تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: این میوه ها سلامت پوست شما را تضمین میکند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]مواد خوراکی بسیاری همچون فست فودها چربی ها و غیره موجب می گردد تا پوست شما دچار بیماری‌های زیادی شود. همانگونه که می ‌دانید پوست همچون دیگر اعضای بدن به یکسری ویتامین هایی احتیاج دارد تا کمبود های موجود را برطرف سازد. مواد غذایی که مورد استفاده قرار می دهید تاثیر بسزایی بر روی پوست شما می گذارد این تاثیر گاهی مناسب بوده و گاهی مناسب است از این رو تغذیه بسیار مهم می باشد.
هر گاه شما یک مواد غذایی نامناسب استفاده می ‌کنید ممکن است پوست شما به آن حساسیت نشان داده و دچار آلرژی شوید ، بنابراین نباید از غذا هایی که پوست شما نسبت به آن حساس است استفاده کنید؛ اما همواره برخی از مواد غذایی وجود دارد که بدن و پوست شما به آنها نیاز دارد همچون خوردن آب زیاد که باعث می ‌شود تا پوست شما رطوبت را حفظ نموده و یا بسیاری از سموم موجود در بدن را دفع کند. همچنین موجب از بین بردن چین و چروک های موجود بر روی پوست و جلوگیری از بسیاری از بیماری های پوستی می گردد.
استفاده از پروتئین ها موجب می گردد که پوست شما سالم بماند. بهتر است بدانید پوست از کلاژن و الاستین و کراتین برخوردار می باشد که هر یک از این مواد تاثیر زیادی در جوان ماندن پوست دارد.
استفاده از میوه و سبزیجات و حبوبات باعث سلامت پوست می گردد ؛ چرا که از این گونه مواد برخوردار می باشد. از مهم ترین میوه هایی که برای پوست مفید هستند می ‌توان به انار، موز، هندوانه، آووکادو، انبه هندی و غیره اشاره نمود.


https://dermisteb.com/?s=%DA%A9%D9%84%D8%A7%DA%98%D9%86&post_type=product
[/font]

[تصویر:  2cda9316b3d373da.jpg]
شرکت لیماک فروت با سابقه درخشان در زمینه تولید میوه خشک و فروش انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی در خدمت شما عزیزان میباشد
برای خرید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی از فروشگاه آسرولا دیدن فرمایید