تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آموزش نحوه دکوپاژ مو 1
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]حتما برای شما نیز پیش آمده است که بعد از رنگ کردن موهایتان متوجه شده‌اید که این رنگ، رنگ موی دلخواهتان نیست و کلی زمان نیاز دارید که موها از نو رشد کنند و رنگ پایین بیاید و به هیج وجه حاضر نیستید که موهایتان را به خاطر رنگی که دوست ندارید کوتاه کنید. نگران نباشید چاره کار شما دکوپاژ است.[/font]
[font=Times New Roman]
دکوپاژ مو فرآیندی برای پاک کردن رنگ مویی است که دوست ندارید، این عمل دانه‌های مصنوعی رنگ را از روی موهای رنگ شده خارج میکند.
تفاوت دکوپاژ با دکلره
[/font]
[font=Times New Roman]
دکوپاژ از مواد شیمایی ضعیف‌تر و سبک‌تری نسبت به دکلره تشکیل شده است. تکنیک دکوپاژ زمانی که مو تیره‌تر از رنگ اصلی خود میشود کاربرد دارد به این صورت که پایه رنگ موی تیره را به روشن تغییر میدهد. با این تکنیک می‌توانید مجدد موهایتان را به رنگ دلخواه رنگ کنید چون دکوپاز به درست‌ترین روش ممکن رنگ موی قبلی شما را پاک میکند و برخلاف دکلره کردن که تا حد ممکن موها را روشن می‌کند و به پایه میرساند؛ دکوپاژ نهایتا موهایتان را یک درجه روشن میکند.
[/font]
[font=Times New Roman]
با همه این تفاصیل درست است که دکوپاژ نسبت به دکلره سبک‌تر است اما تا حد امکان از تکرار بیش از اندازه این تکنیک بپرهیزید و انجام این عمل را حتما به یک متخصص و آرایشگر حرفه‌ای بسپارید.
[/font]
[font=Times New Roman]
طرز تهیه مواد دکوپاژ مو
[/font]
[font=Times New Roman]
محتوی یک بسته افاسل( مخصوص دکاپاژ کلیه رنگ ها) را در ظرفی غیر فلزی بریزید و با 75 سی سی اکسیدان کرم و یا آب که بستگی به نوع دکوپاژ مورد نظر دارد کاملا مخلوط کرده و روی موهای خشک و شسته نشده استفاده کنید.

https://dermisteb.com/
[/font]

[تصویر:  f3bc183c5509b393.jpg]