تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی فیلم های اکشن جدید روز دنیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  best_2021_action_movies.jpg]

ژانر اکشن یکی از محبوب ترین ژانرها در سینما است و اغلب فیلم های پرفروش سینما در این ژانر ساخته شده اند. در سال 2021 شاهد تولید فیلم های اکشن زیادی بودیم. اگر چه پاندمی کرونا، تاثیر زیادی در روند ساخت فیلم ها گذاشت، اما هر طور شده کمپانی های فیلم سازی سعی کردند در طول پاندمی، فیلم های خود را بسازند. در این مقاله فیلم های اکشن جدید در سینمای جهان را معرفی می کنیم. سعی کرده ایم در این مقاله سلیقه های مختلف را در نظر بگیریم و به جز سینمای هالیوود، جدیدترین فیلم های اکشن 2021 از سینمای روسیه، لهستان، چین، ژاپن و سینمای هند (بالیوود) نیز معرفی کنیم تا اگر قصد دانلود فیلم های جدید اکشن دارید، این فیلم ها را نیز تماشا کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دهه گذشته شاهد اکران لیست بلند بالایی از فیلم اکشن جدید بودیم. البته تعریف بهترین فیلم های اکشن 2021 از دیدگاه هر شخصی متفاوت است. برخی ها فیلم های اکشن 2021 را در صورتی می پسندند که بازیگر مورد علاقه آنها در نقش اول فیلم ظاهر شود، برخی نیز فیلم های کارگردان مورد نظر خود را جزء بهترین فیلم های اکشن 2021 می دانند. برخی دیگر هم کمپانی تولید کننده فیلم های جدید اکشن را ملاک قرار می دهند. از نظر گروهی از دوستداران فیلم های اکشن جدید کشورهای آسیای شرقی بهترین فیلم های اکشن 2021 را تولید می کنند. عده ای نیز فارغ از همه این معیارها فیلم های جدید اکشن را بر اساس نمره ای که در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم و سریال مانند IMDB، راتن تومیتوز، متاکریتیک و… وجود دارد مورد سنجش قرار می دهند.
1.  فیلم جدید اکشن بدون پشیمانی Without Remorse
این فیلم روایتگر انتقام جویی شخصی به نام جان کلارک است. خانواده جان توسط نیروهای روسی به قتل رسیده اند و برای همین جان قصد دارد انتقام مرگ همسرش را از نیروهای روسی بگیرد. اما در این راه متوجه می ‌شود که یک دسیسه بزرگ علیه آمریکا و نیروهای نظامی آن به وجود آمده و جان باید به آنها کمک کند. برای اینکه دسیسه برای مردم آمریکا تهدیی به حساب نیاد و پالش ایجاد نشه ، زمان بسیار کم و البته دشمنان زیادی دارد. فیلم های اکشن 2021 بدون پشیمانی تقابل بین آمریکا و روسیه را به تصویر می کشد.

[تصویر:  Without_Remorse_movie.jpg]


2. مردن در تیراندازی Die in a Gunfight
داستان فیلم از این قرار است که یک پسر، عاشق دختری می شود. بن شخصیت اصلی داستان که از یک خانواده ثروتمند است، با ماری آشنا نی شود و دلباخته او می شود. اما پدر های این دو نفر کاملا با هم مشکل دارند و به عبارت دیگر با هم دشمن اند! پدرهای بن و ماری از روش های مختلفی سعی دارند این دو را از ازدواج با یکدیگر منصرف کنند. حال این پسر باید تمام تلاشش را کند تا علیرغم مخالفت پدرش، دختر مورد علاقه اش را به دست بیاورد.

[تصویر:  Movie_Die_in_a_Gunfight.jpg]

3. محافظ The Protege
در این فیلم شخصیت اصلی داستان یک زن به نام آنا است که در دوران کودکی توسط یک قاتل به نام مودی از مرگ نجات یافته. اما حالا خودش جزء ماهرترین قاتلان شناخته می شود! آنا خود را به مودی مدیون می ‌داند، اما در یک روز که خبر مرگ مودی به او می رسد تصمیم می گیرد برای کشتن قاتل مودی اقدام کند. او قاتل مودی را می یابد. اما انتقام از قاتل اصلا راحت نیست برای همین آنا تصمیم عجیبی می گیرد! آنا سعی می کند در ابتدا قاتل مودی  را شیفته خود کند و با این ترفند او را به قتل برساند.

[تصویر:  movie_The_Protege.jpg]

4. مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست Spider Man No Way Home
فیلم اکشن مرد عنکبوتی 2021 در ادامه قسمت های قبلی است و اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی را در فشار فکری بسیار شدیدی نشان می‌ دهد که برای روزهای عادی اسپایدرمن بودن و هویت مخفی اش دلتنگ شده. در این قسمت، اسپایدرمن از دکتری به نام استرنج کمک می خواهد. این فشارها باعث می شوند که مرد عنکبوتی تفسیر جدیدی از ابرقهرمان بودن را متوجه شود! به گونه ای که در ابتدا از ابرقهرمان بودن پشیمان می شود اما وضع زندگی مردم و حضور تبهکاران در شهر او را متقاعد می کند که باید سبک جدیدی از ابرقهرمان بودن را تجربه کرد!

[تصویر:  Spider_Man_No_Way_Home_movies.jpg]

فیلم اکشن جدید و ساخت آن یک گزینه رقابتی بین فیلم سازان امروزی است. فیلم های اکشن روز دنیا فروش بسیار خوبی در گیشه داشته اند و همین موضوع ثابت کرده است که مخاطبین فیلم های اکشن کم نیستند! تولید فیلم های اکشن جدید در سال های گذشته بسیار اهمیت یافته است، چرا که فیلم های اکشن به ژانر محبوب علاقمندان دنیای فیلم و سریال تبدیل شده اند. در این مقاله 30 فیلم اکشن جدید را معرفی کردیم. اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام از فیلم های اکشن جدید قرار گرفته در این لیست نیز ارائه شده است. مثلا می توانید بررسی کنید بهترین فیلم های اکشن 2021 اکران شده کدام هستند یا اینکه به کمک لیست راهنما فیلم های اکشن جدید دوبله فارسی را تماشا کنید. از طرفی تاریخ اکران برخی فیلم های جدید اکشن نیز در جداول مربوطه نوشته شده است.
بهترین فیلم های اکشن جدید 2021 و ویدیو نقد و بررسی