بدهند! چه ایرادی دارد اگر فروشنده توانمندی وجود داشته باشد،مبالغ بالایی بفروشد و سود خوبی نصیب ما کند و از سویی بیشترین کارمزد بیمه را خود ببرد.
 کار ویزیتوری و یا بازاریابی بیمه بسیار پرهزینه است، گاهی برای فروش و بازاریابی یک بیمه نیاز است که بازاریاب به شهری سفر کند و یا به شرکت مشتریان برود. و در هر صورت بسته به اینکه هزینه های احتمالی را کدام یک از طرفین (بازاریاب و شرکت) متحمل گردد پورسانت بازاریاب و فروش متغییر خواهد بود.
بعضی از بازاریابان به صورت نقد کار می کنند و برخی دیگر به صورت چک، بنابراین چنانچه بازاریابی شرکت را دچار چالش های چک و نقد و وصول آن نکند بیشترین کارمزد بیمه را دریافت می کند
در جهان تکنولوژی محور امروز، یک بازاریاب موفق باید بر روی لبه تیز فن آوری زندگی کند و با انواع بسترهای نرم افزاری آشنا باشد. داشتن دانش کاملی از استراتژی های بازاریابی تحت وب برای هر کارشناس بازاریابی رده بالا ضروری است.خطرات تحت پوشش
[تصویر:  download_fv6i.jpg]
شامل آبدیدگی، نم زدگی، نوسانات برق، القاء الکتریکی، ضربه خوردگی، شکست، آتشسوزی، انفجار، سیل و طوفان و پوشش سرقت با شکست حرز می باشــد. سرقت با شکست حرز صرفا از اتومبیل، محل کـــار و منزل تحت پوشـــش می باشد. بر این اساس در مقطع اعلام خسارت، بیمه گذار موظف به ارائه تاییدیه کتبی مقامات انتظامی / قضایی مبنی بر احراز شرایط شکست حرز ( مشهود بودن آثار سرقت از قبیل شکست شیشه، قفل و یا درب) خواهد بود. درغیر اینصورت بیمه گر در قبال خسارت مربوطه، تعهدی نخواهد داشت.
تعهدات بیمه گر
خدمات بیمه ای و مسئولیت بیمه گر در قبال خسارات وارده به تجهیزات و دستگاههای بیمه شده تحت این بیمه نامه به موارد ذیل محدود بوده و شامل حالتی دیگر نخواهد بود:
1.جبران هزینه های تحمیل شده به بیمه گذار جهت تعمیر دستگاه آسیب دیده شامل هزینه تامین قطعات لازمه و هزینه دستمزد مرکز تعمیرات. * بیمه گر در دوره تسری بیمه نامه فوق، صرفا یک نوبت بابت هزینه تعمیرات انجام شده خسارت پرداخت خواهد نمود.
2.جبران خسارت کلی (Total Loss) تجهیزاتی که مطابق نظر رسمی مراکز تخصصی و معتبر خدمات فنی تجهیزات الکترونیک ، قابل تعمیر نمی باشند .
3.جبران خسارت کلی (Total Loss) در اثر سرقت با شکست حرزدر صورت عدم ارائه داغی قطعات تعویض شده (در مواردی که تعمیر شده اند) و یا جعبه و متعلقات دستگاههای بیمه وسایل الکترونیکی شده (در موارد خسارت کلی)، بیمه گر مجاز و محق خواهد ارزش بازیافتی موارد مزبور را از مبلغ خسارت کسر نماید.
بیمه گذار موظف می باشد در انتخاب مرکز ارائه دهنده خدمات فنی مربوطه دقت نظر لازمه را بعمل آورد. لذا بدیهی است شرکت بیمه  هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراکز مزبور نخواهد داشت .
در صورت مغایرت هزینه های درج شده در فاکتورهای ارائه شده توسط بیمه گذار با مبالغ متعارف ، بیمه گر محق و مجاز خواهد بود موضوع را به کارشناسان معتمد شرکت بیمه  ارجاع و نظر ثانویه اخذ نماید. بدیهی است جبران خسارت صرفا بر حسب هزینه های متعارف انجام خواهد گرفت ولو اینکه بیمه گذار مبالغ بیشتری از هزینه های متعارف به مرکز تعمیرات مربوطه پرداخت نموده باشد.
بیمه گذار موظف به خریداری پوشش بیمه ای مطابق با ارزش متعارف و روز دستگاه می باشد. براین اساس و درصورت نوسان و افزایش قیمت دستگاه، خسارت احتمالی مشمول کم بیمه گی و اعمال ضریب ماده 10 قانون بیمــه خواهد بود.
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо