تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خواص میوه ی کیوی که تا به حال نمی دانستید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]کیوی از دسته گیاهان گلدار می باشد که در راستای خنک سانان و گوره گیاه کاویان قرار می گیرد. کشور چین یکی از چند کشور بزرگ صادرات نهال پیوندی این میوه می باشد.
اگر شما شب ها به بی خوابی مبتلا می شوید و در رخت خواب خود به طور دائم غلط می زنید میوه ی کیوی درمان خوبی برای بی خوابی شما می باشد. میوه کیوی به علت سرشار بودن از ویتامین سی از پرتقال نیز پیشی می گیرد . هم چنین این میوه به درمان بیماری سرطان کمک می کند و به بهبود عملکرد قلب و عروق و سیستم گوارشی نیز کمک شایانی می کند. هم چنین کیوی خاصیت ضد میکروبی دارد و بدن انسان را در مقابل پاتوژن ها مقاومت می کند و سیستم ایمنی را نیز تقویت می کند.میوه کیوی با داشتن پتاسیم و ویتامین E به حفظ سلامتی قلب و مشکلات مربوط به قلب و عروق کمک بسیاری می کند .

کیوی هم چنین منبع بسیار غنی زاکساتین و فیتوکمیکال می باشد که این دو مولفه های بسیار مهم و حیاتی در سلامتی چشم انسان می باشد. برای یک زن باردار کیوی از بهترین و مفید ترین میوه ها می باشد. جذب کردن فولیک اسید به مقدار کافی و لازم در دوران بارداری برای رشد و سلامت جنین بسیار اهمیت دارد ومیوه کیوی یک منبع خوب برای دریافت اسید فولیک می باشد.میوه کیوی به علت فیبر بالایی که دارد به هضم غذا کمک بسیار زدایی می کند. برای افرادی که مشکل یبوست دارند به عنوان یک ملین طبیعی خوردن کیوی تجویز می شود.

https://sarenteb.com/?s=%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86+%D8%B3%DB%8C&post_type=product&product_cat=0
[/font]

[تصویر:  775bb2f94de88e43.jpg]
شرکت لیماک فروت با سابقه درخشان در زمینه تولید میوه خشک و فروش انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی در خدمت شما عزیزان میباشد