تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدارک لازم برای ثبت نام افسری ارتش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان ثبت نام آزمون افسری ارتش باید پیش از تکمیل مراحل ثبت نام از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش 1401 مطلع شده تا با آماده سازی این مدارک به تسریع روند ثبت نام خود در سایت gozinesh.aja.ir کمک نمایند. از جمله اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام می توان به اطلاعات فردی شناسنامه ای و اطلاعات تحصیلی داوطلب اشاره کرد.


آزمون افسری ارتش برای ورود داوطلبان واجد شرایط به دانشگاه های افسری امام علی، امام خمینی نوشهر، فارابی، خاتم النبیا و تعلیم آنان جهت استخدام در نیروی زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی هر ساله برگزار می گردد. علاقمندان ورود به ارتش جمهوری اسلامی باید پیگیر اطلاعیه های مربوط به ثبت نام آزمون افسری ارتش باشند تا از ثبت نام جا نمانند. ثبت نام آزمون افسری ارتش معمولا در آبان و آذر به صورت اینترنتی در سایت gozinesh.aja.ir انجام می شود.
توصیه می کنیم علاقمندان شرکت در آزمون افسری ارتش پیش از آغاز فرایند ثبت نام خویش مدارک لازم برای ثبت نام را آماده نمایند تا هنگام ثبت نام به دلیل نداشتن اطلاعات مورد نیاز، ثبت نامشان ناقص نماند. لازم به ذکر است آماده سازی مدارک باعث تسریع در روند ثبت نام نیز می شود بنابراین آماده سازی این اطلاعات پیش از آغاز ثبت نام توصیه می گردد. با توجه به اهمیت مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ در ادامه این مقاله، کلیه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش 1401 ارائه شده تا داوطلبان بدون هیچ مشکلی ثبت نام خود را در سایت ثبت نام آزمون افسری به نشانی gozinesh.aja.ir انجام دهند. 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱
اولین مرحله ای که برای ورود به مقطع افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران 1401 انجام می شود، ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون افسری می باشد. این ثبت نام از آبان ماه آغاز و تا آذر ماه ادامه دارد که به صورت اینترنتی در سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی gozinesh.aja.ir انجام می شود.

علاقمندان شرکت در آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ بعد از مطالعه شرایط ثبت نام آزمون افسری ارتش برای تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون افسری ارتش باید مدارک شخصی و تحصیلی خود را آماده کنند تا بتوانند بر اساس این مدارک، اطلاعات مورد نیاز در هر بند فرم ثبت نام را به درستی تکمیل نمایند. مدارک ثبت نام آزمون افسری ارتش 1401 عبارتند از:

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱
یک قطعه عکس اسکن شده 3*4
پرداخت هزینه ثبت نام جهت دریافت شماره سریال ثبت نام
اطلاعات شناسنامه ای از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، کدملی و ...
اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی مانند رشته تحصیلی، معدل کتبی و معدل کل دیپلم
اطلاعات مربوط به نظام وظیفه

علاقمندان استخدام افسری ارتش ۱۴۰۱ در صورت داشتن تمامی شرایط گفته شده برای ثبت نام و آماده سازی مدارک لازم برای ثبت نام در این آزمون، با مطالعه مقاله زیر می توانند از سایر جزئیات مربوط به آزمون افسری ارتش 1401 از قبیل منابع آزمون و نحوه پذیرش مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: استخدام آزمون افسری ۱۴۰۱

[تصویر:  academy1.gif]

مدارک لازم برای شرکت در مرحله دوم آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱
مدتی بعد از برگزاری آزمون افسری، نتایج آزمون افسری ارتش در سایت gozinesh.aja.ir منتشر می شود. تمامی افرادی که در آزمون افسری حضور داشتند با مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون افسری ارتش در سایت gozinesh.aja.ir می توانند از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند.

پذیرفته شدگان آزمون کتبی افسری 1401 باید خود را برای شرکت در مصاحبه و تست های پزشکی و آمادگی جسمانی آماده نمایند. برای شرکت در مرحله دوم آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ لازم است تا پذیرفته شدگان یکسری مدارک را همراه خود داشته و به صورت حضوری به مراکز گزینش و استخدام برای انجام امور مربوط به این مرحله مراجعه نمایند. مدارک لازم برای شرکت در مرحله دوم آزمون افسری ارتش 1401 به شرح زیر می باشد:

