تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خواص شگفت انگیز مریم گلی برای تقویت و تغذیه مو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]گیاه مریم گلی و عصاره های آن از جهات مختلف برای مو مفید هستند. برخی از فواید مریم گلی برای مو به شرح زیر است.
درمان ریزش مو:
مریم گلی از زمانهای قدیم برای مبارزه با ریزش مو و طاسی استفاده میشده است. مریم گلی حاوی بتا سیتوسترول، یک ترکیب 5 آلفا ردوکتاز است که در درمان طاسی با الگوی مردانه موثر است. توصیه میشود 3 تا 4 قطره اسانس مریم گلی را با مقادیر مساوی اسانس رزماری و نعناع مخلوط کرده و در 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون رقیق کنید. دو بار در روز پوست سر خود را با آن ماساژ دهید.
موهای درخشان:
چای مریم گلی را میتوان به عنوان آبکشی مو استفاده کرد تا درخشندگی را به موهای شما ببخشد. برای از بین بردن شوره سر نیز مفید است.
تحریک رشد مو:
ترکیبی از مریم گلی و رزماری برای ضخیم‌تر، براق‌تر و قوی ر کردن موها عالی است. مریم گلی به ویژه در تشویق رشد موهای جدید موثر است زیرا گردش خون در پوست سر را بهبود میبخشد و تغذیه بیشتری برای فولیکولهای مو فراهم میکند. برای حفظ درخشندگی و ضخامت مو، میتوان از این محصول روزانه به مدت یک هفته یا یک یا دو بار در هفته استفاده کرد. به دلیل قابض بودن، شوره سر را کاهش میدهد و از گرفتگی فولیکولهای مو نیز جلوگیری میکند.
موها را تیره میکند:
از مریم گلی میتوان برای تیره و تشدید رنگ مو استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آن به عنوان شستشوی نهایی بعد از شامپو استفاده کنید.

https://dermisteb.com/?s=%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4+%D9%85%D9%88&post_type=product
[/font]

[تصویر:  f5e03b7b65d6a9d6.jpg]