تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مراقبت از موهای فر طبیعی و وز 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]برای اینکه بتوانید از موهای فرتان به خوبی مراقبت کنید بهتر است از یک شانه با دانه‌های درشت برای شانه زدن موهايتان استفاده کنید. زیرا این کار کمک میکند تا علاوه بر آنکه موها سالم بماند، حالت زیبایی و پیچ آن نیز حفظ شود. توصیه میشود موها را در حالت خیس و بلافاصله بعد از حمام کردن شانه نزنید، زیرا این کار به مو صدمه میزند.
به دلیل آنکه موهای فر اغلب خشک هستند، سعی کنید هفته ای دوبار موهای خود را با مواد طبیعی و مرطوب کننده تغذیه کنید.استفاده از روغن آرگان م تواند یک مرطوب کننده و نرم کننده عالی برای موهای فر خورده شما باشد. همچنین شامپوهای حاوی ویتامین، بادام تلخ ، روغن زیتون، روغن آرگان و... نیز به تغذیه موهای شما کمک میکند.
موهای فر خورده و وز به دلیل آنکه حساس و بسيارآسیب پذیرند، ممکن است دچار موخوره و یا عوارضی شبیه به آن شوند، بنابراین بهتر است به جای هر اقدامی برای رفع موخوره و یا شکنندگی موهایتان آنها را کوتاه کنید. زیرا استفاده از راههای دیگر نظیر پروتئینه کردن مو و یا فرم دهنده نه تنها تاثیری ندارند، باعث افزایش شکاف و ترک خوردگی بیشتر موهای شما می شوند.
برای اینکه رطوبت موهایتان باقی بماند بهتر است تا از بالشهای سیلک و یا ابریشمی برای زیر سرتان استفاده کنید. همینطور در طول روز هراز گاهی موهایتان را با آبفشان مرطوب کنید، تا خشکی آن از بین برود. همچنین میتوانید بعد از استحمال موهایتان را با روغن مخصوص مو مرطوب نگه دارید. رطوبت رسانی به موهایتان را می‌توانید هفته ای دو بار با انواع روشهای گفته شده و معقول در طی روز انجام دهید.

https://dermisteb.com/product/france-mesotherapy-cocktail-revitacare-haircare/
[/font]

[تصویر:  d2a35c25f7759415.jpg]