تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دکتری بدون آزمون پیام نور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور در یکی از واحد های این دانشگاه تحت عنوان " واحد بین المللی امارات " انجام می شود. علاقه مندان در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در مهلت تعیین شده مراحل ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور امارات 1401 را تکمیل کنند.


برخی از داوطلبان به دلیل شاغل بودن و یا نداشتن زمان کافی برای مطالعه، خواستار این هستند که بصورت بدون آزمون در مقطع دکتری پذیرفته شده و ادامه تحصیل دهند. دانشگاه پیام نور به منظور پاسخگویی به نیاز این دسته از داوطلبان در واحد بین المللی امارات برای مقطع دکتری بصورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
داوطلبان با رعایت تمامی شرایط عمومی و تخصصی تعیین شدن و داشتن مدارک لازم در مهلت تعیین شده مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند و از میان رشته های تحصیلی ارائه شده گزینه متناسب با شرایط و مدرک تحصیلی خود را انتخاب کنند.
به منظور سهولت امر نام نویسی داوطلبان در فراخوان پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور امارات سال جاری، در ادامه این مقاله علاوه بر زمان، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ جزئیات رشته های ارائه شده و مدارک لازم برای ثبت نام سال جاری را نیز ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور 1401
دانشگاه پیام نور در راستای افزایش سطح علمی دانشجویان کل کشور اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون در یکی از واحدهای دانشگاهی بین الملل خود در کشور امارات کرده است. افرادی که قصد ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور در دانشگاه پیام نور واحد بین الملل را دارند، می بایست که حتما پس از اطلاع از شرایط لازم، در زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور اقدام به ثبت نام در این مقطع تحصیلی کنند.

در حال حاضر هیچ زمان مشخصی برای ثبت نام در دکتری بدون آزمون پیام نور برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ مشخص نشده است و به طور دقیق مشخص نیست که زمان ثبت نام در دکتری بدون آزمون پیام نور چه زمانی خواهد بود.

اما معمولا زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور در اردیبهشت ماه هر سال خواهد بود. لذا به نظر می رسد که اگر دانشگاه پیام نور واحد امارات بخواهد در سال 1401 دانشجو در مقطع دکتری پذیرش کند، زمان ثبت نام را در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در نظر بگیرد.


زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور 1401 هنوز اعلام نشده است

به محض اعلام شدن زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور ۱۴۰۱ علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: شرایط دکتری بدون آزمون

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور 1401
آن دسته از دانشجویانی که قصد ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور را دارند، می بایست که در زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور مراحل ثبت نام خودشان را در دانشگاه بین المللی پیام نور امارات انجام دهند. نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور امارات در سال 1401 به طور دقیق مشخص نشده است؛ اما معمولا مراحل ثبت نام دکتری از طریق سایت regazmoon.pnu.ac.ir انجام می شود.

دانشجویانی که قصد ثبت نام در مقطع دکتری را دارند، می بایست که به سایت regazmoon.pnu.ac.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام خودشان را از طریق این سامانه انجام دهند. در صورتی که ثبت نام اولیه دانشجویان به درستی انجام شود و دانشجویان در مرحله اول پذیرش شوند، به آن ها اطلاع رسانی خواهد شد.

اگرچه که پذیرش بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور بین المللی امارات به صورت غیر حضوری و بدون آزمون انجام می شود؛ اما دانشجویان می بایست که برای پذیرش قطعی در این دانشگاه حتما در آزمون های ورودی شرکت کنند و در این آزمون ها قبول شوند. در غیر این صورت ثبت نام آن ها در دانشگاه قطعی نخواهد شد.

همچنین، امکان برگزاری مصاحبه های علمی برای ثبت نام نهایی در رشته های دکتری بدون آزمون پیام نور وجود دارد که دانشجویان می بایست در این مرحله هم نمره قبولی کسب کنند تا بتوانند در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.

در حال حاضر، نحوه ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور برای سال ۱۴۰۱ مشخص نشده است؛ اما به هر حال دانشجویان علاقه مند به ثبت نام در مقطع دکتری بدون آزمون پیام نور، منتظر اطلاعیه های منتشر شده در سایت دانشگاه بین الملل امارات باشند.


به محض آغاز شدن مهلت ثبت نام و فعال شدن سامانه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور لینک ثبت نام در این قسمت فعال می شود.

داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های پیام نور می توانند علاوه بر ثبت نام پذیرش بدون آزمون این دانشگاه، در کنکور دکتری سال 1401 نام نویسی کرده و در صورت مجاز شدن یکی از رشته های دانشگاه پیام نور را انتخاب کنند.
حتما بخوانید: دکتری پیام نور


[تصویر:  doktora.gif]



شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور امارات سال 1401
آن دسته از دانشجویانی که قصد ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور دانشگاه بین الملل امارات را دارند، می بایست که حتما دارای شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون باشند. در غیر این صورت امکان ثبت نام در این دانشگاه برای دانشجویان وجود نخواهد داشت. از جمله شرایط عمومی و اختصاصی که برای ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شرایط عمومی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1401

کلیه داوطلبان برای ثبت نام در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور می بایست دارای گذرنامه معتبر برای خروج از کشور داشته باشند.
داوطلبان آقا باید دارای کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم باشند.
در صورتی که داوطلبان به صورت قطعی در دانشگاه بین الملل امارات پذیرش شوند، نباید دارای منع قانونی برای حضور و یا تردد در کشور امارات را داشته باشند.

شرایط عمومی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1401

تحصیل در دوره دکتری دانشگاه بین الملل پیام نور به زبان فارسی می باشد و دانشجویان باید مسلط به زبان فارسی باشند.
دانشجویان می بایست که دارای شرایط ثبت نام در رشته مورد نظر خود را داشته باشند.
دانشجویان به شرط ارائه مدارک لازم برای ثبت نام مجاز به ثبت نام دانشگاه پیام نور بین المللی در امارات هستند.

مدارک لازم برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1401

ارائه مدرک کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور ایران و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حداقل معدل 16
ارائه کپی دیپلم متوسطه و یا گواهی پیش دانشگاهی نظام جدید
ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه
ارائه کپی از پاسپورت و ویزای اقامت خارج از کشور
ارائه کارت پایان خدمت برای آقایان

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور دکتری سال ۱۴۰۱ را نیز دارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات مدارک و اطلاعات لازم برای نام نویسی کنکور دکتری سال جاری مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری

[تصویر:  1480617919_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]



رشته های دکتری بدون آزمون پیام نور امارات سال 1401
دانشگاه بین المللی پیام نور که در کشور امارات واقع شده است فقط در یک سری از رشته های خاص اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون آزمون پیام نور می کند. افرادی که قصد ثبت نام در هر یک از رشته های دکتری دانشگاه پیام نور امارات سال ۱۴۰۱ را دارند، می بایست که ابتدا از رشته های تحصیلی که امکان ثبت نام در مقطع دکتری در این دانشگاه را دارند، مطلع باشند.

به طور کلی دانشگاه پیام نور واحد بین الملل امارات در 4 رشته دکتری اقدام به پذیرش دانشجو بصورت بدون آزمون می کند. دانشجویان می بایست پس از اطلاع از شرایط لازم برای ثبت نام در رشته های دکتری بدون آزمون پیام نور امارات 1401، در یکی از رشته های زیر ثبت نام کنند و در آزمون ورودی دانشگاه شرکت نمایند.

در صورتی که افراد در این آزمون ورودی قبول شوند، می توانند در رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل دهند. لیست رشته های دکتری بدون آزمون پیام نور به شرح زیر می باشند. در صورت تغییر لیست رشته ها برای پذیرش سال جاری این مقاله بروزرسانی می شود.

آموزش زبان انگلیسی
زبان و ادبیات فارسی
روانشناسی سلامت
برنامه ریزی آموزش از راه دور

علاقه مندان به پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری می توانند علاوه بر پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور، در فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشگاه های آزاد نیز نام نویسی کنند.
در ادامه بخوانید: ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

اگر پس از مطالعه مقاله دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام پذیرش بدون کنکور این دانشگاه در سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پساخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور چه زمانی اغاز می شود؟
✔️ هر ساله با توجه به اعلام نیاز واحد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور در بازه های مختلفی انجام می شود که به محض اعلام زمان ثبت نام سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور برای کدام واحد انجام می شود؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، در حال حاضر ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور تنها برای واحد بین المللی امارات انجام می شود.


3- ✔️ چه شرایط برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور لازم است؟
✔️ داشتن گذرنامه ، عدم ممنوعیت تردد در کشور امارات، تحصیل به زبان فارسی از جمله شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور می باشد که لیست کامل شرایط در این مقاله ارائه شده است.
منبع : دکتری بدون آزمون پیام نور
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо