تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدارس ثامن الائمه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدارس ثامن الائمه واحد های آموزشی هستند که جزو زیر گروه مدارس علوم و معارف اسلامی ایران قرار می گیرند. واحدهای مختلف مدارس ثامن الائمه در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از پایه های تحصیلی دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم از میان داوطلبان واجد شرایط در فراخوان سال 1401 - 1402 دانش آموز می پذیرند.


مدارس ثامن الائمه، یکی از مدارس برتر در کشور ایران می باشند که در استان تهران واقع شده اند. این مدارس جزو مدارس علوم و معارف اسلامی کشور ایران هستند که با هدف تعلیم و تربیت دانش آموزانی متدین با سطح علمی بالا روی کار آمده اند.
مدرسه های ثامن الائمه در سه مقطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ با شرایط خاص و برگزاری آزمون ورودی اقدام به پذیرش داوطلبان مجاز به ثبت نام می کند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این مدارس و نحوه ثبت نام در مدارس ثامن الائمه آشنا کنیم.

معرفی مدارس ثامن الائمه
مدارس ثامن الائمه، جزو بهترین مدارس در کشور ایران می باشند. این مدارس در گروه مدارس غیر دولتی یا همان غیر انتفاعی ایران قرار می گیرند. واحدهای مختلف مدرسه ثامن الائمه، امکانات ویژه ای را در راستای ارتقای سطح آموزشی به دانش آموزان ارائه می کنند.

به طور کلی باید بدانید که این مدرسه در گروه مدارس علوم و معارف اسلامی قرار می گیرد و با هدف ترویج تعلیمات دینی در بین دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف تاسیس شده اند.

مدارس ثامن الائمه در سه مقطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و دوم در سال تحصیلی 1401 - 1402 پذیرش دانش آموز دارند. در واقع، تمامی دانش آموزان مقطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم مجاز به ثبت نام در مدارس ثامن الائمه می باشند.

نکته حائز اهمیتی که دانش آموزان پایه تحصیلی متوسطه دوم باید از آن مطلع باشند، این است که مدرسه ثامن الائمه متوسطه دوم در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ فقط برای رشته های تحصیلی ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی دانش آموزان را پذیرش می کند.

لازم به ذکر است که دانش آموزان دبستانی نیز در سال تحصیلی 1401 - 1402 مجاز به ثبت نام در مدرسه مقطع دبستان ثامن استان تهران می باشند.

کلیه مدارس ثامن الائمه پسرانه هستند و دانش آموزان دختر مجاز به ثبت نام در این مدارس نمی باشند؛ برای دانش آموزان پسر هم یک سری شرایط برای ثبت نام در این مدارس در نظر گرفته خواهد شد که تنها دانش آموزان واجد شرایط می توانند مراحل ثبت نام در این مدارس را انجام دهند.

دانش آموزان و اولیاء گرامی که قصد ثبت نام در مقاطع تحصیلی متفاوت مدارس را دارند می توانند اطلاعات لازم در این خصوص را از طریق لینک زیر بدست آورند.
حتما بخوانید: ثبت نام مدارس

[تصویر:  academy1.gif]

زمان ثبت نام مدارس ثامن الائمه ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
دانش آموزانی که قصد ثبت نام در فراخوان جذب دانش آموز سال تحصیلی 1401 - 1402 در مدارس ثامن الائمه را دارند، می بایست که در زمان مشخصی در این مدارس ثبت نام کنند تا از زمان برگزاری آزمون های ورودی این مدارس جا نمانند.

در حال حاضر مدارس ثامن الائمه زمان دقیقی را برای ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 1401 - 1402 اعلام نکرده اند. بنابراین، به نظر می رسد که زمان ثبت نام این مدارس مانند مدارس دیگر از اوایل خرداد ماه هر سال تحصیلی آغاز شود.


زمان احتمالی شروع ثبت نام مدارس ثامن الائمه اوایل خرداد ماه می باشد که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در همین مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

معمولا تا پایان مرداد ماه هر سال تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول و دانش آموزان متوسطه دوم مجاز به ثبت نام در مدارس هستند؛ مدارس ثامن الائمه در مقاطع متوسطه اول و دوم دارای آزمون ورودی می باشند.

لازم است که دانش آموزان در اولین فرصت ثبت نام خود را در این مدارس انجام دهند تا در صورت برگزاری آزمون ورودی مدارس، فرصت کافی برای مطالعه و آماده شدن برای شرکت در آزمون ورودی مدارس را داشته باشند.

باید توجه داشته باشید که زمان ثبت نام مدارس برای دانش آموزان پایه اول دبستان محدود است و می بایست که والدین مراحل ثبت نام فرزند خود را در پایه اول ابتدایی تا پایان خرداد ماه هر سال تحصیلی به اتمام برسانند.

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا و انجام سایر اقدامات غیرحضوری مرتبط با مدارس به لینک زیر مراجعه فرمایید.
بیشتر بخوانید: سامانه پادا


[تصویر:  madares2.gif]



سایت ثبت نام مدارس ثامن الائمه ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مقاطع مختلف مدارس ثامن الائمه را دارند، باید در مهلت مقرر شده ابتدا به سایت مدارس ثامن الائمه مراجعه کنند و مراحل پیش ثبت نام در این مدارس را انجام دهند. تا در مراحل بعدی بتوانند در آزمون ورودی این مدارس نیز شرکت کنند. 

دقت داشته باشید که سایت مربوط به ثبت نام مدارس ثامن الائمه برای مقاطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم متفاوت است و دانش آموزان باید حتما در سایت مربوط به مقطع تحصیلی خودشان مراحل پیش ثبت نام در این مدارس را انجام دهند.

لازم به ذکر است که دانش آموزان باید حتما در زمان ثبت نام مدارس ثامن الائمه به سایت ثبت نام مدارس مراجعه کنند، در غیر این صورت ثبت نام دانش آموزان در این مدارس بی اثر خواهد بود.

به یاد داشته باشید که پیش ثبت نام انجام شده در سایت مدارس ثامن الائمه به منزله ثبت نام قطعی دانش آموزان نیست و دانش آموزان باید در آزمون های ورودی و یا مصاحبه هایی که در این مدرسه برگزار می شود، شرکت نمایند تا در صورت احراز شرایط آنها، مراحل ثبت نام قطعی دانش آموزان انجام شود. در ادامه لینک ورود به سایت ثبت نام مدارس ثامن الائمه را ارائه داده ایم.

مقطع
لینک سایت
ورود به لینک سایت ثبت نام دبستان ثامن الائمه
لینک ورود
ورود به لینک سایت ثبت نام مدرسه متوسطه اول ثامن الائمه
لینک ورود
ورود به لینک سایت ثبت نام مدرسه متوسطه دوم ثامن الائمه
لینک ورود

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی انجام آزمون های مشاوره ای آنلاین مرتبط با هدایت تحصیلی از طریق سامانه همگام می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.
بیشتر بخوانید: سایت همگام

[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84_%D8%AA%D9...%D8%B3.gif]



نحوه ثبت نام مدارس ثامن الائمه ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس ثامن الائمه را دارند، باید ابتدا به سایت ثبت نام این مدارس وارد شوند و مراحل مربوط به پیش ثبت نام خود را در سامانه انجام دهند.

لازم به ذکر است که معمولا برای ثبت نام در این مدارس نیاز است که دانش آموزان دارای شرط معدل خاص و یا شرایط خاص دیگری باشند، بنابراین، بهتر است که والدین و دانش آموزان قبل از هر اقدامی از شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در مدارس ثامن الائمه آگاه باشند.

با انجام مراحل ذکر شده در بالا پیش ثبت نام شما به پایان رسیده و می توانید منتظر اعلام زمان آزمون ورودی مدارس ثامن الائمه باشید که با مشخص شدن تاریخ آن در همین مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برای مشاهده شرایط ثبت نام در مدارس شاهد می توانید از لینک زیر استفاده کنید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

راهنمای تصویری ثبت نام در مدارس ثامن الائمه ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
برای ثبت نام در مدارس ثامن الائمه، لازم است که دانش آموزان و یا والدین ابتدا به سایت مربوط به مدرسه مورد نظر خود وارد شوند و سپس طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، فرایند ثبت نام در این مدارس را انجام دهند.

۱ابتدا به سایت ثبت نام مدرسه ثامن الائمه مقطع تحصیلی خود از طریق لینک های قرار داده شده در مقاله وارد شوید. حال بر روی گزینه «پیش ثبت نام» در منوی بالای سایت کلیک کنید.

[تصویر:  1635844355_1.jpg]

۲در مرحله بعدی فرم پیش ثبت نام در مقطع تحصیلی مورد نظر باز می شود. در این مرحله لازم است که دانش آموزان و والدین آن ها فیلدهای ستاره دار را تکمیل کنند و در نهایت پس از تکمیل فرم بر روی گزینه ارسال کلیک کنند.

[تصویر:  1635849582_1.jpg]


تمامی تصاویر فوق مربوط به ثبت نام مدارس ثامن الائمه در سال گذشته می باشد. به محض شروع ثبت نام سال 1401-1402 این تصاویر به روزرسانی خواهند شد.

با انجام مراحل فوق پیش ثبت نام شما در مدارس ثامن الائمه به پایان می رسد و شما می توانید منتظر اعلام زمان برگزاری آزمون ورودی این مدارس باشید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام مدارس ثامن الائمه ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ، عضو کانال تلگرام اطلاع رسانی مدارس هیوا شده و یا پیج اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید .ضمناً دانش آموزان و والدین گرامی آن ها می توانند تمامی سوالات خود در خصوص ثبت نام مدارس ثامن الائمه 1401 - 1402 را از طریق برقراری یک تماس تلفنی با سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوند .

برای اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس امام محمد باقر می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.
در ادامه بخوانید: مدارس امام محمد باقر


سوالات متداول

1- ✔️ مدارس ثامن الائمه در رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش هم پذیرش دانش آموز دارند؟
✔️ این مدارس هر ساله فقط در رشته های ریاضی، علوم تجربی و انسانی پذیرش دانش آموز دارند که شرایط و نحوه ثبت نام در این رشته ها در متن مقاله بیان شده است.


2- ✔️ مدارس ثامن الائمه برای ثبت نام تنها نیازمند آزمون ورودی می باشند؟
✔️ مدارس ثامن الائمه علاوه بر آزمون ورودی دارای شرایط خاصی برای ثبت نام هستند که جزئیات آن در متن مقاله ذکر شده است.


3- ✔️ زمان ثبت نام مدارس ثامن الائمه چه تاریخی است؟
✔️ زمان احتمالی ثبت نام مدارس ثامن الائمه اوایل خرداد ماه می باشد که جزئیات آن به طور دقیق تر در متن مقاله بیان شده است.
منبع : مدارس ثامن الائمه
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт