تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آمورش نحوه دکوپاژ 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]انواع دکوپاژ مو

دکوپاژ قسمتی: اگر تمام قسمتهای مو رنگ نشده‌اند و ریشه مو نیاز به دکوپاژ ندارد، افاسل را با برس رنگ مو ابتدا به تیره‌ترین قسمتهای رنگ شده مو بزنید و از برخورد مواد با ریشه مو که رنگ ندارد جلوگیری کنید. مكث كنيد تا قسمتهاي تيره مو به پايه رنگ ساير قسمتهاي مو برسد و بقيه افاسل را براي قسمتهاي باقيمانده مو استفاده كنيد.
دکوپاژ کلی: اگر ريشه موهایتان نیز به همراه سایر قسمتهای سر يكنواخت رنگ شده باشد افاسل را با مخلوط 75 سی سی آب براي تمام مو مانند شامپو مصرف كنيد و آنرا روي موها ماساژ دهيد تا كف كند. روش کلی دکوپاژ ملایم است و موها را از یک تا سه درجه روشنتر میکند.
نکات مهم در دکوپاژ مو
موها باید در عمل دکوپاژ تا پایه رنگ مورد نظر روشن شود. مثلا اگر رنگ انتخابی بلوند تیره شماره 6 باشد دکوپاژ باید تا پایه 6 برسد.
در استفاده از افاسل کاملا محتاط عمل کنید و به هیچ عنوان از آن برای قسمتهایی از موهایتان که رنگ نشده‌اند استفاده نکنید چون این محصول برای پاک کردن پیگمن های مصنوعی رنگ از روی موهای رنگ شده تهیه شده است؛ در غیر این صورت به موهای رنگ نشده آسیب وارد خواهد شد.
دکوپاژ اگر بیش از زمان تعیین شده بر روی مو قرار بگیرد موجب خشکی بیش از اندازه و در نتیجه سبب نابودی ساختمان مو میشود. بعد از انجام دکوپاژ برای جلوگیری از خشکی و شکنندگی احتمالی موها از یک کاندیشنر قوی استفاده کنید.

https://dermisteb.com/
[/font]

[تصویر:  31b44b2b5b6f226d.jpg]