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱
اصل شناسنامه به همراه ۵ سری کپی از تمامی صفحات
اصل کارت ملی به همراه ۵ سری کپی از پشت و رو
۱۵ قطعه عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید
۵ سری کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها
تکمیل فرم مشخصات بستگان نسبی و سببی از جمله پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها (ناپدری و نامادری در صورت داشتن)
اصل و کپی از مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی (افرادی که اصل مدرک خود را دریافت نکردند، گواهی اشتغال به تحصیل خود را همراه داشته باشند.)
همراه داشتن ریز نمرات مقطع دیپلم
اصل گذرنامه در صورت دارا بودن
اصل مدرک نظام وظیفه شامل یکی از مدارک کارت پایان خدمت یا معافیت رهبری یا کفالت، دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غیبت، گواهی اشتغال به خدمت و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان
ارائه آدرس پستی و کروکی های محل سکونت از 10 سال گذشته تاکنون
همراه داشتن لباس و کفش ورزشی مناسب جهت انجام تست ورزش
پرداخت هزینه 100 هزار تومانی برای انجام معاینات پزشکی و همراه داشتن فیش پرداخت
ارائه اصل انصراف نامه و برگه تسویه حساب از دانشگاه (همراه با مهر دانشگاه) برای دانشجویان انصرافی
پذیرفته شدگانی که با سهمیه قبول شدند، می بایست مدارک مربوط به سهمیه خود را به تاریخ روز ارائه دهند.
کارکنان پایور آجا بایستی یک برگ از خلاصه وضعیت خدمتی خود همراه با عکس، مهر و امضا از یگان عمده و همچنین معرفی نامه از یگان و مجوز دایره اعزام به مدارس نیروی مربوطه بدون قید و شرط به همراه داشته باشند.

نتایج اولیه آزمون افسری ارتش معمولا در بهمن ماه اعلام می شود. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون افسری 1401 - 1402 مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.
بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون افسری ارتش


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱
آن دسته از افرادی که حدنصاب لازم را در مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی کسب کردند، پس از اعلام نتایج نهایی آزمون افسری ارتش که معمولا در تیرماه می باشد، باید برای ثبت نام در دانشگاه قبولی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است این ثبت نام به صورت حضوری انجام می شود. اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه افسری باعث می شود تا فرد مدارک مورد نیاز خود را از پیش آماده کرده و هنگام ثبت نام با مشکلی مواجه نشود. این مدارک به شرح زیر می باشد:

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون افسری ارتش 1401
12 قطعه عکس 3*4 با پشت زمینه سفید
اصل شناسنامه و 5 سری کپی از تمام صفحات
اصل کارت ملی و 5 سری کپی از پشت و رو
اصل و کپی از فرم ضامن
اصل و کپی کار برگ مشخصات بستگان
اصل و کپی کاربرگ مشخصات انفرادی
اصل و کپی کاربرگ عدم سوء پیشینه کیفری
گواهی اشتغال به تحصیل داوطلب
دریافت تاییدیه تحصیلی
ارائه اصل و کپی کارت پایان خدمت در صورت دریافت
رضایت نامه و معرفی نامه یگان با امضا فرمانده یگان
گزارش وضعیت خدمتی (عکس دار) به تاریخ روز مهر شده توسط کارگزینی
گزارش وضعیت خدمتی (عکس دار) مهر شده برای نیروهای پایور
کپی فیش حقوقی
افتتاح یک حساب بانکی در بانک حکمت ایرانیان
رضایت نامه ثبت نام از سازمان اعزام به مدارس نیروی مربوطه (ق.پ.ه، نزاجا، نهاجا، نداجا و…) برای نیروهای پایور

آن دسته از افرادی که موفق به قبولی در مقطع افسری ارتش جمهوری اسلامی نشدند اما تمایل به استخدام در مقطع افسری دارند، می توانند شانس خود را در آزمون استخدامی افسری نیروی انتظامی که یکی از زیر مجموعه های نیروی مسلح است نیز امتحان کنند. برای آشنایی با جزئیات ثبت نام افسری نیروی انتظامی مطالعه مقاله زیر توصیه می کنند.
در ادامه بخوانید: استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]



کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام افسری ارتش را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.


سوالات متداول

1- ✔️ برای ثبت نام آزمون افسری ارتش چه مدارکی لازم است؟
✔️ این مدارک شامل مشخصات فردی و تحصیلی داوطلب است که در این مقاله به تفصیل شرح داده شده است.


2- ✔️ پذیرفته شدگان نهایی آزمون افسری چه مدارکی را به سازمان متبوع ارائه دهند؟
✔️ این داوطلبان برای انجام فرایند ثبت نا خویش باید مدارکی مانند عکس 3*4، ارائه اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی و .... را به سازمان متبوع ارائه دهند، برای اطلاع از تمامی این مدارک به متن مقاله مراجعه شود.


3- ✔️ برای ثبت نام در مرحله دوم آزمون افسری ارائه چند قطعه عکس الزامی می باشد؟
✔️ مطابق متن مقاله 15 قطعه عکس پشت نویسی شده مورد نیاز می باشد البته در این مقاله سایر مدارک مورد نیاز نیز نام برده شده است.
منبع : مدارک لازم برای ثبت نام افسری ارتش
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru